Ötvös Tibor
Rise of the Tomb Raider - Lara legendává válik!
Az előző Tomb Raiderben Lara Croft első kalandját láthattuk, a Rise of the Tomb Raider-ben pedig már egy legenda születésének leszünk szemtanúi.
A Crystal Dynamics 2013-ban nagyon parádésan hozta vissza a köztudatba a Tomb Raider-franchiset, mely talán még jobban sikerült, mint az amúgy is remek negyedik rész (nekem az volt a személyes kedvencem). Lara Croft elesettnek és sebezhetőnek tűnt és ez remekül működött. A történet végére pedig azzá a sírrablóvá, kalandorrá vált, akit anno mi is megismertünk.
A Rise of the Tomb Raider tovább halad eme úton és most azt tudhatjuk meg, hogyan vált legendássá Lara Croft neve. A Microsoft E3-as konferenciáján kaptunk is egy igen látványos és hangulatos trailert, melyben elég nagy kettősség figyelhető meg. Az egyik részében Lara átfagyva, magányosan támolyog a havas tájakon, a másikban pedig kőkeményen, mérgezett íjával írtja az ellenfeleket.
A játszható változat, mely nagyjából 35-40 percnyi kalandot kínált éppen eme trailer után veszi fel a fonalat. Lara elszakadva a csapatától egyedül tér magához Szibéria havas vidékein és így adott az első feladat: a túlélés. Ezúttal ez a rész jóval komolyabb szerepet kap a játékmenetben ahogy a craftolás is. Az elhalt tetemekből, különböző növényekből élelmet és fegyvereket nyerhetünk.
Ráadásul az íjakat a különböző mérgező növényekkel kombinálva még erősebbé tehetjük a fegyverünket. Ez jól jön majd, hiszen a demóban rögtön egy hatalmas medve kerül az utunkba és szerencsére a készítők ezúttal sem spóroltak a vérrel. Ahol kell, ott nagyon brutális a játék ahol nem ott visszafogták magukat a fejlesztők.
Szerencsére azonban a program ezúttal komolyabban veszi a nevét és számos sírba (Tomb) jutunk le. A játszható verzió végén is elkerültünk egy ilyen helyre, mely számos olyan elemet alkalmazott, amik kellemes kis nosztalgikus emlékeket idéztek fel bennünk. A Rise of the Tomb Raider eddig is az év egyik legjobbjának tűnt, de a bemutatott változat alapján talán minden idők legjobb Tomb Raider rész lesz. A megjelenés november 10-én esedékes, első körben azonban csak Xbox One-ra.
A Crystal Dynamics 2013-ban nagyon parádésan hozta vissza a köztudatba a Tomb Raider-franchiset, mely talán még jobban sikerült, mint az amúgy is remek negyedik rész (nekem az volt a személyes kedvencem). Lara Croft elesettnek és sebezhetőnek tűnt és ez remekül működött. A történet végére pedig azzá a sírrablóvá, kalandorrá vált, akit anno mi is megismertünk.
A Rise of the Tomb Raider tovább halad eme úton és most azt tudhatjuk meg, hogyan vált legendássá Lara Croft neve. A Microsoft E3-as konferenciáján kaptunk is egy igen látványos és hangulatos trailert, melyben elég nagy kettősség figyelhető meg. Az egyik részében Lara átfagyva, magányosan támolyog a havas tájakon, a másikban pedig kőkeményen, mérgezett íjával írtja az ellenfeleket.
A játszható változat, mely nagyjából 35-40 percnyi kalandot kínált éppen eme trailer után veszi fel a fonalat. Lara elszakadva a csapatától egyedül tér magához Szibéria havas vidékein és így adott az első feladat: a túlélés. Ezúttal ez a rész jóval komolyabb szerepet kap a játékmenetben ahogy a craftolás is. Az elhalt tetemekből, különböző növényekből élelmet és fegyvereket nyerhetünk.
Ráadásul az íjakat a különböző mérgező növényekkel kombinálva még erősebbé tehetjük a fegyverünket. Ez jól jön majd, hiszen a demóban rögtön egy hatalmas medve kerül az utunkba és szerencsére a készítők ezúttal sem spóroltak a vérrel. Ahol kell, ott nagyon brutális a játék ahol nem ott visszafogták magukat a fejlesztők.
Szerencsére azonban a program ezúttal komolyabban veszi a nevét és számos sírba (Tomb) jutunk le. A játszható verzió végén is elkerültünk egy ilyen helyre, mely számos olyan elemet alkalmazott, amik kellemes kis nosztalgikus emlékeket idéztek fel bennünk. A Rise of the Tomb Raider eddig is az év egyik legjobbjának tűnt, de a bemutatott változat alapján talán minden idők legjobb Tomb Raider rész lesz. A megjelenés november 10-én esedékes, első körben azonban csak Xbox One-ra.