10
-
#10 Elég későn mutatja a játék hogy mit kell lenyomni, és ez tényleg idegesítő egy idő után. De nehezebb fokozatokon még erre is rátesz egy lapáttal, amikor variálja a gombokat, de legalább van benne kihívás.
A Farenheit-ben kifejezetten undorító a dolog, speciel egy ilyen rész miatt hagytam abba a játékot, mert elegem lett az értelmetlen sokáig húzott gombnyomogatásból.
A Max Payne-be szerintem nem hiányzik a QTE, szerintem. -
ldavid #9 egyetértek, rohadt idegesítő volt - néha már én sem tudtam, mi történt a nyomkodás közben -
Kindred Blades #8 De ott legalább teljesen indokolt volt, gyk ez helyettesítette a harcrendszert, és nem volt nehéz beleszokni. Persze lehet, hogy csak az idő szépítette meg az emlékeket :)
Egy Resident Evil 5-ben már érdekesebb, a "nyomd le az x+y billentyűt illetve kontroller-gombot a megfelelő időben" dologra, azt mondom, oké, legalább interaktívabbá teszi a cutscene-eket, de a püföld agyatlanul ugyanazt a gombot, az pont, hogy visszavesz ebből, mert a jelenet helyett arra a csökött gombocskára figyelsz. -
Indigo #7 Számomra meg a Fahrenheit-ben volt kifejezetten idegesítő néha. Arról nem is beszélve, hogy sokszor annyira koncentráltam, hogy teljesen elvonta a figyelmem a történésekről... QTE nem jó, nem szeressük... -
#6 QTE:
"Some of the higher profile titles that focused on such a system include the God of War series, Indigo Prophecy, Marvel Ultimate Alliance, Star Wars: The Force Unleashed, and Resident Evil 4." -
#5 Resident Evil 5-ben [csak ezt ismerem QTE témakörben] azért eléggé játékos-szivatósra készítették...
-
macseke #4 a QTE lehet móka is, a Fahrenheit című játékban például kifejezetten tetszett. Akkor szar, ha túl nehézre csinálják, vagy túl hirtelen 'jön elő'. A Fahrenheitben ha olyan rész jött, ahol nyomkodni kellett időre, akkor előtte jópár másodperccel megjelent a képernyőn egy színes ábra, szóval fel lehetett rá készülni, úgy oké. Ráadásul olyankor nem kellett semmi másra figyelni, csak a nyomkodásra; nem kellett közben mászkálni meg semmit. -
#3 Is-is.
-
#2 "Sao Paulo gettóját portugál őslakosok lakják"
Ja, a dél-amerikai portugál indiánok. Akik átjöttek Európába, és elfoglalták Portugália mai területét a spanyoloktól.
Rockstar alternatív világot épít.
Vagy az újságíró hülye. -
SonicBoom #1 QTE-t be kellene tiltani. inkább legyen több automatizmus az irányításban.