10
  • Hornymut
    #10
    Elég későn mutatja a játék hogy mit kell lenyomni, és ez tényleg idegesítő egy idő után. De nehezebb fokozatokon még erre is rátesz egy lapáttal, amikor variálja a gombokat, de legalább van benne kihívás.
    A Farenheit-ben kifejezetten undorító a dolog, speciel egy ilyen rész miatt hagytam abba a játékot, mert elegem lett az értelmetlen sokáig húzott gombnyomogatásból.
    A Max Payne-be szerintem nem hiányzik a QTE, szerintem.
  • ldavid
    #9
    egyetértek, rohadt idegesítő volt - néha már én sem tudtam, mi történt a nyomkodás közben
  • Kindred Blades
    #8
    De ott legalább teljesen indokolt volt, gyk ez helyettesítette a harcrendszert, és nem volt nehéz beleszokni. Persze lehet, hogy csak az idő szépítette meg az emlékeket :)
    Egy Resident Evil 5-ben már érdekesebb, a "nyomd le az x+y billentyűt illetve kontroller-gombot a megfelelő időben" dologra, azt mondom, oké, legalább interaktívabbá teszi a cutscene-eket, de a püföld agyatlanul ugyanazt a gombot, az pont, hogy visszavesz ebből, mert a jelenet helyett arra a csökött gombocskára figyelsz.
  • Indigo
    #7
    Számomra meg a Fahrenheit-ben volt kifejezetten idegesítő néha. Arról nem is beszélve, hogy sokszor annyira koncentráltam, hogy teljesen elvonta a figyelmem a történésekről... QTE nem jó, nem szeressük...
  • IMYke2.0.0.0
    #6
    QTE:
    "Some of the higher profile titles that focused on such a system include the God of War series, Indigo Prophecy, Marvel Ultimate Alliance, Star Wars: The Force Unleashed, and Resident Evil 4."
  • IMYke2.0.0.0
    #5
    Resident Evil 5-ben [csak ezt ismerem QTE témakörben] azért eléggé játékos-szivatósra készítették...
  • macseke
    #4
    a QTE lehet móka is, a Fahrenheit című játékban például kifejezetten tetszett. Akkor szar, ha túl nehézre csinálják, vagy túl hirtelen 'jön elő'. A Fahrenheitben ha olyan rész jött, ahol nyomkodni kellett időre, akkor előtte jópár másodperccel megjelent a képernyőn egy színes ábra, szóval fel lehetett rá készülni, úgy oké. Ráadásul olyankor nem kellett semmi másra figyelni, csak a nyomkodásra; nem kellett közben mászkálni meg semmit.
  • IMYke2.0.0.0
    #3
    Is-is.
  • dronkZero
    #2
    "Sao Paulo gettóját portugál őslakosok lakják"

    Ja, a dél-amerikai portugál indiánok. Akik átjöttek Európába, és elfoglalták Portugália mai területét a spanyoloktól.

    Rockstar alternatív világot épít.

    Vagy az újságíró hülye.
  • SonicBoom
    #1
    QTE-t be kellene tiltani. inkább legyen több automatizmus az irányításban.