Németh Szabolcs
Witches: konkurenciát kap Lara Croft
Reszkess Tomb Raider! Nyugodt szívvel kezdhetnénk így a Witchest bemutató cikkünket. A Revistronic által fejlesztett játék komoly fejtörést okozhat a hosszú hajú szépségnek.
2007 az FPS-ek éve lesz, ez már most kijelenthetjük, a Crysis, az Unreal 3, és az Enemy Territory gondoskodni fog erről. Ám mit csináljanak azok, akik nem rajonganak az efféle játékokért, de azért szeretik az akciót, és etalonnak tartják a Tomb Raidert? Számukra nagyon jó hírrel szolgálhatunk, hiszen a Witches tökéletesen megfelel az elvárásaiknak. Képzeljünk magunk elé egy olyan világot, ahol mindent a sötétség, a reszketés, a pánik és félelem ural. Az emberiségen mutáns szörnyek uralkodnak, akik rabszolgasorsba taszították őket. A Szörnyek Hordája igen változó összetételű, a háromfejű sárkányfajzattól kezdve az aránylag emberien kinéző zombiig mindent megtalálunk.
A középkori környezetbe helyezett történet főhőse Gwen, egy csinos, ám annál veszélyesebb harcos, aki a maroknyi ellenálló élére áll, és felveszi a harcot a velejéig romlott kreatúrákkal. A sátáni erővel megáldott ellenséget azonban csak akkor tudja térdre kényszeríteni a szemrevaló teremtés, ha maga is kissé azzá válik. A történet folyamán különféle képességek birtokába jut, ám személyisége is egyre közelebb kerül a legyőzendő ellfenfelekhez
A Witches bár hasonló nézetből követi az eseményeket, mint a Tomb Raider, teljesen más műfaj. A pályák, a környezet egy az egyben kooperatív játékmódra lettek optimalizálva. Ebben a programban a magányos farkasok felejtsék el a kiteljesedést, ugyanis a végső győzelem egyedül a kiváló mesterséges intelligenciával megáldott "barátokkal" lehetséges.
Gwen története már most sikerre van ítélve. A Revistronic nagyon jól megfogta a lényeget, amikor a Witches fejlesztésébe kezdett. Nincs fantázia ország, de még világháborús környezet se. A középkori, komor, ijesztő és félelemtől terhes atmoszféra tökéletes keveréke még a finnyásabb felhasználókat is könnyen órákig a gép elé szegezheti majd, és akkor a hölgy jól láthatóan kerekedő idomairól még nem is ejtettünk szót.
Egyetlenegy dolog rondíthat bele a fejlesztők levesébe, a késői megjelenés. A programot 2008-ra ígérik, ami azért veszélyes, mert addig könnyedén megelőzhetik őket egy hasonló stílusú "lopással."
2007 az FPS-ek éve lesz, ez már most kijelenthetjük, a Crysis, az Unreal 3, és az Enemy Territory gondoskodni fog erről. Ám mit csináljanak azok, akik nem rajonganak az efféle játékokért, de azért szeretik az akciót, és etalonnak tartják a Tomb Raidert? Számukra nagyon jó hírrel szolgálhatunk, hiszen a Witches tökéletesen megfelel az elvárásaiknak. Képzeljünk magunk elé egy olyan világot, ahol mindent a sötétség, a reszketés, a pánik és félelem ural. Az emberiségen mutáns szörnyek uralkodnak, akik rabszolgasorsba taszították őket. A Szörnyek Hordája igen változó összetételű, a háromfejű sárkányfajzattól kezdve az aránylag emberien kinéző zombiig mindent megtalálunk.
A középkori környezetbe helyezett történet főhőse Gwen, egy csinos, ám annál veszélyesebb harcos, aki a maroknyi ellenálló élére áll, és felveszi a harcot a velejéig romlott kreatúrákkal. A sátáni erővel megáldott ellenséget azonban csak akkor tudja térdre kényszeríteni a szemrevaló teremtés, ha maga is kissé azzá válik. A történet folyamán különféle képességek birtokába jut, ám személyisége is egyre közelebb kerül a legyőzendő ellfenfelekhez
A Witches bár hasonló nézetből követi az eseményeket, mint a Tomb Raider, teljesen más műfaj. A pályák, a környezet egy az egyben kooperatív játékmódra lettek optimalizálva. Ebben a programban a magányos farkasok felejtsék el a kiteljesedést, ugyanis a végső győzelem egyedül a kiváló mesterséges intelligenciával megáldott "barátokkal" lehetséges.
Gwen története már most sikerre van ítélve. A Revistronic nagyon jól megfogta a lényeget, amikor a Witches fejlesztésébe kezdett. Nincs fantázia ország, de még világháborús környezet se. A középkori, komor, ijesztő és félelemtől terhes atmoszféra tökéletes keveréke még a finnyásabb felhasználókat is könnyen órákig a gép elé szegezheti majd, és akkor a hölgy jól láthatóan kerekedő idomairól még nem is ejtettünk szót.
Egyetlenegy dolog rondíthat bele a fejlesztők levesébe, a késői megjelenés. A programot 2008-ra ígérik, ami azért veszélyes, mert addig könnyedén megelőzhetik őket egy hasonló stílusú "lopással."