24
-
#24 A Torment tényleg utolérhetetlennek bizonyult, nincs értelme összemérni a többivel. Más kategória, mint a többi, sajnos ilyen szerintem tíz évente egyszer jön. -
reloader #23 Akkor hasonlítsd össze a Baldurs Gate-et a Planscape Torment-el(aminél megjegyzem még az AD&D világ egyik megalkotója is segített a fejlesztésben, David "Zeb" Cook vagy hogy híjják) és én valóban kíváncsi lennék, mert játszottam mindkettő játékkal - sajnos először a PT-vel kezdtem így olyan magas elvárásnak kellett volna megfelelnie a BG II-nek, hogy ezt már képtelen volt teljesíteni - hogy mi az amiben felülmúlj a BG II a PT-t.
-
#22 natív? nem is tudtam...
patcheket is kiadják rá?
mellesleg én harcossal kezdtem, barátnőm vándorral, mégis mindketten tanulhattunk zárnyitást, meg csapda hatástalanítást.
epic szintek annyira nem komolyak. rendesen ki vanna egyensúlyozva.(tormot, meg a misztikus íjászt ismerem csak)
A világ talán legelképesztőbb RPg-je természetesen a Baldur's Gate II, ami összeszámlálhatatlan pontban múlja felül az összes többit. Még a BG1-et is. NWN-t meg simán. annak külön örülök, hogy mi irányítjuk a csatlósokat. BG-ben is így volt, ott is volt magánéletük persze. Néha összefutott asz ember egyiknek másiknak régi ismerősvel.
Egyszer bementem egy kocsamába, erre egy fikcó megátkozta vmi csajomat. Talán Jaheira. nemtom.
A másik színfolt meg a Fallout 1-2. -
MacrosTheBlack #21 Viszont az 1-ben szinte full szabadság volt, a 2 már erősen lineáris. Viszont a 2-ben el lehetett jutni magas szintre is, ami pozitívum, végre kiteljesedhetett a karakter. Azonban a HotU epic szintjeit már túlzásnak tartom. Inkább a rendes varázslatokból valósítság meg azt is ami az NWN1-ből kimaradt (pl. project image). -
MacrosTheBlack #20 Az teljesen más stílus. -
MacrosTheBlack #19 Vagy a lootrendszerrel, az 1-ben milyen lol volt már hogy magas szinten a kukában is +5-ös kardok hevertek. -
MacrosTheBlack #18 Aki játszott a programmal az tudja mit jelent az, hogy egy esetet kizárva az egyetlen választható karakter a tolvaj volt, hiszen ő nyitogatta nekünk a "lakatokat"
Aki játszott a progival az erre a mondatra felkapja a fejét hogy mivan? :) A mágus familiarral / varázslattal nyitogatott zárat, a harcos / pap meg egyszerűen szétütötte azt. De mindenki felfogadhatott 1 segítőt, ami lehetett épp tolvaj is. Sztem tolvajjal nemhogy többen, de inkább valamivel kevesebben is játszottak. 1 szint SD nélkül nem volt túl jó, igaz azzal meg nagyon is, tipikus ló másik oldala. -
reloader #17 Szvsz Planscape Torment a valaha készített legjobb, legkiemelkedőbb RPG.
Baldurs Gate(játszottam vele) egy Torment után max. az óvódás szintet ütötte meg a NWN-el együtt. -
#16 Szerintem a területek közti valódi mászkára gondol. Ugyebár a BG-ben Candlekeepből, Baldur's Gate-be vagy 10 térképen keresztül vezetett az út. -
#15 Umm, hmm? BGII Sokkal komplexebb és grandiózusabb volt mint az egy. -
Chipii #14 Sajnos BG1 szintről nem is álmodhatunk:) -
#13 Remélem annyi varázslatot beleraknak, amennyi csak belefér, a legjobb az lenne, ha idővel mi is csinálhatnánk varázslatokat, amit a saját nevünk alapján nevezünk el :D. -
#12 Oblivion és D&D két nagyon különböző világ, az Oblivionnal a bajom a túlzott butítás (varázslatok, fegyverosztály összevonások, stb, mert a legtöbb embernek nem volt KEDVE olvasni, és ezért Morrowind-ban az első misszión nem jutottak tovább, mert nem tudták, mit kell csinálni...), amúgy bejövős. Amúgy én meg mindkettőre szavazok, de a D&D mindíg is a kedvencem volt, szóval ha választani kell, akkor NWN2, meg lesz még 1-2 gyöngyszem majd, de azokra még várni kell.
Tolvaj meg NWN-be nem sokat ért (sokkal kevesebbet, mind BGII-be), mert ahogy már elmondták, csapda álattal zár meg varázslattal hatástalanítható.
"hogy a programozók már nem mozgósítottak annyi erőt a sikeres szereplésért". Szerintem meg igen, a HoTU még az OC-n is túllőtt.
Ja igen, azt mondogatják a készítők, hogy a sztori komplexitása meg coolsága a BGII szintjén lesz. Úgy legyen. -
Ninth #11 Csapdát is simán szétkaptad ha álatot átkülted rajta
,a ládákra meg még volt varázs is ami kinyitott mindent .Tolvaj max az elején kelett a játékhoz.
Tényleg nagyon hangulatosak a képek. -
nickname #10 Inkább az Oblivionra szavazok. -
Goth #9 Ezek a képek ... Emlékeztet engem a Gothicra !
Nagyon van hangulata úgy nézem. -
#4 Én sem értem...
Remélem lesz natív linuxos port is mint az előzőből. -
Justil #3 jó lesz jó lesz csak el ne basszák vmi gagyi helyszin/sztori kombóval -
#2 Szerintem inkább a csapdákra gondolt.. -
tomo #1 "Aki játszott a programmal az tudja mit jelent az, hogy egy esetet kizárva az egyetlen választható karakter a tolvaj volt, hiszen ő nyitogatta nekünk a "lakatokat"."
hat nem tom, en varazslo voltam, es barki volt a tarsam szetlottem az ajtokat varazslattal. vagy a tarssal verettem szet. szal nem tom mire velni ezt a mondatot.