24
  • Veriel
    #24
    A Torment tényleg utolérhetetlennek bizonyult, nincs értelme összemérni a többivel. Más kategória, mint a többi, sajnos ilyen szerintem tíz évente egyszer jön.
  • reloader
    #23
    Akkor hasonlítsd össze a Baldurs Gate-et a Planscape Torment-el(aminél megjegyzem még az AD&D világ egyik megalkotója is segített a fejlesztésben, David "Zeb" Cook vagy hogy híjják) és én valóban kíváncsi lennék, mert játszottam mindkettő játékkal - sajnos először a PT-vel kezdtem így olyan magas elvárásnak kellett volna megfelelnie a BG II-nek, hogy ezt már képtelen volt teljesíteni - hogy mi az amiben felülmúlj a BG II a PT-t.
  • takysoft
    #22
    natív? nem is tudtam...
    patcheket is kiadják rá?


    mellesleg én harcossal kezdtem, barátnőm vándorral, mégis mindketten tanulhattunk zárnyitást, meg csapda hatástalanítást.

    epic szintek annyira nem komolyak. rendesen ki vanna egyensúlyozva.(tormot, meg a misztikus íjászt ismerem csak)

    A világ talán legelképesztőbb RPg-je természetesen a Baldur's Gate II, ami összeszámlálhatatlan pontban múlja felül az összes többit. Még a BG1-et is. NWN-t meg simán. annak külön örülök, hogy mi irányítjuk a csatlósokat. BG-ben is így volt, ott is volt magánéletük persze. Néha összefutott asz ember egyiknek másiknak régi ismerősvel.

    Egyszer bementem egy kocsamába, erre egy fikcó megátkozta vmi csajomat. Talán Jaheira. nemtom.

    A másik színfolt meg a Fallout 1-2.
  • MacrosTheBlack
    #21
    Viszont az 1-ben szinte full szabadság volt, a 2 már erősen lineáris. Viszont a 2-ben el lehetett jutni magas szintre is, ami pozitívum, végre kiteljesedhetett a karakter. Azonban a HotU epic szintjeit már túlzásnak tartom. Inkább a rendes varázslatokból valósítság meg azt is ami az NWN1-ből kimaradt (pl. project image).
  • MacrosTheBlack
    #20
    Az teljesen más stílus.
  • MacrosTheBlack
    #19
    Vagy a lootrendszerrel, az 1-ben milyen lol volt már hogy magas szinten a kukában is +5-ös kardok hevertek.
  • MacrosTheBlack
    #18
    Aki játszott a programmal az tudja mit jelent az, hogy egy esetet kizárva az egyetlen választható karakter a tolvaj volt, hiszen ő nyitogatta nekünk a "lakatokat"

    Aki játszott a progival az erre a mondatra felkapja a fejét hogy mivan? :) A mágus familiarral / varázslattal nyitogatott zárat, a harcos / pap meg egyszerűen szétütötte azt. De mindenki felfogadhatott 1 segítőt, ami lehetett épp tolvaj is. Sztem tolvajjal nemhogy többen, de inkább valamivel kevesebben is játszottak. 1 szint SD nélkül nem volt túl jó, igaz azzal meg nagyon is, tipikus ló másik oldala.
  • reloader
    #17
    Szvsz Planscape Torment a valaha készített legjobb, legkiemelkedőbb RPG.
    Baldurs Gate(játszottam vele) egy Torment után max. az óvódás szintet ütötte meg a NWN-el együtt.
  • mad mind
    #16
    Szerintem a területek közti valódi mászkára gondol. Ugyebár a BG-ben Candlekeepből, Baldur's Gate-be vagy 10 térképen keresztül vezetett az út.
  • Dr4gonlord
    #15
    Umm, hmm? BGII Sokkal komplexebb és grandiózusabb volt mint az egy.
  • Chipii
    #14
    Sajnos BG1 szintről nem is álmodhatunk:)
  • Dr4gonlord
    #13
    Remélem annyi varázslatot beleraknak, amennyi csak belefér, a legjobb az lenne, ha idővel mi is csinálhatnánk varázslatokat, amit a saját nevünk alapján nevezünk el :D.
  • Dr4gonlord
    #12
    Oblivion és D&D két nagyon különböző világ, az Oblivionnal a bajom a túlzott butítás (varázslatok, fegyverosztály összevonások, stb, mert a legtöbb embernek nem volt KEDVE olvasni, és ezért Morrowind-ban az első misszión nem jutottak tovább, mert nem tudták, mit kell csinálni...), amúgy bejövős. Amúgy én meg mindkettőre szavazok, de a D&D mindíg is a kedvencem volt, szóval ha választani kell, akkor NWN2, meg lesz még 1-2 gyöngyszem majd, de azokra még várni kell.

    Tolvaj meg NWN-be nem sokat ért (sokkal kevesebbet, mind BGII-be), mert ahogy már elmondták, csapda álattal zár meg varázslattal hatástalanítható.

    "hogy a programozók már nem mozgósítottak annyi erőt a sikeres szereplésért". Szerintem meg igen, a HoTU még az OC-n is túllőtt.

    Ja igen, azt mondogatják a készítők, hogy a sztori komplexitása meg coolsága a BGII szintjén lesz. Úgy legyen.
  • Ninth
    #11
    Csapdát is simán szétkaptad ha álatot átkülted rajta
    ,a ládákra meg még volt varázs is ami kinyitott mindent .Tolvaj max az elején kelett a játékhoz.
    Tényleg nagyon hangulatosak a képek.
  • nickname
    #10
    Inkább az Oblivionra szavazok.
  • Goth
    #9
    Ezek a képek ... Emlékeztet engem a Gothicra !
    Nagyon van hangulata úgy nézem.
  • testerlnx
    #4
    Én sem értem...
    Remélem lesz natív linuxos port is mint az előzőből.
  • Justil
    #3
    jó lesz jó lesz csak el ne basszák vmi gagyi helyszin/sztori kombóval
  • robrose
    #2
    Szerintem inkább a csapdákra gondolt..
  • tomo
    #1
    "Aki játszott a programmal az tudja mit jelent az, hogy egy esetet kizárva az egyetlen választható karakter a tolvaj volt, hiszen ő nyitogatta nekünk a "lakatokat"."

    hat nem tom, en varazslo voltam, es barki volt a tarsam szetlottem az ajtokat varazslattal. vagy a tarssal verettem szet. szal nem tom mire velni ezt a mondatot.