MTI

Ambíciózus tervek a djuice-nál

A Telenor Magyarország 15-26 éves fiataloknak szóló mobilmárkája, a djuice jelenleg 400 ezer előfizetővel rendelkezik, a cél az, hogy három év alatt megduplázzák a számukat - mondta Biró Balázs, a márka vezetője.

A djuice Magyarország egyetlen mobilmárkája, amely szolgáltatásait kizárólag a 15-26 év közötti korosztálynak értékesíti. A márka öt hónappal ezelőtt vált ki a Telenorból - akkor még a Pannon GSM -, Magyarország második mobilszolgáltatójából. A márkavezető elmondta, többen is csatlakoztak hozzájuk, de korábban 26 évesnél idősebbek is lehettek előfizetők, ami most már nem lehetséges. Az elmúlt hónapokban 70 ezer előfizető cserélődött ki, míg a teljes előfizetői szám nem változott.

A djuice-csapatnak önálló a marketingje, a disztribúciója, a kommunikációja és jogi részlege, de a pénzügyi és hálózati szolgáltatásokat a Telenortól veszi. A márka egyik fő törekvése az, hogy a fiatalokat megismerve, minél inkább nekik szóló szolgáltatásokat tudjon nyújtani. Az eseményen bemutattak egy kutatást, amely szerint az egyetemisták 22 százaléka gondolja úgy, hogy nem a megfelelő iskolát választotta, a fiatalok 69 százaléka dolgozna külföldön, ha lehetősége lenne rá, míg 38 százalékuk úgy véli, legalább fél év vagy még több idő kell ahhoz, hogy munkát találjon az iskola elvégzése után.

A djuice "U26 teória" alapján a rendszeresen sportolók több mint harmada, 38 százaléka azért sportol, hogy jobban nézzen ki, nem pedig fittsége vagy az egészsége megőrzése érdekében. Miközben a fiatalok 46 százaléka túlsúlyosnak érzi magát. Biró Balázs a djuice vezetője az eseményen elmondta, a kutatásokat folyamatosan végzik azért, hogy ötleteket merítsenek a márka alakítására. A márka mind a három mobilszolgáltatóval versenyez, így a Telenorral is. A márkavezető korábban úgy nyilatkozott: a tulajdonos norvég Telenor szabadkezet adott a magyar djuice csapatnak, hogy megújítsa a fiataloknak szánt nemzetközi márkáját, és növelje piaci részesedését.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • TeDDyRuSh #3
    Dídzsújznál is rájöttek erre. Nem jön a lóvé. Tehát egy megoldás maradt, új tagok beszervezése. Mert ha nem megy a szekér, legalább mondhatja, hogy 1500%-al több előfizetőm van a bázisévhez képest. Nem akarok kárörvendő lenni, de nyomtam már egy hozzászólást erről tavasszal is, mikor indult a buli és akkor se jósoltam sok jót ennek a dolognak. Nekem tetszik önmagában az ötlet, de ez a megvalósítás elég harmatos. Most meg ez a pontrendszer... Csak jutalmaz, nem ösztönöz. Senki nem fog azért nyelvizsgázni, hogy kapjon 1000 djuice pontot. Baromira nincsenek képben B. Balázs csapata. Miért nem ezeknek melózok...?:)
  • morden #2
    Nekem se szimpi a djuice kampány, pedig elsődleges célpont vagyok, (26 alatt dolgozó fiatal) amúgy nemértem a 20 év alattiakra miért hajtanak, én akiket ismerek mindenkinek a szülők fizetik a mobilt és ált 2 nap alatt lebeszélik a kártyát, vagy az előfizetési díjat, aztán már csak a megcsörgetés megy :D
  • TeDDyRuSh #1
    Nevetséges a kampány. Tipikus példája a görbe tükörnek. Tudjuk, hogy te vagy az áldozata ennek a felületes, pénzhajhász világnak, ahol csak a külsőség számít, de azért mi toljuk neked a kedvezményeket a boltokba, hogy ezt tápláljuk. Segíteni akarsz Bíró Balázs? Intézd el, hogy ne kerüljön nekem 3000 HUF-ba egy tenisz óra oktatás, vagy 30 ezerbe egy 20 alkalmas úszóbérlet. Ne IPhont lehessen nyerni, hanem fél éves ösztöndíjat külföldre, vagy egy keverőpultot, hangszereket a reklámarc gyereknek az U26 filmetekben.

    Felelősséget akarsz kihasítani ebből az országból? Változtatni akarsz? Tedd meg. És kezd a kis csitrivel a filmből.
    "Szeretnék pszichiáter lenni és ha lehet egy magánrendelőt nyitni. Lesz munkám szerintem bőven. Télleg...bolondok mindig lesznek." No comment!