Hörcsöki Szabolcs
Új képek a Dungeon Siege II-ből
Néhány vadiúj kép érkezett a Gas Powered Games nyáron megjelenő gyöngyszeméből.
A játék első része sokaknak okozott feledhetetlen pillanatokat. Az egyszerű játékmenet, a könnyű kezelhetőség és a szép grafika jó alapnak bizonyult a Dungeon Siege hatalmas nemzetközi sikeréhez. A recept nyilvánvalóan a második résznél sem lesz más, csak a grafika lesz/lett még szebb, és a történet egyszerű vonalvezetésén is változtatni kívánnak a fejlesztők.
Ezt a célt szolgálja például a dinamikus párbeszéd ablakok rendszere, vagy a karakterek tapasztalati pontok alapján történő fejlesztése (csak úgy Diablo-módra). Az általunk irányított hat karakter nemcsak a szokásos, kötelező varázslatokat tudja majd, de mindegyik rendelkezik egy-egy speciális varázserővel, így nem kell félni, hogy azonos karakterek esetén unalomba fullad a cucc.
A fejlesztők - az ilyenkor szokásos módon - természetesen azt ígérik, hogy a fő történet mellett számos mellékküldetés is a játékosok rendelkezésére áll majd. Mindent összevetve ez nagyjából 30 óra tiszta játékidőt jelent (nyilván nem a keménymagnak, akik a Half Life 2-t is két óra alatt végigtolták).
Ha a fenti ígérethalmazt sikerül valóra váltania a Gas Powered Games programozóinak, akkor a Dungeon Siege II lesz az a program, ami az alkalmi és a keményvonalas játékosoknak egyaránt kiváló szórakozást ígér.
A játék első része sokaknak okozott feledhetetlen pillanatokat. Az egyszerű játékmenet, a könnyű kezelhetőség és a szép grafika jó alapnak bizonyult a Dungeon Siege hatalmas nemzetközi sikeréhez. A recept nyilvánvalóan a második résznél sem lesz más, csak a grafika lesz/lett még szebb, és a történet egyszerű vonalvezetésén is változtatni kívánnak a fejlesztők.
Ezt a célt szolgálja például a dinamikus párbeszéd ablakok rendszere, vagy a karakterek tapasztalati pontok alapján történő fejlesztése (csak úgy Diablo-módra). Az általunk irányított hat karakter nemcsak a szokásos, kötelező varázslatokat tudja majd, de mindegyik rendelkezik egy-egy speciális varázserővel, így nem kell félni, hogy azonos karakterek esetén unalomba fullad a cucc.
A fejlesztők - az ilyenkor szokásos módon - természetesen azt ígérik, hogy a fő történet mellett számos mellékküldetés is a játékosok rendelkezésére áll majd. Mindent összevetve ez nagyjából 30 óra tiszta játékidőt jelent (nyilván nem a keménymagnak, akik a Half Life 2-t is két óra alatt végigtolták).
Ha a fenti ígérethalmazt sikerül valóra váltania a Gas Powered Games programozóinak, akkor a Dungeon Siege II lesz az a program, ami az alkalmi és a keményvonalas játékosoknak egyaránt kiváló szórakozást ígér.