Németh Szabolcs
Hírek a Neverwinter Nights 2-ről
A fejlesztők nem ülnek babérjaikon és már gőzerővel zajlik a 2002-es sikerjáték folytatásának kotyvasztása.
Vegyünk egy gyönyörű grafikát, valami eszméletlen jó sztorivonalat. Így lesz a (Chocapic helyett) a Neverwinter Nights. Természetesen azért nem maradtak magukra három teljes évig a játékosok, a programhoz két kiegészítőt is kiadtak. Ezek ugyan nem lettek rosszak, de érezni lehetett rajtuk, hogy a programozók már nem mozgósítottak annyi erőt a sikeres szereplésért.
A különböző fórumokban igen érdekes és sok hasznos ötlettel szolgáltak maguk a NWN-fanok amit a fejlesztőgárda nem is hagyott figyelem nélkül, és az összes nem kívánt pontra nagy figyelmet fordítottak. Miben is lesz akkor más a második rész? Szerencsére nagyon sok mindenben. Aki játszott a programmal az tudja mit jelent az, hogy egy esetet kizárva az egyetlen választható karakter a tolvaj volt, hiszen ő nyitogatta nekünk a "lakatokat". Az egész világ értetlenül állt azelőtt, hogy hogyan lehet a történeti szálat egy ilyen baklövéssel a süllyesztőbe lökni.
Klikk a képekre a nagyobb változathoz
A NWN 2-ben nem kell tovább törnünk a fejünket hiszen magunk mellé szerencsére már több, akár három társat is választhatunk. Őket akár mi is irányíthatjuk de átengedhetjük a gépnek is e nemes feladatot. Csapatunk tagjai végre nem teljesítik vakon parancsainkat, hanem saját érzéseikkel, személyiségükkel teszik hol simábbá, hol akadozóbbá a csapatmunkát. Persze a diktatúra száműzése a játékból néha bosszúságot is okozhat, de mennyivel érdekesebb és kiszámíthatatlanabb, egyszóval izgalmasabb a játékmenet, ha váratlan események is történhetnek? Ezekből pedig bőven lesz részünk. A játékban megjelennek újabb varázslatok, képességek valamint a D&D 3.5 Edition szabályai alapján feltupírozott prestige osztályok is várnak minket.
A NWN mindig is híres volt az alakíthatóságáról. Az előzetes infómorzsák alapján az utód ezen a téren is túlszárnyalja majd az elődöt. A történetírást, valamint a környezet alakítását pofonegyszerűvé varázsolták a fejlesztők. Fontos kiemelni, hogy a program már nem a BioWare játékgyárában ölt testet, hiszen az Obsidian vállalta ezt a feladatot. A grafikáról nehéz nyilatkozni - az eddig megjelent anyagok alapján kellemes vizuális élményben lesz részünk, de ne kiabáljuk el. A program érkezéséről annyit tudni, hogy 2006. Mindenesetre várjunk, és kiderül, mit tud felmutatni a BG-sorozattal szemben.
Vegyünk egy gyönyörű grafikát, valami eszméletlen jó sztorivonalat. Így lesz a (Chocapic helyett) a Neverwinter Nights. Természetesen azért nem maradtak magukra három teljes évig a játékosok, a programhoz két kiegészítőt is kiadtak. Ezek ugyan nem lettek rosszak, de érezni lehetett rajtuk, hogy a programozók már nem mozgósítottak annyi erőt a sikeres szereplésért.
A különböző fórumokban igen érdekes és sok hasznos ötlettel szolgáltak maguk a NWN-fanok amit a fejlesztőgárda nem is hagyott figyelem nélkül, és az összes nem kívánt pontra nagy figyelmet fordítottak. Miben is lesz akkor más a második rész? Szerencsére nagyon sok mindenben. Aki játszott a programmal az tudja mit jelent az, hogy egy esetet kizárva az egyetlen választható karakter a tolvaj volt, hiszen ő nyitogatta nekünk a "lakatokat". Az egész világ értetlenül állt azelőtt, hogy hogyan lehet a történeti szálat egy ilyen baklövéssel a süllyesztőbe lökni.
Klikk a képekre a nagyobb változathoz
A NWN 2-ben nem kell tovább törnünk a fejünket hiszen magunk mellé szerencsére már több, akár három társat is választhatunk. Őket akár mi is irányíthatjuk de átengedhetjük a gépnek is e nemes feladatot. Csapatunk tagjai végre nem teljesítik vakon parancsainkat, hanem saját érzéseikkel, személyiségükkel teszik hol simábbá, hol akadozóbbá a csapatmunkát. Persze a diktatúra száműzése a játékból néha bosszúságot is okozhat, de mennyivel érdekesebb és kiszámíthatatlanabb, egyszóval izgalmasabb a játékmenet, ha váratlan események is történhetnek? Ezekből pedig bőven lesz részünk. A játékban megjelennek újabb varázslatok, képességek valamint a D&D 3.5 Edition szabályai alapján feltupírozott prestige osztályok is várnak minket.
A NWN mindig is híres volt az alakíthatóságáról. Az előzetes infómorzsák alapján az utód ezen a téren is túlszárnyalja majd az elődöt. A történetírást, valamint a környezet alakítását pofonegyszerűvé varázsolták a fejlesztők. Fontos kiemelni, hogy a program már nem a BioWare játékgyárában ölt testet, hiszen az Obsidian vállalta ezt a feladatot. A grafikáról nehéz nyilatkozni - az eddig megjelent anyagok alapján kellemes vizuális élményben lesz részünk, de ne kiabáljuk el. A program érkezéséről annyit tudni, hogy 2006. Mindenesetre várjunk, és kiderül, mit tud felmutatni a BG-sorozattal szemben.