Németh Szabolcs

Faces of War - újabb világháborús RTS

Ki az, aki nem tud mondani legalább három, világháborút feldolgozó számítógépes játékot? Gondoltam, hogy nem jelentkezik senki. Valóban Dunát lehetne velük rekeszteni, de mindig van egy-egy olyan darab, mely a dömping ellenére is fogyasztható marad. A távolból pont egy ilyen ígéretes cím, a Faces of War integet felénk.

Az Ubisoft már igen sok kellemes percet, órát okozott nekünk, játékos lelkű embereknek. Nem kezdek a programok felsorolásába, hiszen akkor egész nap itt ülhetnék, és nem maradna hely az aktuális alanynak. Igaz, a Faces of Wart nem az Ubisoft emberei, hanem a Best Way lelkes munkatársai tökéletesítgetik, de a végleges játék a neves játékkiadó-készítőn keresztül jut majd el hozzánk.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A Faces of War egy igazi II. világháborús RTS lesz, ami a "nagy választék - kevés jó minőség" piacán üde színfolt lehet. A játékból származó képeket elnézve nehéz nem elfogultan beszélni a készülő stratégiáról. Annyira a helyén van minden, és olyan szemet gyönyörködtető a látvány, hogy az már-már a realitásokkal vetekszik.

Felépítéséről még nem tudunk sokat. Az bizonyos, hogy a program az egész háborút felöleli, és szinte minden jelentősebb helyszínen helyt kell állnunk katonáinkkal. Legyen szó a normandiai partraszállásról vagy a berlini csatáról, ha nem a legjobb döntést hozzuk, vereséget szenvedünk. A járművekből is igen nagy választékra számíthatunk. M4A2 Sherman, P-51-es Mustang mindössze egy-egy csipetnyi abból, ami ránk vár. A fegyverarzenál még nagyobb dőzsölést ígér. A sor a szimpla gépfegyverekkel kezdődik, ebből is lesz nem egy fajta. A kínálatot tovább gyarapítják a távcsöves fegyverek, különféle bombák, detonátorok, aknák.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Még nem taglaltam igazán a grafikus motort. Az ígéretek szerint a pálya, a környezet, egyszóval a harctér az utolsó pixelsarokig szétzúzható lesz, amely a motort dicséri. Én azért kissé szkeptikusan tekintek a jövőbe, hiszen ígéretekből sosem volt hiány, de máskérdés, hogy ezekből mi valósult meg.

A programra még - ha jól számolom - 4 teljes hónapot kell várnunk. Az majd kiderül, hogy türelmünk kifizetődik-e.

Hivatalos oldal

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • pepe88 #18
    én elakadtam az elején a német kampányban mikor a teherautóra meg a vonatra kell felszállni :DDD
  • juno #17
    Azt azért nem árt tudni amikor kicsi keleti céget fikáztok, hogy az Atarinál majd 800 ember vakarja a seggét és szart sem érnek a játékai, pl Axis Alliens, méregdrága volt, és nyomorultul gyenge. Ezek a cégek, meg van amelyik 30 emberrel dolgozik, én kalapot emelek előttük, amúgy meg nézd meg textúra bontásban és programozói vázlatban a Facest, vagy a Soldierst, és nem csak a sint, pl: egy Tiger-II-t, hatalmas komoly melo, Grat nekik
  • Fec papa #16
    ez életem játéka amugy miért fekete legyen a villamos sin te fasz vagy inkább rózsaszín???!!ekkora hülyét!!
  • csozet #15
    ámen
  • pinduri #14
    DURVA
  • Atees1987 #13
    Ja persze!!!!!!!!!!!!
  • Tankológép #12
  • Bucser #11
    Mióta a fémen megcsillanhat a fény:D
  • Atees1987 #10
    Lehet hogy oltári nagy láma vok, de a sín mióta hófehér???
  • ulrik #9
    Én is végre egy jó játékra vágyom és egy stratégiánál a legfontosabb, hogy a az ötlet legyen jó és a harcmenet a grafika másodlagos csak állandóan eröltetik, de tök fölöslegesen, mert mindig a játék rovására megy sajna:(