SG.hu
Jön a Diablo IV első kiegészítője, a WoW Classic pedig a Cataclysm-et dolgozza fel újra
A Blizzard egyszerre három World of Warcraft kiegészítőt is bejelentett az Anaheim Convention Centerben.
A Blizzard 2019 óta most tartotta meg először élő közönség előtt szokásos eseményét, a BlizzCont. A nyitónapon számos frissítést jelentettek be különböző játékaikhoz és franchise-aikhoz. Ezek között van a nyáron megjelent Diablo IV is, melynek első teljes bővítménye "2024 végén" fog megjelenni. A Vessel of Hatred címet viselő kiegészítő egy új, dzsungelszerű régióba, Nahantuba viszi a játékosokat, amely nagyjából akkora lesz, mint a játékban eredetileg szállított régiók. A történet közvetlenül az alapjáték után fog játszódni, és Mephistóval, Diablo és Baal testvérével fog foglalkozni.
A bejelentés kevés további részletet tartalmazott azon kívül, hogy egy új osztállyal bővül a játék - konkrétan egy olyan osztállyal, amely még egyetlen korábbi Diablo-játékban sem szerepelt. Néhány nappal ezelőtt kiszivárgott információk szerint az új osztály neve Spiritborn lehet, de semmi sem biztos ezen a téren.
A Diablo IV újdonság mellett a Blizzard egy csomó World of Warcraftos dolgot is bejelentett. A World of Warcraft Classic a 2010-es Cataclysm bővítményt kapja meg, de a Classic is kap valamilyen szezonális módot. A mostani játék helyzete kicsit bonyolultabb. Chris Metzen, a franchise korábbi vezetője három bővítményt jelentett be, és ígéretet tett arra, hogy ezek megjelenési ütemét is átdolgozzák. (Arról nem árult el részleteket, hogy az új ütemezés hogyan fog kinézni, és érdemes megjegyezni, hogy a Blizzard korábban már próbálta felgyorsítani a bővítések ütemezését, sikertelenül.) A három bővítményt együttesen "The Worldsoul Saga"-nak nevezik majd el, ez egy epikus történet lesz, amely Metzen elmondása szerint a WoW első 20 évének mértföldköveként hivatott szolgálni, mivel az első bővítmény jövőre jelenik meg, ami a játék 20. évfordulója lesz.
A World of Warcraft: The War Within kezdetben négy zónát, nyolc dungeont, egy raidet és számos fejlesztést tartalmaz majd. A játék nagyrészt Azeroth bolygójának barlangjaiban fog játszódni, ahol a játékosok a régi istenek pusztulása utáni helyzettel kell megküzdeniük. A Blizzard azt is megígérte, hogy a játékot kényelmesebbé fogja tenni a több karakterrel játszó játékosok számára. Ennek érdekében bevezetik a Warbands nevű funkciót, amellyel egy helyen intézhető az összes karakter teljesítményének kezelése. Az eseményen a nevükön kivül további részletet nem árultak el a két következő bővítményről, melyek neve World of Warcraftról: Midnight és World of Warcraft: The Last Titan lesz.
A Blizzard 2019 óta most tartotta meg először élő közönség előtt szokásos eseményét, a BlizzCont. A nyitónapon számos frissítést jelentettek be különböző játékaikhoz és franchise-aikhoz. Ezek között van a nyáron megjelent Diablo IV is, melynek első teljes bővítménye "2024 végén" fog megjelenni. A Vessel of Hatred címet viselő kiegészítő egy új, dzsungelszerű régióba, Nahantuba viszi a játékosokat, amely nagyjából akkora lesz, mint a játékban eredetileg szállított régiók. A történet közvetlenül az alapjáték után fog játszódni, és Mephistóval, Diablo és Baal testvérével fog foglalkozni.
A bejelentés kevés további részletet tartalmazott azon kívül, hogy egy új osztállyal bővül a játék - konkrétan egy olyan osztállyal, amely még egyetlen korábbi Diablo-játékban sem szerepelt. Néhány nappal ezelőtt kiszivárgott információk szerint az új osztály neve Spiritborn lehet, de semmi sem biztos ezen a téren.
A Diablo IV újdonság mellett a Blizzard egy csomó World of Warcraftos dolgot is bejelentett. A World of Warcraft Classic a 2010-es Cataclysm bővítményt kapja meg, de a Classic is kap valamilyen szezonális módot. A mostani játék helyzete kicsit bonyolultabb. Chris Metzen, a franchise korábbi vezetője három bővítményt jelentett be, és ígéretet tett arra, hogy ezek megjelenési ütemét is átdolgozzák. (Arról nem árult el részleteket, hogy az új ütemezés hogyan fog kinézni, és érdemes megjegyezni, hogy a Blizzard korábban már próbálta felgyorsítani a bővítések ütemezését, sikertelenül.) A három bővítményt együttesen "The Worldsoul Saga"-nak nevezik majd el, ez egy epikus történet lesz, amely Metzen elmondása szerint a WoW első 20 évének mértföldköveként hivatott szolgálni, mivel az első bővítmény jövőre jelenik meg, ami a játék 20. évfordulója lesz.
A World of Warcraft: The War Within kezdetben négy zónát, nyolc dungeont, egy raidet és számos fejlesztést tartalmaz majd. A játék nagyrészt Azeroth bolygójának barlangjaiban fog játszódni, ahol a játékosok a régi istenek pusztulása utáni helyzettel kell megküzdeniük. A Blizzard azt is megígérte, hogy a játékot kényelmesebbé fogja tenni a több karakterrel játszó játékosok számára. Ennek érdekében bevezetik a Warbands nevű funkciót, amellyel egy helyen intézhető az összes karakter teljesítményének kezelése. Az eseményen a nevükön kivül további részletet nem árultak el a két következő bővítményről, melyek neve World of Warcraftról: Midnight és World of Warcraft: The Last Titan lesz.