Ötvös Tibor
A Prototype: Biohazard Bundle az eddigi legrosszabb Xbox One játék
Megjelent a Prototype: Biohazard Bundle Xbox One-ra, mely azonban véleményem szerint szimpla lehúzása a rajongóknak.
A különböző, a jelenlegi generációs konzolokra érkező Remaster és hasonló kiadások értelme, hogy valami pluszt adnak a játékmenethez vagy pedig javított grafikával kapunk látványosabb külsőt és ezzel több lehetőséget is. Nos, a Prototype: Biohazard Bundle egyiket sem nyújtja. A hét elején jelent meg a csomag, mely a Prototype eddig megjelent két részét tartalmazza elméletileg feljavított grafikával és játékmenettel. A valóság azonban elkeserítő és egyszerűen messziről érezni a pénzlehúzási szándék illatát. Lássuk, mit kapunk a nem kevés pénzért.
Mindkét rész 1080p-s megvalósítást kapott a korábbi 720p helyett és a tereptárgyak valóban szebbek lettek egy kicsivel, azonban pontosan annyit tölt be a játék a városból mint a korábbi változatokban és a látótávolság sem nőtt. A Prototype első része Xbox One-on 30fps-t produkál és ha robbanás vagy bármilyen más komolyabb akció történik, akkor leesik 20fps-re.
Ez pedig elég meglepő, hiszen az új konzolokon 60fps is simán elérhető, de ennek ellenére még a 30-nak is örülni kell(ene). Ráadásul ezt PS3-on stabilan hozza a játék, az új verzióban meg nem így érthetetlen miért kellene újra pénzt kiadni a programra. A repülésnél például 18fps-re megy le a program, ami nevetséges. Az összehasonlító videóban egyébként mindez remekül látszik.
Ennél csak egy fokkal jobb a Prototype 2 Xbox One változata, melynek átvezető jelenetei minden egyes kameraváltáskor megállnak majd utána gyorsítva próbálja utolérni magát a rész. Manhattanben járkálva pedig 20-25fps az átlag és ezzel ez a csomag meg is kapta az eddigi legrosszabbul kivitelezett Xbox One játék címet. A PS4-es változat július 22-én jelenik meg, így reményeink szerint ott azért jobb teljesítményt várhatunk. Ha nem akkor ismét megkérdőjeleződik a Remastered kiadások létjogosultsága és értelme.
A különböző, a jelenlegi generációs konzolokra érkező Remaster és hasonló kiadások értelme, hogy valami pluszt adnak a játékmenethez vagy pedig javított grafikával kapunk látványosabb külsőt és ezzel több lehetőséget is. Nos, a Prototype: Biohazard Bundle egyiket sem nyújtja. A hét elején jelent meg a csomag, mely a Prototype eddig megjelent két részét tartalmazza elméletileg feljavított grafikával és játékmenettel. A valóság azonban elkeserítő és egyszerűen messziről érezni a pénzlehúzási szándék illatát. Lássuk, mit kapunk a nem kevés pénzért.
Mindkét rész 1080p-s megvalósítást kapott a korábbi 720p helyett és a tereptárgyak valóban szebbek lettek egy kicsivel, azonban pontosan annyit tölt be a játék a városból mint a korábbi változatokban és a látótávolság sem nőtt. A Prototype első része Xbox One-on 30fps-t produkál és ha robbanás vagy bármilyen más komolyabb akció történik, akkor leesik 20fps-re.
Ez pedig elég meglepő, hiszen az új konzolokon 60fps is simán elérhető, de ennek ellenére még a 30-nak is örülni kell(ene). Ráadásul ezt PS3-on stabilan hozza a játék, az új verzióban meg nem így érthetetlen miért kellene újra pénzt kiadni a programra. A repülésnél például 18fps-re megy le a program, ami nevetséges. Az összehasonlító videóban egyébként mindez remekül látszik.
Ennél csak egy fokkal jobb a Prototype 2 Xbox One változata, melynek átvezető jelenetei minden egyes kameraváltáskor megállnak majd utána gyorsítva próbálja utolérni magát a rész. Manhattanben járkálva pedig 20-25fps az átlag és ezzel ez a csomag meg is kapta az eddigi legrosszabbul kivitelezett Xbox One játék címet. A PS4-es változat július 22-én jelenik meg, így reményeink szerint ott azért jobb teljesítményt várhatunk. Ha nem akkor ismét megkérdőjeleződik a Remastered kiadások létjogosultsága és értelme.