Ötvös Tibor
RPG-elemekkel jön az Assassin's Creed: Unity
A Game Informer számos érdekességet árult el az Assassin's Creed: Unity-ről.
Nagyjából fél éve tudjuk, hogy Unity alcímmel készül az első, az új generációs konzolokra készülő Assassin's Creed és azóta folyamatosan érkeznek az újabb és újabb információk a projektről. Ma pedig egy újabb csokorral szolgált a Game Informer, mely címlapn és kiemelt előzetesben foglakkozott a Unity és Rogue világával. Mi most az előbbire koncentrálunk, utóbbiról már mindent elárultunk, amit csak megtudtunk.
A sztori hőse Arno Dorian, akit gyerekkorától fogva irányíthatunk. A karakter a forradalom idején kezdi meg működését és egészen a végéig követhetjük majd a történetét. A másik lényeges pont a modern kor, azaz az Abstergo megvalósítása, melyről túl sokat nem árultak el a készítők. Az azonban biztos, hogy teljesen új narratívát kap a modern kori szekvencia.
A Unity játékmenete nem sokat változik az elődökhöz képest, ám egy ponton mégis újítanak a készítők. Ez pedig a fejlődési rendszer. A skill-rendszer segítségével az általunk óhajtott irányba terelhetjük hősünk képességeit és így egyes játékosok jobban osonnak majd, míg mások erősebb harcosokká válhatnak. Megjelenik a Watch Dogs-ban már látott multis rendszer is, vagyis mi magunkat Arno-nak látjuk, a többieket pedig átlagos bérgyilkosnak.. és ez igaz a többiekre is.
Érdekesnek tűnik, hogy a Unity világában nem lesz deszinkronizáció és újrakezdés, azaz ha nem sikerült egy küldetés, akkor az hatással lesz a történetre és az események további alakulására. Fontos, hogy a legtöbb épületbe már be is juthatunk, ami nagy segítséget jelent majd a lopakodásnál is.
Apropó lopakodás. A Ubisoft egy teljesen új fedezékrendszert kínál majd és ez szintén sokat segít abban, hogy észrevétlenek maradjunk. Megjelennek a boss-harcok is, amik komoly kihívást jelentenek illetve a Mesterséges Intelligencia is fejlődött. Már nem lesz könnyű dolgunk, ha szemtől szemben támadunk rá az őrökre és nagyon figyelnünk kell, hogy megfelelő fegyvert alkalmazzuk ellenük.
Az Assassin's Creed: Unity október 28-án jelenik meg.
Nagyjából fél éve tudjuk, hogy Unity alcímmel készül az első, az új generációs konzolokra készülő Assassin's Creed és azóta folyamatosan érkeznek az újabb és újabb információk a projektről. Ma pedig egy újabb csokorral szolgált a Game Informer, mely címlapn és kiemelt előzetesben foglakkozott a Unity és Rogue világával. Mi most az előbbire koncentrálunk, utóbbiról már mindent elárultunk, amit csak megtudtunk.
A sztori hőse Arno Dorian, akit gyerekkorától fogva irányíthatunk. A karakter a forradalom idején kezdi meg működését és egészen a végéig követhetjük majd a történetét. A másik lényeges pont a modern kor, azaz az Abstergo megvalósítása, melyről túl sokat nem árultak el a készítők. Az azonban biztos, hogy teljesen új narratívát kap a modern kori szekvencia.
A Unity játékmenete nem sokat változik az elődökhöz képest, ám egy ponton mégis újítanak a készítők. Ez pedig a fejlődési rendszer. A skill-rendszer segítségével az általunk óhajtott irányba terelhetjük hősünk képességeit és így egyes játékosok jobban osonnak majd, míg mások erősebb harcosokká válhatnak. Megjelenik a Watch Dogs-ban már látott multis rendszer is, vagyis mi magunkat Arno-nak látjuk, a többieket pedig átlagos bérgyilkosnak.. és ez igaz a többiekre is.
Érdekesnek tűnik, hogy a Unity világában nem lesz deszinkronizáció és újrakezdés, azaz ha nem sikerült egy küldetés, akkor az hatással lesz a történetre és az események további alakulására. Fontos, hogy a legtöbb épületbe már be is juthatunk, ami nagy segítséget jelent majd a lopakodásnál is.
Apropó lopakodás. A Ubisoft egy teljesen új fedezékrendszert kínál majd és ez szintén sokat segít abban, hogy észrevétlenek maradjunk. Megjelennek a boss-harcok is, amik komoly kihívást jelentenek illetve a Mesterséges Intelligencia is fejlődött. Már nem lesz könnyű dolgunk, ha szemtől szemben támadunk rá az őrökre és nagyon figyelnünk kell, hogy megfelelő fegyvert alkalmazzuk ellenük.
Az Assassin's Creed: Unity október 28-án jelenik meg.