ZAX

E3: Neverwinter Nights

A legszembetűnőbb természetesen a grafika, a Neverwinter Nightsnak ezen a téren nincs szégyellni valója, sőt. A játékot irányíthatjuk a Baldur's Gate-ből megszokott izometrikus nézetből, amelyen az egész csapatunk látszik, illetve egy adott szereplőre közelítve, harmadik személy nézetből. Megtalálhatóak az elmaradhatatlan effektusok is: lángoló démonszárnyak, különböző varázslathatások, hullámzó víz, stb. Habár korántsem forradalmi vagy kiemelkedő, abszolút a kornak megfelelő a grafika.

Eddig persze nem is lenne különleges a játék, hiszen rengeteg más harmadik személy nézetű szerepjáték van a piacon. Ami a Neverwintert egyedivé teszi, hogy az egész program csak eszköz a kezünkben a saját világunk létrehozására. Ebben az első és legfontosabb lépés a világszerkesztő (world editor).

Az E3-as tapasztalatok alátámasztják az ígéreteket. A környezet részeit, a kincseket és a szörnyeket szinte teljesen szabadon rakosgathatjuk a pályára, ami után a tulajdonságaikat sosem látott részletességgel állíthatjuk be. Aki akar, még párbeszédeket is írhat a nem játékos karakterek számára, állíthatja a tulajdonságaikat, az AI scriptjüket, sőt, a kinézet alakítása során pl a színeit is megadhatjuk a páncéloknak, kardoknak vagy éppen tárgyaknak.

Egy nagyon hasznos újítás, hogy lerakhatunk olyan teleportkapukat is, amelyek más Neverwintert futtató szerverre vezetnek. Így az ilyen téren az EverQuest-ben tapasztalt problémákat egy huszárvágással megoldották a készítők. Készíthetünk majd saját textúrákat és tárgyakat is, de ezekből egy igen szép méretű indulócsomagot úgy is kapunk majd, tehát - nagyon helyesen - nem lesz kötelező a fabrikálás.

A karakteralkotást olyan egyszerűre vagy bonyolultra állíthatjuk, amilyenre csak akarjuk. A művelet teljes egészében az AD&D harmadik kiadásának szabályaira támaszkodik, annak pontrendszerével és többkasztúság-kezelésével egyetemben. A könnyebbség kedvéért azonban vannak előre elkészített szereplők és karakterosztály-csomagok.

Apróság, de a majdani függőknek fontos infó lehet, hogy a kedvenc karakterünk megjelenítéséhez saját képet is implementálhatunk majd az előre elkészített portrék helyett. Az E3-on a készítők rengeteg új képet tettek közzé, ezeket láthatjátok most itt:

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • marlowe #15
    Magyar oldal: http://www.neverwinternights.hu/
  • Jacky #14
    Hát ez az!
    Remélem ingyenes lesz és csak az alapjátékot kell megvenni.
    Ja, hogy most 2001 van?
    Na majd meglátjuk, egyébként én is nagyon várom.
  • Mike #13
    es majd mennyit kell ezert a csodaert fizetni havonta?
  • ZAX #12
    b, nekem is nagyon tetszik a kinézete, de az igazi ínyenceknek címezve tényleg nem lesz forradalmi a grafika, ezutóbbi kategória pl Unreal 2, ha azt írtam volna, hogy kiemelkedő biztos mások meg tiltakoztak volna

    a játékot, mióta tudok róla külön figyelem, mert már én is nagyon várom
  • Pali #2
    Igazad van, de mondjuk annó a Wizardry 7 elég jól megközelítette ezt. Bizonyos keretek között úgy csináltad végig a sztorit, ahogy tetszett.