Demkó Zsolt
Diabolique - License To Sin
A lengyel Metropolis Software 2006-ra módosította külső nézetes akciójátékuk, a Diabolique - License To Sin megjelenését.
A cég indoklásként azt jegyezte meg, hogy kiforrott játékot szeretnének kiadni a kezeik közül. A fejlesztőcsapat már nem ismeretlen a PC-s játékvilágban. Játékaik eddig is az akció/kaland stílust erősítették. 2002 októberében jelent meg az első játékuk, az Archangel, ami akkoriban az egyik legszebb játék volt. Aztán jött 2004 júliusában a Gorky Zero: Beyond Honor, majd az év végén az ugyan arra a grafikai motorra fejlesztett Aurora Watching: Gorky Zero. Új év, új játék és új grafikai motor.
A srácok kissé igazodtak a mai trendhez, amit a finn Remedy indított el a Max Payne-nel és folytat a jelenlegi projektjükben az Alan Wake-ben. A Diabolique képeire pillantva az Alan Wake jutott eszembe. Brutális renderware, részletes textúrák, nagy külső és kidolgozott belső terek. De ez a játék azért más lesz, ebben nagyobb hangsúlyt kap a misztikum a jó és a rossz örökös harca. (Erről meg a Painkiller jut eszembe, de ilyen játékhoz való hasonlóság nemigen hozhat rosszat.)
Ennek bizonyításául kis részletet is kiszivárogtattak a játék sztorijából. Az általunk irányított karakter Dark Eaville, aki a Pokol ügynöke. A történet szerint minden 1000. évben a Jó és a Rossz összecsap. Most azonban a Menny ügynökei megszegik a szabályokat és felborul az évezredek óta álló egyensúly. A mi feladatunk lesz ennek helyreállítása. Nem egészen tiszta? Nem baj, majd megtudjuk miről is lesz szó. :)
A vállalat szerint az új motor a legújabb kártyákat is támogatja, kihasználja az új technológiákban rejlő lehetőségeket (Pl. Shader Model 3.0, vagy az FPE(Full-screen Postprocessing Effectset), amelyek igazi filmes érzetet keltenek. A helyszínek változatosak lesznek, megfordulunk majd vidéki hotelben, hegyi villában és eljutunk egy nagyvárosba is.
Az ígéretek szerint a megjelenés 2006 első negyedévében lesz. Az Alan Wake is ekkortájt várható, összehasonlításuk szinte törvényszerű.
A cég indoklásként azt jegyezte meg, hogy kiforrott játékot szeretnének kiadni a kezeik közül. A fejlesztőcsapat már nem ismeretlen a PC-s játékvilágban. Játékaik eddig is az akció/kaland stílust erősítették. 2002 októberében jelent meg az első játékuk, az Archangel, ami akkoriban az egyik legszebb játék volt. Aztán jött 2004 júliusában a Gorky Zero: Beyond Honor, majd az év végén az ugyan arra a grafikai motorra fejlesztett Aurora Watching: Gorky Zero. Új év, új játék és új grafikai motor.
A srácok kissé igazodtak a mai trendhez, amit a finn Remedy indított el a Max Payne-nel és folytat a jelenlegi projektjükben az Alan Wake-ben. A Diabolique képeire pillantva az Alan Wake jutott eszembe. Brutális renderware, részletes textúrák, nagy külső és kidolgozott belső terek. De ez a játék azért más lesz, ebben nagyobb hangsúlyt kap a misztikum a jó és a rossz örökös harca. (Erről meg a Painkiller jut eszembe, de ilyen játékhoz való hasonlóság nemigen hozhat rosszat.)
Ennek bizonyításául kis részletet is kiszivárogtattak a játék sztorijából. Az általunk irányított karakter Dark Eaville, aki a Pokol ügynöke. A történet szerint minden 1000. évben a Jó és a Rossz összecsap. Most azonban a Menny ügynökei megszegik a szabályokat és felborul az évezredek óta álló egyensúly. A mi feladatunk lesz ennek helyreállítása. Nem egészen tiszta? Nem baj, majd megtudjuk miről is lesz szó. :)
A vállalat szerint az új motor a legújabb kártyákat is támogatja, kihasználja az új technológiákban rejlő lehetőségeket (Pl. Shader Model 3.0, vagy az FPE(Full-screen Postprocessing Effectset), amelyek igazi filmes érzetet keltenek. A helyszínek változatosak lesznek, megfordulunk majd vidéki hotelben, hegyi villában és eljutunk egy nagyvárosba is.
Az ígéretek szerint a megjelenés 2006 első negyedévében lesz. Az Alan Wake is ekkortájt várható, összehasonlításuk szinte törvényszerű.