Ötvös Tibor
Játék a háborús területen élő gyerekekért
A Halo, az I am Bread, a Total War és a Football Manager fejlesztői is beszálltak a HELP: Real War is Not a Game készítésébe.
Jótékonysági céllal szállnak be a legismertebb fejlesztők a HELP: Real War is Not a Game játékcsomag megalkotásába. A mai hírek szerint az készítők között eddig ott volt a Curve Digital, Hardlight, Hinterland, Spilt Milk Studios, Team 17 és Torn Banner, de most csatlakozott hozzájuk a Creative Assembly, a 343 Industries, a Sports Interactive és a Bossa (I am Bread) is. A fejlesztésre 6 nap áll rendelkezésre és a végleges csomag márciustól lesz letölthető.
A játékból befolyt teljes összeget a War Child nevet viselő, kimondottan a háborús területeken élő gyerekek megsegítésére szakosodott szervezet kapja. Még hozzá kell tenni, hogy a fejlesztők számára ingyenesen elérhető lesz az Unreal, a Gamemaker és a Unity rendszer is és szabadon választhatják meg, mihez kezdenek velük.
"A War Child munkássága lenyűgöző és minden elismerést megérdemel" - jelentette ki Miles Jacobson, a Sports Interactive vezetője. "Egyetlen tényre építi a munkáját: egy gyerek sem kezdett háborút, így egyetlen gyermekre sem lehet hatással annak kimenetele. Mindegy, hogy épp a Kongói Demokratikus Köztársaság ex-katonáinak leszármazottait rehabilitálják, az afganisztáni segélyvonalakat indítják el, a szír bevándolrók gyermekeinek keresnek biztonságos helyet vagy más országban ténykednek... bármerre is járnak, jobbá akarják tenni a háború súlytotta területen élő gyerekek életét."
"Az, hogy ilyen sok stúdió szállt be a projektbe a fejlesztés ilyen korai fázisában lehengerlő érzés. És csak remélem, hogy még többen csatlakoznak majd a kezdeményezéshez, hiszen a munkánkkal most valódi változást hozhatunk gyerekek ezreinek életében és ez nagyon jó érzés."
Jótékonysági céllal szállnak be a legismertebb fejlesztők a HELP: Real War is Not a Game játékcsomag megalkotásába. A mai hírek szerint az készítők között eddig ott volt a Curve Digital, Hardlight, Hinterland, Spilt Milk Studios, Team 17 és Torn Banner, de most csatlakozott hozzájuk a Creative Assembly, a 343 Industries, a Sports Interactive és a Bossa (I am Bread) is. A fejlesztésre 6 nap áll rendelkezésre és a végleges csomag márciustól lesz letölthető.
A játékból befolyt teljes összeget a War Child nevet viselő, kimondottan a háborús területeken élő gyerekek megsegítésére szakosodott szervezet kapja. Még hozzá kell tenni, hogy a fejlesztők számára ingyenesen elérhető lesz az Unreal, a Gamemaker és a Unity rendszer is és szabadon választhatják meg, mihez kezdenek velük.
"A War Child munkássága lenyűgöző és minden elismerést megérdemel" - jelentette ki Miles Jacobson, a Sports Interactive vezetője. "Egyetlen tényre építi a munkáját: egy gyerek sem kezdett háborút, így egyetlen gyermekre sem lehet hatással annak kimenetele. Mindegy, hogy épp a Kongói Demokratikus Köztársaság ex-katonáinak leszármazottait rehabilitálják, az afganisztáni segélyvonalakat indítják el, a szír bevándolrók gyermekeinek keresnek biztonságos helyet vagy más országban ténykednek... bármerre is járnak, jobbá akarják tenni a háború súlytotta területen élő gyerekek életét."
"Az, hogy ilyen sok stúdió szállt be a projektbe a fejlesztés ilyen korai fázisában lehengerlő érzés. És csak remélem, hogy még többen csatlakoznak majd a kezdeményezéshez, hiszen a munkánkkal most valódi változást hozhatunk gyerekek ezreinek életében és ez nagyon jó érzés."