Németh Szabolcs
Mit hozhat nekünk a Duke Nukem Forever?
Miután napvilágra került egy kis ízelítő a Duke Nukem Foreverből, most George Broussard válaszolt készségesen a kérdésekre.
Ebből állítottunk össze egy kisebb metszetet, de azt előrebocsátjuk, hogy a fejlesztők továbbra sem beszélnek megjelenési időpontról.
Melyik grafikus motort használjátok?
B: Egy teljesen átalakított Unreal motort. Miután az Unreal 2 a piacra került, teljesen átírtuk a kódot, és mára egy olyan motor született, amely bárhol, bármikor megállja a helyét a mai piacon.
Miután a játék immáron tíz éve fejlesztés alatt áll, mégis mire számíthatunk? Egy fantasztikus egyjátékos, és még jobb többjátékos részre? Egyáltalán milyen hosszú lesz a történet?
B: A DNF-et nem fejlesztettük folyamatosan. Háromszor, négyszer is újrakezdtük. Az utolsó verzió még 2004-ből való, és csak annyit tudok mondani egyelőre, hogy a játékidő a konkurenciának megfelelő lesz.
Melyik részét kedveled a leginkább a játéknak?
B: Tetszik, hogy a környezet miden mozdulatunkra reagál, meg persze felejthetetlen élmény szörnyek kezét, lábát levadászni.
Megbántátok, hogy kijöttetek a videóval, holott a játékra még valószínűleg éveket kell várni?
B: Valahol el kell kezdenünk. Semmit nem bánunk, hiszen ha valamit bánnánk, akkor ennyi erővel a legközelebbi ház tetejéről is leugorhatnánk. Viccet félretéve, úgy éreztük itt az idő, hogy kilépjünk az árnyékból.
Mennyire fektettek nagy hangsúlyt a környezetre?
Nagyon fontos szerepet játszik a Duke-ot körülvevő környezet. Teljes interaktivitás. Ezt ígérhetjük minden kedves Duke rajongónak.
A videó után az internetes forgalom mindenhol legalább 10 százalékkal emelkedett. A zene mint mindig fantasztikus, és a Duke hang is a régi. El lehet rontani egyáltalán ezt a játékot?
Ebből állítottunk össze egy kisebb metszetet, de azt előrebocsátjuk, hogy a fejlesztők továbbra sem beszélnek megjelenési időpontról.
Melyik grafikus motort használjátok?
B: Egy teljesen átalakított Unreal motort. Miután az Unreal 2 a piacra került, teljesen átírtuk a kódot, és mára egy olyan motor született, amely bárhol, bármikor megállja a helyét a mai piacon.
Miután a játék immáron tíz éve fejlesztés alatt áll, mégis mire számíthatunk? Egy fantasztikus egyjátékos, és még jobb többjátékos részre? Egyáltalán milyen hosszú lesz a történet?
B: A DNF-et nem fejlesztettük folyamatosan. Háromszor, négyszer is újrakezdtük. Az utolsó verzió még 2004-ből való, és csak annyit tudok mondani egyelőre, hogy a játékidő a konkurenciának megfelelő lesz.
Melyik részét kedveled a leginkább a játéknak?
B: Tetszik, hogy a környezet miden mozdulatunkra reagál, meg persze felejthetetlen élmény szörnyek kezét, lábát levadászni.
Megbántátok, hogy kijöttetek a videóval, holott a játékra még valószínűleg éveket kell várni?
B: Valahol el kell kezdenünk. Semmit nem bánunk, hiszen ha valamit bánnánk, akkor ennyi erővel a legközelebbi ház tetejéről is leugorhatnánk. Viccet félretéve, úgy éreztük itt az idő, hogy kilépjünk az árnyékból.
Mennyire fektettek nagy hangsúlyt a környezetre?
Nagyon fontos szerepet játszik a Duke-ot körülvevő környezet. Teljes interaktivitás. Ezt ígérhetjük minden kedves Duke rajongónak.
A videó után az internetes forgalom mindenhol legalább 10 százalékkal emelkedett. A zene mint mindig fantasztikus, és a Duke hang is a régi. El lehet rontani egyáltalán ezt a játékot?