29
-
#29 nem ez az elso mmofps, planetside, wwiionline, es meg sorohlatnam.
en sirva futok ki a szobabol ha 60 as pingem van quakeban, es itt ketlem hogy akar 200 ala menne a ping, egyszoval ezt a jatekot felesleges elkesziteni -
Mice #28 a neocron egy fa$z
10nap trialt is csak úgy ad ha fizetek és ha megszakítom 10napon belül visszafizeti -
Mice #27 a trailer viszont nagyon igéretes
a grafikkal nem finomkodtak -
Mice #26 a JO pl neten játszható fps, de a serverek pl sose szoktak 100, 150 embernél többet kiszolgálni. az mmoban az a nagy a szimpla neteshez képest, hogy pl. az ao-ban is 10.000 emberke rohangál realtime. Wowban ez nem tom mennyi, de a lényeg, hogy sokkal nagyobb volumenü ezért massive -
Mice #25 acronymfinder.com -
BlackVoid #24 Mar nagyon regota van WW2Online es Neocron. Mindketto FPS alapu, szoval ilyen mar volt es van. -
#23 Azt hiszem maradok az Anarchy Online-nál.
Annál legalább csak a bonus packokra kell pénzt költeni(feltéve, ha nagyon erős karit akarsz csinálni a gaméban). -
#22 thx :) -
#21 Vsz a harc hasonló. AMivel ez több lehet egy sima Multi FPSnél, az a történet, meg, hogy nem 32 arc nyomja egyszerre, az ottani világban élsz, pl. van házad ott, berendezve - a történet alapján ez módosítva: van saját csöved, ahol laksz és rengeteg haszontalan kacatot tárolsz -, illetve küldik vannak, nem főleg a harcra megy rá a hangsúly, stb. Mint most az SWG. Bár az ingább 3rdP mint FPS ... :) -
#20 Egy mmofps ben mi a nagy újítás a neten játszható fps ekhez képest ? -
juniorjb #19 Sztem ki kell várni a végét, és majd a vallatásnál eldől hogy veszik e mint a tesco gazdaságost vagy bukta lesz. Manapság minden online-ba megy, vásárlás, helyfoglalás, árverés, ... miért ne fejlődjönek ki a gammák is ezen a téren. Hisz az online játékok nagyrésze azért is jó mert meg kell hogy legyen vásárolva('namost kinek jó?). Természetesen a készítőknek, nem kell extra starforce-ra költeni hisz a hitelesítés a szerveren történik és őket nem érdekli honnan van az install, csak a kEy legyen OK-s.
Lol.
Ismerek sok olyan emberkét, akik azért VettéK meg a gammát mert akarják tolni neten is.
Jobb mint a starforce! De azzal is sok sz... kell megenni mire elindul a gamma.
De lesz majd erre is hackelt szerver. -
Komolytalan #18 MI-vel ellátott dolgok csak számolási kapacitás kérdése. Ha az MI miatt lagol egy MMO játék, az már régen rossz, mert a szolgáltatónak nincs pénze vasra. Az hogy sokan mozognak akkor sok adatot kell küldeni az tény. Viszont az adatok aránylag egy kaptafák, tehát jól tömöríthetőek, ezért korántsem lineráis a sávszél igény növekedés az új playerek számával. Már persze ha tömörítve küldik a mozgás adatokat...
WoW tényleg igénytelen, az 5 millió eladott példány, meg az hogy jelenleg is 2. az USA eladási listán ezt mutatja. A pár méter az kb 1 km benne, ha távolra állítod be a látótávolságot. A többi stimm. -
DBM #17 kár h sablonsztori, vis kár h sok iyet látunk már, ami 1általán nem új dolog sztem. az h a játék fps alapú semitől nemdobja fel a történetet ami tipikus "posztapokaliptikus hűminnyá kihalunk meg mutálódunk" elméletre épül.
ha 1 műfaj nem vmi híres avagy nincs is az talán azért van mert nem is keresett. sztem 1 sima fpsel is joban jártak volna... -
Atees1987 #16 Erre akartam válaszolni nem pedig HUmanEmber41st kommentjére, bocsi -
#15 Annyira nem néz ki rosszul. LINK -
#14 A WWII és a Planetside is MMOFPS... szerintem... -
#13 "amit még komolyan senki nem érintett. MMOFPS érkezik 2006 végén, kérem szépen!"
azért ennyire nemkell hasraesni tőle, valamilyen szinten wwiionline is tekinthető mmofpsnek, szóval ez nemolyan hűde forradalmi :) -
Atees1987 #12 Ez naon igaz, én is ezt akartam irni, de ki tuda , lehet hogy 1 mahajó netkódot fognap röppinteni a fejlesztők, majdmeglátjuk addig ne mondjunk semmi biztosat, bizzunk benne -
HUmanEmber41st #11 WW2 online-ban már megoldottak sok kérdést.
Csak iszonyat dobozformája van minden katonának , járműnek.
Talán ilyen aréna-szerűségen belül lehetne harcolni,.
Mondjuk lennének mindenhol ilyen toborzó irodák különféle missönökhöz.
Aztán a megadott időben elindulna az ütközet a két csapat között. Így egy különálló szerver tudná intézni a dolgokat, nem lenne akkora LAG.És ha valkit kinyírnak spownolhat a csata kezdő pontján mindig... -
TTechno #10 De mi van ha vki itt meghal? Egy fps-ben többször szokott meghalni az ember mint egy rpg-ben. -
#9 Ja és RPG = Role-Playing Games valamint FPS-First Person Shooter -
#8 MMO = Massive Multiplayer Online -
#7 elmondaná vki, hogy mi a k.rvaanyja az a MMO_P_???
már bocs nem vagyok képbe az ilyen szép, játékkal kapcsolatos rövidítések ügyében...
Magic Magnetic Online akármi? -
Eretnek #6 az MI-vel ellátott dolgoktól és a playerektöl függhet a ping ..szal ami mozog mert azt át kell küldeni a szerveren ha sokan mozognak lagozhat és minél intelligensebb a mozgás annál több az adat..de a grafikátol semmiképp.Wow pont azért "igénytelen" mert le van szükitve a látohatár pár méterre -
Komolytalan #5 "Talá mert egy RPG még magas ping mellett is relatív jól játszható, de egy FPS...
Ilyen grafikával ez a jelenlegi körülmények között játszhatatlan lesz. "
Grafikai beállítástól nem függ a ping. Akinek szaggat ha tömeg van az levesz a grafikából - WoW se ultrahigh qualityn megy sokaknak, így játszható 1-2 éves alaplapra integrált videozsugával is.
Az persze igaz, hogy magas ping mellett - grafikai minőségtől függetlenül - nem igazán lehet FPS-t csinálni. -
#4 "Bevallom őszintén, mindig is benne volt a gondolataimban, hogy ha lehet MMORPG-t csinálni, akkor miért nem próbálkozik meg valaki egy MMOFPS megalkotásával?"
Talá mert egy RPG még magas ping mellett is relatív jól játszható, de egy FPS...
Ilyen grafikával ez a jelenlegi körülmények között játszhatatlan lesz. Persze amíg a karik a városban söröznek addig nincs gáz, de amikor minden milisec számít egy akcióban akkor ahhoz bitang gyors szerverek kellenek (ráadásul sok). Ergo a game 100%, hogy fizetős lesz.
Még ki sem jött, de már most fogadni mernék, hogy bukta lesz a magas pingek miatt. -
Eretnek #3 Azér nem az elsö vannak hasonló probálkozások ahol FPS szerüen bárhova lehet löni és lehet FPS nézetet beállítani:Planetside; Project Entropia stb.. -
#2 Elég régen a porondon van már ez a játék is. Azért kockásabb a feje, mert még fejlesztés alatt áll. -
kissmic #1 a kopasz gádzso elég kocka fejü!