Ötvös Tibor
Max Payne 3 - újabb infók
A Max Payne harmadik részéről megjelent első képek és információk elég sok embernél kiverték a biztosítékot (ennek eredménye egyébként a lenti videó is) ám az újabb információk alapján talán még korai temetni hősünket.
A most következő tények a Game Informer legújabb számában jelentek meg és egyenesen a Rockstar programozóinak szájából hangoztak el. Max a második kalandja után alkoholista és gyógyszerfüggő lett. Kivágták a rendőrségtől és ezután tizenkét éven át csak csúszott lefelé a lejtőn. Ami ekkor történt, azt a fejlesztők Max elveszett éveinek nevezik. A lejtő alját Sao Pauloban találta meg, ahol beállt egy őrző-védő kft-be és Brazília leggazdagabb családait védte.
Ám természetesen itt is olyan ügyekbe keveredik, melyek miatt az életéért kell küzdenie. A váltás Max kinézetén is meglátszik. Öregebb lett, elhízott, megkopaszodott és szakállt növesztett. Sao Paulo gettóját portugál őslakosok lakják és jelenleg is a világ egyik legveszélyesebb helyeként tartják számon. Itt mindennaposak az emberrablások, lázadások, lövöldözések, a nemi erőszak és a rablás. A minél élethűbb ábrázolás miatt a fejlesztők (nem a Remedy, hanem a Rockstar egy belsős cége készíti a programot) biztonsági emberek kísérete mellett elmentek a helyszínre és rengeteg képet készítettek a gettóról.
Egy anti-Max Payne 3 videó
Változik a harcrendszer is. A Bullet - Time természetesen megmarad, hiszen ez adta minden Max Payne játék alapját (és azóta szinte minden fejlesztő használja ilyen-olyan névvel), ám fejlesztik is azt. Bevezetik a fedezékrendszert, ám a fejlesztők szerint ez több lesz, mint a manapság látott "behúzódom, lövök, megyek a következőre" szisztéma. Használhatunk emberi pajzsokat is, ami szintén újdonság lesz - legalábbis itt.
Sajnos a Game Informer tudósítása szerint a Max Payne 3 demózott pályáján előkerült a QTE (nyomd le a gombot megfelelő időben) is, csak itt Environmental Bullet Time néven szerepel. A beszámoló szerint minden rossz előjel ellenére a meghívott újságírók remekül szórakoztak a programmal, ám is hozzátették, hogy ez már nem az a Max Payne lesz, akit megismertünk. Ettől még lehet jó.
A most következő tények a Game Informer legújabb számában jelentek meg és egyenesen a Rockstar programozóinak szájából hangoztak el. Max a második kalandja után alkoholista és gyógyszerfüggő lett. Kivágták a rendőrségtől és ezután tizenkét éven át csak csúszott lefelé a lejtőn. Ami ekkor történt, azt a fejlesztők Max elveszett éveinek nevezik. A lejtő alját Sao Pauloban találta meg, ahol beállt egy őrző-védő kft-be és Brazília leggazdagabb családait védte.
Ám természetesen itt is olyan ügyekbe keveredik, melyek miatt az életéért kell küzdenie. A váltás Max kinézetén is meglátszik. Öregebb lett, elhízott, megkopaszodott és szakállt növesztett. Sao Paulo gettóját portugál őslakosok lakják és jelenleg is a világ egyik legveszélyesebb helyeként tartják számon. Itt mindennaposak az emberrablások, lázadások, lövöldözések, a nemi erőszak és a rablás. A minél élethűbb ábrázolás miatt a fejlesztők (nem a Remedy, hanem a Rockstar egy belsős cége készíti a programot) biztonsági emberek kísérete mellett elmentek a helyszínre és rengeteg képet készítettek a gettóról.
Egy anti-Max Payne 3 videó
Változik a harcrendszer is. A Bullet - Time természetesen megmarad, hiszen ez adta minden Max Payne játék alapját (és azóta szinte minden fejlesztő használja ilyen-olyan névvel), ám fejlesztik is azt. Bevezetik a fedezékrendszert, ám a fejlesztők szerint ez több lesz, mint a manapság látott "behúzódom, lövök, megyek a következőre" szisztéma. Használhatunk emberi pajzsokat is, ami szintén újdonság lesz - legalábbis itt.
Sajnos a Game Informer tudósítása szerint a Max Payne 3 demózott pályáján előkerült a QTE (nyomd le a gombot megfelelő időben) is, csak itt Environmental Bullet Time néven szerepel. A beszámoló szerint minden rossz előjel ellenére a meghívott újságírók remekül szórakoztak a programmal, ám is hozzátették, hogy ez már nem az a Max Payne lesz, akit megismertünk. Ettől még lehet jó.