SG.hu
A természettel együtt a Sony is megújul
A Sony budapesti eseményén teljes tavaszi termékkínálatát bemutatta, a mobiltelefonoktól kezdve a fényképezőgépeken át a tévékig mindent kiállítottak. Az NFC a sztár náluk.
Rab Sándor, a magyar részleg kereskedelmi vezetője felvezetésében elmondta, hogy a cég pénzügyi éve április elsején indult és a márka a természettel együtt megújuláson megy át. Az elmúlt időszak gyengélkedését kvázi elismerte azáltal, hogy örömmel számolt be arról, hogy ilyen erős termékválasztékkal évek óta nem jelentkeztek. Beszámolója szerint rendkívül elégedettek új mobiltelefonjuk hatásával, melynek farvízén próbálják május közepétől új táblagépüket, az Xperia Tablet Z-t is bevezetni. Kiemelte termékeik vezeték nélküli kapcsolódását, mely az egyszerű NFC párosítástól indul és egészen a videóátvitelig tart. Ezekből főként az NFC-re helyeznek nagy hangsúlyt, amit "egyérintéses technológia" néven szeretnének bevinni a köztudatba. A másik versenyelőnyt a triluminos fogalom elterjesztésétől remélik, melynek jelentőségét a máig mindenki által ismert trinitronhoz hasonlították.
Klikk a képekre a nagyobb változathoz
Ezt követően Kis Attila, a cég fotós oktatója próbálta meg a színpadon prezentálni az NFC egyszerűségét egy zenét lejátszó okostelefon és egy fülhallgató kapcsolódásával, de ahogy ez ilyen nyilvános eseményeken lenni szokott, a technika ördöge sajnos közbeszólt.
A bal oldali a "versenytárs" tévé
Ezután két hatalmas tévét toltak be, egy "versenytárs tévét" és egy Sony gyártmányt, állítólag mindkettő felsőkategóriás típus. Monoszkóppal, majd egy saját demóvideóval mutattak rá arra, hogy a Sony megoldása mennyivel jobb; nem meglepő módon saját termékük látványosan szebb volt, színei sokkal gazdagabbak, fényereje sokkal erősebb volt annak ellenére, hogy mindkettőnél alap (default) beállítások voltak. "Mintha egy sima, normál tévén egy becsukott ablakon keresztül néznénk ki, a Triluminos pedig amikor valaki kinyitja az ablakot, és saját szemével látja a valóságot." - ecsetelte Kis Attila.
A technika révén a tévé minden tartományban több színárnyalatot tudnak megjeleníteni, amit egy a színtévesztők szűréséhez hasonló módszerrel demonstráltak: mindkettőn ugyanaz a rózsaszínes háttér volt, de csak a saját tévéjükön volt olvasható a Color Blind felirat. "Ugyanerre kékkel és zölddel is képes, csak meg kell keresni azokat az árnyalatokat, amikben gyengébbek a többiek." A bemutatót egy rövid táncos betéttel zárták le, amit szándékaik szerint egy tömeges Harlem Shake követett volna, de a több tucatnyi meghívott újságíró nem volt nyitott rá.
Klikk a képekre a nagyobb változathoz
A két legkülönlegesebb termék a kivetítővel ellátott kézi kamera volt (ilyet persze korábban már más cég is készített) és a vállalat 4K tévéje, melyre azonban még annyi tartalom sincs, mint a 3D tévékre, így hiába a szupernagy felbontás, ha az kihasználhatatlan.
A japán ipar az utóbbi években igencsak harmatos teljesítményt nyújtott, vállalataik a pénzügyi válság mellett természeti katasztrófák miatt is szenvedtek. A helyzetet persze kihasználták riválisaik, főként a kínai és a dél-koreai vállalatok tudtak teret nyerni, ennek azonban a japán jegybank masszív jengyengítési stratégiája valószínűleg most gátat fog szabni, emiatt a szigetországban készülő termékek hatalmas áresése várható. Ezzel a hátszéllel, és saját fejlesztéseikkel a Sony szép jövő elé néz, hiszen gyakorlatilag minden szegmensben új termékekkel jelentkeztek.
Rab Sándor, a magyar részleg kereskedelmi vezetője felvezetésében elmondta, hogy a cég pénzügyi éve április elsején indult és a márka a természettel együtt megújuláson megy át. Az elmúlt időszak gyengélkedését kvázi elismerte azáltal, hogy örömmel számolt be arról, hogy ilyen erős termékválasztékkal évek óta nem jelentkeztek. Beszámolója szerint rendkívül elégedettek új mobiltelefonjuk hatásával, melynek farvízén próbálják május közepétől új táblagépüket, az Xperia Tablet Z-t is bevezetni. Kiemelte termékeik vezeték nélküli kapcsolódását, mely az egyszerű NFC párosítástól indul és egészen a videóátvitelig tart. Ezekből főként az NFC-re helyeznek nagy hangsúlyt, amit "egyérintéses technológia" néven szeretnének bevinni a köztudatba. A másik versenyelőnyt a triluminos fogalom elterjesztésétől remélik, melynek jelentőségét a máig mindenki által ismert trinitronhoz hasonlították.
Klikk a képekre a nagyobb változathoz
Ezt követően Kis Attila, a cég fotós oktatója próbálta meg a színpadon prezentálni az NFC egyszerűségét egy zenét lejátszó okostelefon és egy fülhallgató kapcsolódásával, de ahogy ez ilyen nyilvános eseményeken lenni szokott, a technika ördöge sajnos közbeszólt.
A bal oldali a "versenytárs" tévé
Ezután két hatalmas tévét toltak be, egy "versenytárs tévét" és egy Sony gyártmányt, állítólag mindkettő felsőkategóriás típus. Monoszkóppal, majd egy saját demóvideóval mutattak rá arra, hogy a Sony megoldása mennyivel jobb; nem meglepő módon saját termékük látványosan szebb volt, színei sokkal gazdagabbak, fényereje sokkal erősebb volt annak ellenére, hogy mindkettőnél alap (default) beállítások voltak. "Mintha egy sima, normál tévén egy becsukott ablakon keresztül néznénk ki, a Triluminos pedig amikor valaki kinyitja az ablakot, és saját szemével látja a valóságot." - ecsetelte Kis Attila.
A technika révén a tévé minden tartományban több színárnyalatot tudnak megjeleníteni, amit egy a színtévesztők szűréséhez hasonló módszerrel demonstráltak: mindkettőn ugyanaz a rózsaszínes háttér volt, de csak a saját tévéjükön volt olvasható a Color Blind felirat. "Ugyanerre kékkel és zölddel is képes, csak meg kell keresni azokat az árnyalatokat, amikben gyengébbek a többiek." A bemutatót egy rövid táncos betéttel zárták le, amit szándékaik szerint egy tömeges Harlem Shake követett volna, de a több tucatnyi meghívott újságíró nem volt nyitott rá.
Klikk a képekre a nagyobb változathoz
A két legkülönlegesebb termék a kivetítővel ellátott kézi kamera volt (ilyet persze korábban már más cég is készített) és a vállalat 4K tévéje, melyre azonban még annyi tartalom sincs, mint a 3D tévékre, így hiába a szupernagy felbontás, ha az kihasználhatatlan.
A japán ipar az utóbbi években igencsak harmatos teljesítményt nyújtott, vállalataik a pénzügyi válság mellett természeti katasztrófák miatt is szenvedtek. A helyzetet persze kihasználták riválisaik, főként a kínai és a dél-koreai vállalatok tudtak teret nyerni, ennek azonban a japán jegybank masszív jengyengítési stratégiája valószínűleg most gátat fog szabni, emiatt a szigetországban készülő termékek hatalmas áresése várható. Ezzel a hátszéllel, és saját fejlesztéseikkel a Sony szép jövő elé néz, hiszen gyakorlatilag minden szegmensben új termékekkel jelentkeztek.