22
-
#22 Vador meg tünde :)), erdekes nevek... -
Szilasz #11 Én a végeredmény mellett kiváncsi leszek a teljesítményre, mert bár 3D, s csilli-villi az a józas embert óvatosságra inti. Igaz Blizzardék eddig tudtak programozni, s remélem nem kezdik ez a Westwoodos módszert... A cikk mellesleg jó, csak az a "félelf kósza" bántja a fülem. Hiába az én jó öreg magyar RPG-hez szokott fülem megszökte az "Erdőjáró" kifejezést. Azok a régi szép idők.... -
#10 Ja és mi sötét elfek helyet árny elfeket talaltunk ki, hisz alapvetően nem rosz faj lesz epp ellenkezoleg ... a night elf megnevezest (szerintunk) onnan van hogy ez a faj ugynevezet "lopakodo faj lesz". Tehat a fizikailag gyengebb ambar taktikus faj lesz ... ezt tamasztja ala az egysegek is: "Sentinel (őrszem), Assassin (orgyilkos)" ... szerintunk ugy lenne helyes fordítani ... mi igy teszuk (tehat Arny-Elfek). -
#9 karolus a WarCraft3 megjelenesi idejet 2001 masodik felere dataljak, tehat nyartol karacsonyig barmikor... nem le7 tudni (Egybkt keszul a WarCraft3.hu :)) -
#6 Remélem nem fogják ezt is úgy eltolni, mint a Battle Isle 4-et, meg a Panzer General legújabb 2 folytatása. Szóval nem kell a full 3D. Mióta ilyeneket adnak ki, azóta nem volt nagy durranás a stratégiai játékok között. Bár ahogy nézem... :(
Mindegy, azért nagyon várom. :) -
#2 Apám,ilyen hasonlatot...kurvagyenge.A Game meg a legjobb