Ötvös Tibor

A Hardline mentheti meg a Battlefield szériát?

A Battlefield sorozat nem volt képes felvenni az eladási versenyt a Call of Duty aktuális részeivel, de a Hardline változtathat ezen.

A Battlefield és a Call of Duty harca évek óta zajlik (a Medal of Honor csúnyán elvérzett, pedig anno neki volt köszönhető a műfaj megerősödése) és minden évben az Activision címe jött ki jobban az eladásokból. Ezek számok, nem lehet vitatni őket, hiszen szinte mindegyik rész eladási rekordokat döntött. A minőség természetesen egy másik kérdés. Mindenesetre az Electronic Arts is érezhette, hogy saját "pályáján" nem tudja megverni a Call of Duty-t, így változtatnak és ez még be is jöhet.

A Hardline ugyanis végre szakít a "katonásdival" és az utca hétköznapibb hőseit helyezi a játékmenet középpontjába. A sztori hőse Nick Mendoza, a Miami Rendőrség egyik nyomozója, aki egykori társa illetve a 9.1 millió dollárt érő kokainszállítmány után indít hajtóvadászatot. A történetet a Justified illetve a House of Cards sorozatokat készítő csapat munkája, így minden egyes küldetés úgy zárul, ahogy egy sorozatos epizód: egy cliffhangerrel.

Ez annyit jelent, hogy amint letudtuk a küldetést valami olyasmi történik, ami miatt újra felkelti az érdeklődésünket a program. Valami hasonlóval próbálkozik majd a Quantum Break is, ettől függetlenül azonban tetszetős az elképzelés. És legalább nem kell várni hónapokat, hogy megismerjük a folytatást, mint például a The Walking Dead vagy a Wolf Among Us esetében.

Klikk ide! Klikk ide!

A fő küldetés mellett fontos szerepet kapnak majd a különböző mellékalakok, az alacsonyabb rangú bűnözők, a kis halak, akiket letartóztathatunk és bekísérhetünk a legközelebbi őrsre. Ilyenkor pénzt kapunk és ebből fejleszthetjük fegyvereinket illetve nyithatunk meg újakat. Azonban a Battlefield továbbra is a multija miatt lehet érdekes, hiszen a legtöbb rajongó ott érzi magát igazán jól.

Nos, a Hardline itt is tartogat pár újdonságot... igaz, csak a Battlefield franchise szemszögéből nézve. Az eddig megjelent információk alapján ugyanis leginkább a Payday sorozathoz hasonlíthatjuk majd a játékmenetet. Lehetünk bűnözők vagy rendőrök, de a lényeg igazából mindig ugyanaz: teljesíteni a megadott célokat vagy végezni az ellenfél csapatával.

A három mód ami eddig kikerült a netre a Heist, a Rescue és a Hotwire. Előbbiben egy bankrablást kell letudni, utóbbiban a SWAT egységgel kell kiszabadítani egy félresikerült rablás túszait. Míg a harmadikban egy autós üldözés zajlik és a két csapat természetesen egymást lövi közben.

A veterán játékosok bizonyára jól emlékeznek még a SWAT sorozat harmadik részére, mely egy hatalmas váltással FPS-t kreált az addigi izometrikus nézetben játszódó alkotásból. Nos, valami hasonlóra számítunk a Hardline kapcsán is és ez bizony jó jel. Remélhetőleg az Electronic Arts jó kezekbe helyezte a mellékágat, mikor a Visceral Games-t bízta meg a munkálatokkal. Az E3 után már többet tudunk a projektről.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Zero 7th #7
    Nem mintha AZ ÖSSZES rész a konzolról visszakanyarodás után nem lenne gáz... (BFBC2, BF3, BF4)
  • Skyline #6
    Nem mintha a 4 nem lenne gáz.:)
  • JethroHUN #5
    Rettenetesen gáz ez az új "battlefield"
  • Zero 7th #4
    Khm. Hát az engine..?
  • szomferi #3
    mentheti meg? mitől? ennek annyi köze van a BF szériához, hogy az EA ezalatt a franchise alatt adja ki, és itt ki is merült a hasonlóság...
  • Zombee #2
    Hozzátenném, itt nincs akkora változás, mint a SWAT 2-3 között...
  • Zombee #1
    Az nem életszerű, hogy rendőrként mellékküldetésekért kapott pénzből fejlesztjük a fegyvereinket.