29
  • magus
    #29
    nem ez az elso mmofps, planetside, wwiionline, es meg sorohlatnam.

    en sirva futok ki a szobabol ha 60 as pingem van quakeban, es itt ketlem hogy akar 200 ala menne a ping, egyszoval ezt a jatekot felesleges elkesziteni
  • Mice
    #28
    a neocron egy fa$z
    10nap trialt is csak úgy ad ha fizetek és ha megszakítom 10napon belül visszafizeti
  • Mice
    #27
    a trailer viszont nagyon igéretes
    a grafikkal nem finomkodtak
  • Mice
    #26
    a JO pl neten játszható fps, de a serverek pl sose szoktak 100, 150 embernél többet kiszolgálni. az mmoban az a nagy a szimpla neteshez képest, hogy pl. az ao-ban is 10.000 emberke rohangál realtime. Wowban ez nem tom mennyi, de a lényeg, hogy sokkal nagyobb volumenü ezért massive
  • Mice
    #25
    acronymfinder.com
  • BlackVoid
    #24
    Mar nagyon regota van WW2Online es Neocron. Mindketto FPS alapu, szoval ilyen mar volt es van.
  • Csacsis
    #23
    Azt hiszem maradok az Anarchy Online-nál.
    Annál legalább csak a bonus packokra kell pénzt költeni(feltéve, ha nagyon erős karit akarsz csinálni a gaméban).
  • noss
    #22
    thx :)
  • AnuluWork #21
    Vsz a harc hasonló. AMivel ez több lehet egy sima Multi FPSnél, az a történet, meg, hogy nem 32 arc nyomja egyszerre, az ottani világban élsz, pl. van házad ott, berendezve - a történet alapján ez módosítva: van saját csöved, ahol laksz és rengeteg haszontalan kacatot tárolsz -, illetve küldik vannak, nem főleg a harcra megy rá a hangsúly, stb. Mint most az SWG. Bár az ingább 3rdP mint FPS ... :)
  • hmhm
    #20
    Egy mmofps ben mi a nagy újítás a neten játszható fps ekhez képest ?
  • juniorjb
    #19
    Sztem ki kell várni a végét, és majd a vallatásnál eldől hogy veszik e mint a tesco gazdaságost vagy bukta lesz. Manapság minden online-ba megy, vásárlás, helyfoglalás, árverés, ... miért ne fejlődjönek ki a gammák is ezen a téren. Hisz az online játékok nagyrésze azért is jó mert meg kell hogy legyen vásárolva('namost kinek jó?). Természetesen a készítőknek, nem kell extra starforce-ra költeni hisz a hitelesítés a szerveren történik és őket nem érdekli honnan van az install, csak a kEy legyen OK-s.
    Lol.
    Ismerek sok olyan emberkét, akik azért VettéK meg a gammát mert akarják tolni neten is.
    Jobb mint a starforce! De azzal is sok sz... kell megenni mire elindul a gamma.
    De lesz majd erre is hackelt szerver.
  • Komolytalan
    #18
    MI-vel ellátott dolgok csak számolási kapacitás kérdése. Ha az MI miatt lagol egy MMO játék, az már régen rossz, mert a szolgáltatónak nincs pénze vasra. Az hogy sokan mozognak akkor sok adatot kell küldeni az tény. Viszont az adatok aránylag egy kaptafák, tehát jól tömöríthetőek, ezért korántsem lineráis a sávszél igény növekedés az új playerek számával. Már persze ha tömörítve küldik a mozgás adatokat...
    WoW tényleg igénytelen, az 5 millió eladott példány, meg az hogy jelenleg is 2. az USA eladási listán ezt mutatja. A pár méter az kb 1 km benne, ha távolra állítod be a látótávolságot. A többi stimm.
  • DBM
    #17
    kár h sablonsztori, vis kár h sok iyet látunk már, ami 1általán nem új dolog sztem. az h a játék fps alapú semitől nemdobja fel a történetet ami tipikus "posztapokaliptikus hűminnyá kihalunk meg mutálódunk" elméletre épül.

    ha 1 műfaj nem vmi híres avagy nincs is az talán azért van mert nem is keresett. sztem 1 sima fpsel is joban jártak volna...
  • Atees1987
    #16
    Erre akartam válaszolni nem pedig HUmanEmber41st kommentjére, bocsi
  • Zsoltika 007
    #15
    Annyira nem néz ki rosszul. LINK
  • PLaci #14
    A WWII és a Planetside is MMOFPS... szerintem...
  • joebacsi
    #13
    "amit még komolyan senki nem érintett. MMOFPS érkezik 2006 végén, kérem szépen!"
    azért ennyire nemkell hasraesni tőle, valamilyen szinten wwiionline is tekinthető mmofpsnek, szóval ez nemolyan hűde forradalmi :)
  • Atees1987
    #12
    Ez naon igaz, én is ezt akartam irni, de ki tuda , lehet hogy 1 mahajó netkódot fognap röppinteni a fejlesztők, majdmeglátjuk addig ne mondjunk semmi biztosat, bizzunk benne
  • HUmanEmber41st
    #11
    WW2 online-ban már megoldottak sok kérdést.
    Csak iszonyat dobozformája van minden katonának , járműnek.
    Talán ilyen aréna-szerűségen belül lehetne harcolni,.
    Mondjuk lennének mindenhol ilyen toborzó irodák különféle missönökhöz.
    Aztán a megadott időben elindulna az ütközet a két csapat között. Így egy különálló szerver tudná intézni a dolgokat, nem lenne akkora LAG.És ha valkit kinyírnak spownolhat a csata kezdő pontján mindig...
  • TTechno
    #10
    De mi van ha vki itt meghal? Egy fps-ben többször szokott meghalni az ember mint egy rpg-ben.
  • robrose
    #9
    Ja és RPG = Role-Playing Games valamint FPS-First Person Shooter
  • robrose
    #8
    MMO = Massive Multiplayer Online
  • noss
    #7
    elmondaná vki, hogy mi a k.rvaanyja az a MMO_P_???
    már bocs nem vagyok képbe az ilyen szép, játékkal kapcsolatos rövidítések ügyében...

    Magic Magnetic Online akármi?
  • Eretnek
    #6
    az MI-vel ellátott dolgoktól és a playerektöl függhet a ping ..szal ami mozog mert azt át kell küldeni a szerveren ha sokan mozognak lagozhat és minél intelligensebb a mozgás annál több az adat..de a grafikátol semmiképp.Wow pont azért "igénytelen" mert le van szükitve a látohatár pár méterre
  • Komolytalan
    #5
    "Talá mert egy RPG még magas ping mellett is relatív jól játszható, de egy FPS...
    Ilyen grafikával ez a jelenlegi körülmények között játszhatatlan lesz. "
    Grafikai beállítástól nem függ a ping. Akinek szaggat ha tömeg van az levesz a grafikából - WoW se ultrahigh qualityn megy sokaknak, így játszható 1-2 éves alaplapra integrált videozsugával is.
    Az persze igaz, hogy magas ping mellett - grafikai minőségtől függetlenül - nem igazán lehet FPS-t csinálni.
  • Tinman #4
    "Bevallom őszintén, mindig is benne volt a gondolataimban, hogy ha lehet MMORPG-t csinálni, akkor miért nem próbálkozik meg valaki egy MMOFPS megalkotásával?"

    Talá mert egy RPG még magas ping mellett is relatív jól játszható, de egy FPS...
    Ilyen grafikával ez a jelenlegi körülmények között játszhatatlan lesz. Persze amíg a karik a városban söröznek addig nincs gáz, de amikor minden milisec számít egy akcióban akkor ahhoz bitang gyors szerverek kellenek (ráadásul sok). Ergo a game 100%, hogy fizetős lesz.
    Még ki sem jött, de már most fogadni mernék, hogy bukta lesz a magas pingek miatt.
  • Eretnek
    #3
    Azér nem az elsö vannak hasonló probálkozások ahol FPS szerüen bárhova lehet löni és lehet FPS nézetet beállítani:Planetside; Project Entropia stb..
  • Dr4gonlord
    #2
    Elég régen a porondon van már ez a játék is. Azért kockásabb a feje, mert még fejlesztés alatt áll.
  • kissmic
    #1
    a kopasz gádzso elég kocka fejü!