Alex
Letöltés nélküli zeneszolgáltatást indított a Sony
Letöltés nélküli zenei szolgáltatást indított a Sony, amely az internetkapcsolattal rendelkező szórakoztatóelektronikai berendezéseire kínálja a havidíjért korlátlanul hallgatható albumokat.
A Nagy-Britanniában és Írországban elérhető fizetős szolgáltatás szinte alig különbözik a jól ismert netes "rádióktól", mint amilyen a Spotify, a Pandora, vagy a Last.fm. A Music Unlimited nevű zenetár mintegy 6 millió számot tartalmaz, a felhasználók ezekből válogathatják össze, hogy mit szeretnének hallani a PlayStation 3 játékkonzolokon, a számítógépeken vagy a netezésre alkalmas Bravia televíziókon. A szolgáltatás Európa más országaiban, valamint az Egyesült Államokban és Ausztráliában jövőre lesz elérhető.
A Sony tervei szerint a felhő-alapú (cloud computing) zenei szolgáltatás, avagy az internetes szervereken, a "felhőben" tárolt zenék segíthetik termékei népszerűsítését, és alternatívái lehetnek az Apple iTunes áruházának, amely csupán letölthető tartalmakat kínál. Elemzők szerint azonban a Sony olyan piacra tévedt, ahol már számtalan fizetős és ingyen elérhető szolgáltató működik, az Apple áruházából vásárolt tartalmak ráadásul internetkapcsolat nélkül, "offline" módban is hallgathatók.
A Nagy-Britanniában és Írországban elérhető fizetős szolgáltatás szinte alig különbözik a jól ismert netes "rádióktól", mint amilyen a Spotify, a Pandora, vagy a Last.fm. A Music Unlimited nevű zenetár mintegy 6 millió számot tartalmaz, a felhasználók ezekből válogathatják össze, hogy mit szeretnének hallani a PlayStation 3 játékkonzolokon, a számítógépeken vagy a netezésre alkalmas Bravia televíziókon. A szolgáltatás Európa más országaiban, valamint az Egyesült Államokban és Ausztráliában jövőre lesz elérhető.
A Sony tervei szerint a felhő-alapú (cloud computing) zenei szolgáltatás, avagy az internetes szervereken, a "felhőben" tárolt zenék segíthetik termékei népszerűsítését, és alternatívái lehetnek az Apple iTunes áruházának, amely csupán letölthető tartalmakat kínál. Elemzők szerint azonban a Sony olyan piacra tévedt, ahol már számtalan fizetős és ingyen elérhető szolgáltató működik, az Apple áruházából vásárolt tartalmak ráadásul internetkapcsolat nélkül, "offline" módban is hallgathatók.