Demkó Zsolt

Colin McRae 2005 még az ősszel

A Codemasters nem tétlenkedik. Márciusban kiadta a Colin McRae Rally 04-t, most pedig már be is jelentette a következő részt, a Colin McRae 2005-öt.

Ilyenkor persze felvetődhet a kérdés, hogy ez a gyorsaság nem megy-e a minőség rovására, és a válasz sajnos igen. A grafikával még nincs is annyira probléma, de a szimulátorrajongóknak a 3-4. rész alatt is nélkülözniük kellett és az 5. rész sem készül nekik. Vannak akiknek az árkád stílus jön be, ők biztos örülni fognak majd, ugyanis az ígéretekből nincs hiány.

Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide!

A karrier lehetőség során több, mint 20 raliversenyen vehetünk részt. A gépparkra sem lehet majd panasz, ugyanis több mint 30 versenyautó várja, hogy meghajtsuk. Többek között a Golf MK5, Toyota Celica GT, Lancia Stratos, Alfa Romeo 147 GTA, Alfetta GTV Turbodelta, Mitsubishi Lancer Evo VIII, Peugeot 206, 205 T16 Evo2 és a VW Beetle RSi. Persze nem ömlesztve, mindegyiket a saját osztályában próbálhatjuk majd ki: kétkerék meghajtású, szuper 2WD, 4WD...

Szerencsére azért nem csak ennyi újdonságot ígérnek. A környzetet megpróbálják interaktívvá tenni, hogy ne csak egy látványos háttérnek tűnjön az egész. Példának okáért említették, hogyha majd nekimegyünk egy fának, akkor nem csak megáll az autó, hanem a fáról levelek és ágak hullanak majd alá. Sőt, egy rövid időre elhomályosodik a képernyő is, ezzel lesz jelezve a hirtelen kábulat. Továbbfejlesztik a sérülésmodellt is: a kaszni a koszolódás mellett karcolódik is, az alkatrészek deformálódnak és elhagyhatjuk őket.

Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide!

További ígéretes opció lesz, hogy ez az első ralis játék, amellyel több mint nyolcan lehet majd online átszani PlayStation 2-ről és Xbox-ról is. A PC-s megjelenés még nem tisztázott, de a konzolokra ősszel fog megjelenni az alkotás. Jövő héten Los Angeles-ben az E3-on is ott lesz.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Prince of Máté #48
    sztem gecijóhámeh
  • fifi #47
    HW

    demo itt! Három pályát próbálhatunk háromféle kocsival (Peugeot 206, Toyota Celica GT-FOUR, Lancia Stratos).
  • RaSTaBaNDiTa #46
    Bárki bármit mond szerintem eddig colin2 a legjobb!
    Kormánnyal eddig ez az autósjáték volt a legéletszerűbb, nem kellett megtanulni irányítani hanem vezetni kellett, ha tudtál vezetni akkor ment a cmr2 is ... Azóta sem találkoztam hasonló irányíthatóságú játékkal talan majd az5?
  • N.E.O.!!! #45
    ÁZ!
  • Wing Rockling #44
    Richard Burns Rallyhoz képest ez is elbújhat.
  • DJ Skyline #43
    na nem finn hanem svéd!
  • DJ Skyline #42
    4 nem olyan rossz...habár eddigi újdonság az hogy leáll a motor,meg sok egyébb dolog...habár a spanyol,finn,britt pályák fele a 3-ból lett átszedve...csak visszafele...
  • DJ Skyline #41
    már ősszel?
    gyors volt...egy év alatt 2 is kijön akkor...CMR4,és 2005?...
  • N.E.O.!!! #40
    A 4-el nem játszottam, de a 3 rohadtszar(a 2-vel 3-4 éve jókat tudtam játszani). Úgy összefogják ezt is baszni 6 hónap alatt, mint a szart.

    (Megint értelmeset szótam:) )
  • Koala #37
    Na ja, ez így korrekt, nyilván van még mit fejlődni. Csak azt nem éreztem jogosnak, hogy a világ legszarabb játékának tituláljuk a 4. részt, holott az éppen több pontotn is határozott fejlődést mutatott. Gondolom azért a fizika élethűsége, meg az egész játék részletgazdagsága valahol teljesítmény kérdése is. Nagyon kíváncsi vagyok, pár év mulva hol tartanak az autós játékok... Egyébként én is sajnálom, hogy a kiadók az arcadot részesítik előnyben. Az például szerintem még a gyerekek nevelése szempontjából is helytelen, ami pl. a NFS U-ban van. HA már egyszer úgyis vége mindennek, ha ütközöl, vagy kicsúszol, akkor legalább törj tropára, vagy robbanj fel. Az például idiótává és tét nélkülivé teszi az egészet, hogy 200-al nekimész valaminek, aztán visszaesel az útra, mintha mi sem történt volna. Egyáltalán nem késztet feleősségteljes vezetésre, pedig úgy sokkal izgalmasabb lenne... És ez nem is teljesítmény kérdés, mint a látványos törés, vagy tökéletes fizika...