Németh Szabolcs
Most már biztosan jön a Dead Space PC-re is
Sokáig nem lehetett tudni, hogy az Electronic Arts túlélő-horrorja a konzolok mellett számítógépre is megérkezik-e, de szerencsére egy interjúban Glen A. Schofield fellebbentette a fátylat.
Végre egy játék az EA-tól, ami nem NFS, nem Crysis, és még csak nem is Sims, hanem egy elhanyagolt kategória újjászületésének talán első tavaszi virága. A Dead Space a sci-fi és a horror megremegtető elegyét ötvözi egy olyan világban, ahol minden sarkon halálos ellenség fenyeget.
A történet az Ishimura űrhajón zajlik, ahol mindenféle talányos feladatokat megoldva, kegyetlen szörnyek életét kioltva kell kutatócsoportunkat és saját életünket megvédeni. A játékban fontos szerephez jutnak az NPC-k is, akik fontos útmutatásokkal látnak majd el minket alkalomadtán. Ezekre szükségünk is lesz, hiszen a majd egy mérföld hosszúságú labirintusban könnyen eltévedhetünk.
A fejlesztők mindent megtesznek azért, hogy igazán "jól" érezzük magunkat. Sejtelmes zene, félelmetes hangeffektek, élethű roncsolódások teszik megkerülhetetlen játékká a Dead Space-t. A valóságérzet növelése érdekében a srácok még a HUD-ot is beáldozták, és az életerőnk, fegyverünk állapotát kizárólag a játékban bekövetkező változások alapján ítélhetjük meg. Glen szerint ezekből az információkból mindenki rájöhet, hogy a cél az, hogy a játékost egy pillanatig se zökkentse ki a hátborzongató virtuális világból egy irreális átvezető videó vagy hasonló dolog.
A Dead Space fejlesztése folyamatban van, és a PC-re való bejelentés mellett a mamutcég arra is ígéretet tett, hogy a megjelenés előtt egy kipróbálható verziót is elérhetővé tesz.
Dead Space
Végre egy játék az EA-tól, ami nem NFS, nem Crysis, és még csak nem is Sims, hanem egy elhanyagolt kategória újjászületésének talán első tavaszi virága. A Dead Space a sci-fi és a horror megremegtető elegyét ötvözi egy olyan világban, ahol minden sarkon halálos ellenség fenyeget.
A történet az Ishimura űrhajón zajlik, ahol mindenféle talányos feladatokat megoldva, kegyetlen szörnyek életét kioltva kell kutatócsoportunkat és saját életünket megvédeni. A játékban fontos szerephez jutnak az NPC-k is, akik fontos útmutatásokkal látnak majd el minket alkalomadtán. Ezekre szükségünk is lesz, hiszen a majd egy mérföld hosszúságú labirintusban könnyen eltévedhetünk.
A fejlesztők mindent megtesznek azért, hogy igazán "jól" érezzük magunkat. Sejtelmes zene, félelmetes hangeffektek, élethű roncsolódások teszik megkerülhetetlen játékká a Dead Space-t. A valóságérzet növelése érdekében a srácok még a HUD-ot is beáldozták, és az életerőnk, fegyverünk állapotát kizárólag a játékban bekövetkező változások alapján ítélhetjük meg. Glen szerint ezekből az információkból mindenki rájöhet, hogy a cél az, hogy a játékost egy pillanatig se zökkentse ki a hátborzongató virtuális világból egy irreális átvezető videó vagy hasonló dolog.
A Dead Space fejlesztése folyamatban van, és a PC-re való bejelentés mellett a mamutcég arra is ígéretet tett, hogy a megjelenés előtt egy kipróbálható verziót is elérhetővé tesz.
Dead Space