ZAX
Warcraft III: Reign of Chaos fajok
A Blizzard Entertainment felfedte a Warcraft III-ban játszható 4 fajt (Orkok, Emberek, Élőhalottak, Sötételfek), illetve a játék teljes nevét: Warcraft III: Reign of Chaos.
A játékban 4 különböző játszható faj küzd majd a teljes uralom megszerzéséért, mindegyik saját fegyverekkel, egységekkel, mágikus képességgel, hősökkel rendelkezik. Ezek: az Orkok (Orcs), az Emberek (Humans), az Élőhalottak (Undead) és a Sötételfek (Night Elves). A korábban már bejelentett Démoni (Demons) faj nem-játékos szerepkörben tűnik majd fel a játékban, ettől függetlenül bőven akad majd dolgunk velük, a történet szempontjából nagyon is fontosak lesznek.
"Ahogy a Warcraft III a fejlesztés alatt formálódott, úgy tudtuk fokozatosan kialakítani és beleilleszteni azokat az elemeket, amelyek szerintünk a leginkább növelik a játékélményt. Hosszú hónapok munkája után kialakultak a végleges játszható és nem játszható fajok, illetve a semleges egységek. Mostantól a különböző egységek véglegesítésére, az AI-re és a hadjáratokra koncentrálunk majd" – mondta Frank Pearce, a fejlesztés vezetője.
Következzenek tehát a fajok röviden, a lista (főleg a hősök tekintetében) korántsem teljes:
Emberek: Az emberiség őrzői tovább küzdenek a túlélésért az árnyékkal és háborúkkal fertőzött világban. Az emberek legfőképpen a harci fegyelemre, a katonai technológiákra koncentrálnak. Hasznosítják a környezetüket, páncélokat, fegyvereket, gépeket és idomított állatokat vetnek be a háborúban. Mint azt mindjárt látjátok, a Blizzard elég tágan értelmezi ezt a fajt, inkább talán emberszabásúaknak hívhatnánk őket (viszont valamennyire a többi faj is az). Az egységeik: Footman (gyalogos), Knight (lovag), Elven Priest (elf pap), Elven Sorceress (elf varázslónő), Dwarven Mortar Team (törpe akciócsoport) és Dwarven Rifleman (törpe lövész). A hőseik: Paladin (paplovag), Arch-Mage (mágus), Half-Elven Ranger (félelf kósza), és a Dwarven Mountain King (hegyi törpe király).
Orkok: A vad orkhordák újból összegyűltek, hogy szembeszálljanak a népüket annak idején megrontó félelmetes démonokkal. A csatában az orkok fantasztikus izomerejükre, és a közelharcra építenek. A Horda egységei: Grunt (acsargó), Troll Head Hunter (troll fejvadász), Wyvern Rider (wyvernlovas), Shaman és a Troll Witch Doctor (troll boszorkánymester). Hőseik: Farseer (távolba látó), Blade Master (pengemester), Tauren Chieftan (tauren törzsfőnök) és a Shadow Hunter (árnyékvadász).
Sötételfek: Ezek a rejtélyes, árnyékban élő lények a világ legöregebb fajai között vannak. A közelgő apokalipszis veszélye miatt - feladva századok óta tartó száműzetésüket - feljönnek a felszínre, hogy ők is kivegyék a részüket a háborúból. Az egységeik: Ent, Archer (íjász), Sentinel (őrszem), Assassin (orgyilkos), Treant, és Hyppogryph. Hőseik: Keeper of the Grove (a liget őre), Demon Hunter (démonvadász), Priestess of the Moon (a Hold papnője), Arch-Druid (fődruida).
Élőhalottak: A fertőzött élőhalott horda - ismertebb nevén az Istencsapás - zombijai észak kietlen jégmezőiről jöttek a vérszagra: nélkülük itt ne bulizzon senki! Aljas szándékaik között természetesen az első helyen az értelmes civilizációk megdöntése áll. Legjellemzőbb tulajdonságuk, hogy a csatatéren szerzik az utánpótlásukat... Mivel több varázslatukhoz és különleges képességükhöz is kellenek, az élőhalottak veszélyessége egyenes arányban áll a rendelkezésre álló tetemek számával. Az egységeik: Dredge, Ghoul, Banshee, Necromanter, Gargoyle és Frost Wyrm. Hőseik: Death Knight (halállovag), Lich, Dread Lord (iszonyúr), Abomination (förtelem).
A játék tulajdonságai:
A legendás hősök miközben győzelemre vezetik népüket, különleges tárgyakat szerezhetnek, a küldetések teljesítése alatt fejlődnek
Teljesen interaktív 3D-s világ, benne nem-játékos karakterekkel, kószáló szörnyetegekkel, semleges erődökkel, templomokkal, tornyokkal, speciális környezeti hatásokkal
A csontváz- és skinmodellezésre épülő animációk gyakorlatilag végtelen frame-mel (animációs képkockával) teszik teljesen folyamatossá a 3D-s szereplők mozgását
Hadjáratszerkesztő, így saját 3D-s pályákat építhetünk, a scriptek segítségével aprólékosan beállíthatjuk a küldetéseket, az egységet, a varázslatokat, és az időzített eseményeket
Sokféle multiplayer lehetőség a Battle.net-en, különböző módokban játszhatunk együtt, egymás ellen vagy akár vállvetve, közös küldetéseken
A Warcraft III 2001-ben jelenik meg Win 95/98/2000/NT verziókban. Macintoshra 2002 elején várható.
A játékban 4 különböző játszható faj küzd majd a teljes uralom megszerzéséért, mindegyik saját fegyverekkel, egységekkel, mágikus képességgel, hősökkel rendelkezik. Ezek: az Orkok (Orcs), az Emberek (Humans), az Élőhalottak (Undead) és a Sötételfek (Night Elves). A korábban már bejelentett Démoni (Demons) faj nem-játékos szerepkörben tűnik majd fel a játékban, ettől függetlenül bőven akad majd dolgunk velük, a történet szempontjából nagyon is fontosak lesznek.
"Ahogy a Warcraft III a fejlesztés alatt formálódott, úgy tudtuk fokozatosan kialakítani és beleilleszteni azokat az elemeket, amelyek szerintünk a leginkább növelik a játékélményt. Hosszú hónapok munkája után kialakultak a végleges játszható és nem játszható fajok, illetve a semleges egységek. Mostantól a különböző egységek véglegesítésére, az AI-re és a hadjáratokra koncentrálunk majd" – mondta Frank Pearce, a fejlesztés vezetője.
Következzenek tehát a fajok röviden, a lista (főleg a hősök tekintetében) korántsem teljes:
Emberek: Az emberiség őrzői tovább küzdenek a túlélésért az árnyékkal és háborúkkal fertőzött világban. Az emberek legfőképpen a harci fegyelemre, a katonai technológiákra koncentrálnak. Hasznosítják a környezetüket, páncélokat, fegyvereket, gépeket és idomított állatokat vetnek be a háborúban. Mint azt mindjárt látjátok, a Blizzard elég tágan értelmezi ezt a fajt, inkább talán emberszabásúaknak hívhatnánk őket (viszont valamennyire a többi faj is az). Az egységeik: Footman (gyalogos), Knight (lovag), Elven Priest (elf pap), Elven Sorceress (elf varázslónő), Dwarven Mortar Team (törpe akciócsoport) és Dwarven Rifleman (törpe lövész). A hőseik: Paladin (paplovag), Arch-Mage (mágus), Half-Elven Ranger (félelf kósza), és a Dwarven Mountain King (hegyi törpe király).
Orkok: A vad orkhordák újból összegyűltek, hogy szembeszálljanak a népüket annak idején megrontó félelmetes démonokkal. A csatában az orkok fantasztikus izomerejükre, és a közelharcra építenek. A Horda egységei: Grunt (acsargó), Troll Head Hunter (troll fejvadász), Wyvern Rider (wyvernlovas), Shaman és a Troll Witch Doctor (troll boszorkánymester). Hőseik: Farseer (távolba látó), Blade Master (pengemester), Tauren Chieftan (tauren törzsfőnök) és a Shadow Hunter (árnyékvadász).
Sötételfek: Ezek a rejtélyes, árnyékban élő lények a világ legöregebb fajai között vannak. A közelgő apokalipszis veszélye miatt - feladva századok óta tartó száműzetésüket - feljönnek a felszínre, hogy ők is kivegyék a részüket a háborúból. Az egységeik: Ent, Archer (íjász), Sentinel (őrszem), Assassin (orgyilkos), Treant, és Hyppogryph. Hőseik: Keeper of the Grove (a liget őre), Demon Hunter (démonvadász), Priestess of the Moon (a Hold papnője), Arch-Druid (fődruida).
Élőhalottak: A fertőzött élőhalott horda - ismertebb nevén az Istencsapás - zombijai észak kietlen jégmezőiről jöttek a vérszagra: nélkülük itt ne bulizzon senki! Aljas szándékaik között természetesen az első helyen az értelmes civilizációk megdöntése áll. Legjellemzőbb tulajdonságuk, hogy a csatatéren szerzik az utánpótlásukat... Mivel több varázslatukhoz és különleges képességükhöz is kellenek, az élőhalottak veszélyessége egyenes arányban áll a rendelkezésre álló tetemek számával. Az egységeik: Dredge, Ghoul, Banshee, Necromanter, Gargoyle és Frost Wyrm. Hőseik: Death Knight (halállovag), Lich, Dread Lord (iszonyúr), Abomination (förtelem).
A játék tulajdonságai:
A Warcraft III 2001-ben jelenik meg Win 95/98/2000/NT verziókban. Macintoshra 2002 elején várható.