Németh Szabolcs

Jön az első MMOFPS, a Huxley

Ha az Auto-Assault érdekes alkotás, akkor hogyan jellemezzem a Huxley-t? Olyan területre tévedt a Webzen Studios, amit még komolyan senki nem érintett. MMOFPS érkezik 2006 végén, kérem szépen!

Bevallom őszintén, mindig is benne volt a gondolataimban, hogy ha lehet MMORPG-t csinálni, akkor miért nem próbálkozik meg valaki egy MMOFPS megalkotásával? Persze, tudom, hogy létezik a Star Wars Galaxies online játék - amiben az új rendszert sokan FPS-szerűnek titulálták -, de engem nem érintett meg az SW varázslatos világa, mint oly sokatokat. Számomra a Huxley-ből való képek sokkal meggyőzőbbek mind technikailag, mind felépítésében. Na de nem szeretnék népfelkelést szítani a hozzászólók között, ezért abba is hagyom a hasonlítgatást. Térjünk rá az év online ígéretére.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A történet a nem is annyira távoli jövőbe repít el minket. Az emberiség az évek során teljesen felélte tartalékait. A Földön élőket állandó rettegésben tartják a sorozatos földrengések, hatalmas szökőárak. A pusztítás mellett azonban egy sokkal nagyobb veszéllyel kell megküzdenie az emberiségnek, saját magával. A megváltozott környezeti hatások miatt egyre több ember mutálódott, akik egy csoportba szerveződve világhatalomra törnek. A kontinensek teljesen elszigetelődtek egymástól, állandó felkelések, zendülések tarkítják az emberek mindennapjait. Azonban jön Huxley, egy különleges képességgel megáldott tudós, aki előállít egy olyan energiát, mely biztosítja a fajok fennmaradását. Igen ám, de az ember (a mutáns is) nem lenne ember, ha nem akarná kisajátítani az elixírt kizárólag magának. A világ két részre szakad a Sapiensekre és az Alternativokra.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Itt lépünk be a történetbe. Csatlakoznunk kell az egyik birodalomhoz, és térdre kényszeríteni az ellenfeleket, és mindezt online formában. Saját magunk készíthetjük majd a kényszerítő eszközeinket. Ugyanúgy küldetéseket (quest) oldhatunk meg, mint bármelyik eddig megjelent MMORPG-ben. A fejlesztők szerint több száz fős csaták is elképzelhetők. Ezt az információt óvatosan kezelem, mert nem tudom elképzelni, hogy milyen erőgép kell egy ennyire részletes grafikai megjelenítés mellett, mondjuk akár csak 50 egység megrajzolásához. A grafikát nem érdemes taglalni. A cím az Unreal 3 grafikáját fogja alkalmazni, kell ennél több?

Az online lövöldözésre még kicsit várnunk kell. 2006 végére ígérik a programot, de nem csodálkoznék, ha a megjelenés eltolódna 2007-ig. Ne legyen igazam.

A játék hivatalos oldala

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • magus #29
    nem ez az elso mmofps, planetside, wwiionline, es meg sorohlatnam.

    en sirva futok ki a szobabol ha 60 as pingem van quakeban, es itt ketlem hogy akar 200 ala menne a ping, egyszoval ezt a jatekot felesleges elkesziteni
  • Mice #28
    a neocron egy fa$z
    10nap trialt is csak úgy ad ha fizetek és ha megszakítom 10napon belül visszafizeti
  • Mice #27
    a trailer viszont nagyon igéretes
    a grafikkal nem finomkodtak
  • Mice #26
    a JO pl neten játszható fps, de a serverek pl sose szoktak 100, 150 embernél többet kiszolgálni. az mmoban az a nagy a szimpla neteshez képest, hogy pl. az ao-ban is 10.000 emberke rohangál realtime. Wowban ez nem tom mennyi, de a lényeg, hogy sokkal nagyobb volumenü ezért massive
  • Mice #25
    acronymfinder.com
  • BlackVoid #24
    Mar nagyon regota van WW2Online es Neocron. Mindketto FPS alapu, szoval ilyen mar volt es van.
  • Csacsis #23
    Azt hiszem maradok az Anarchy Online-nál.
    Annál legalább csak a bonus packokra kell pénzt költeni(feltéve, ha nagyon erős karit akarsz csinálni a gaméban).
  • noss #22
    thx :)
  • AnuluWork #21
    Vsz a harc hasonló. AMivel ez több lehet egy sima Multi FPSnél, az a történet, meg, hogy nem 32 arc nyomja egyszerre, az ottani világban élsz, pl. van házad ott, berendezve - a történet alapján ez módosítva: van saját csöved, ahol laksz és rengeteg haszontalan kacatot tárolsz -, illetve küldik vannak, nem főleg a harcra megy rá a hangsúly, stb. Mint most az SWG. Bár az ingább 3rdP mint FPS ... :)
  • hmhm #20
    Egy mmofps ben mi a nagy újítás a neten játszható fps ekhez képest ?