MTI
Kiválik a Pannonból, önálló mobilmárka lesz a djuice
A fiataloknak szóló mobilmárka, a djuice kiválik a Pannon GSM Távközlési Zrt.-ből, önálló lesz - közölte Bíró Balázs, a márka vezetője.
A márka a jövőben csak a 26 év alattiaknak értékesít előfizetéseket és szolgáltatásokat, s tarifáit és szolgáltatásait a 15 és 26 év közötti korosztály igényeinek folyamatos kutatásával és figyelembevételével alakítja. A mintegy 500 ezer djuice-előfizető számát az év végre 100-200 ezerrel szeretnék növelni. Biró Balázs kifejtette: a 18-20 munkatársat foglalkoztató márka mind a három mobilszolgáltatóval versenyez, így a Pannonnal is. A fiataloknak a legjobb tarifát kívánják nyújtani, emellett 15-20 százalékos kedvezményt adnak a márkához csatlakozó, például divat, sport és egyéb üzletekben való vásárláskor.
Az előfizetők pontokat is gyűjthetnek, de nem a hagyományos, azaz a mobilbeszélgetések idejének alapján. Pontokat például akkor kaphatnak az előfizetők, ha részt vesznek a márka által szervezett közösségi programokon, túrákon, koncerteken, de akkor is szerezhet pontot valaki, ha jó bizonyítványát megmutatja márkaboltban, vagy nyelvvizsgát tesz. Biró Balázs tájékoztatása szerint négy díjcsomag lesz: a számlás például bruttó 20, a kártyás 29 forintos percdíjat tartalmaz, s lesz közösségi és hálózati tarifa is.
A djuice márka jelenleg hat országban, 10 millió előfizetővel rendelkezik, Magyarországon már hat éve van jelen. A márkavezető elmondta, a tulajdonos norvég Telenor szabadkezet adott a magyar djuice csapatnak, hogy megújítsa a fiataloknak szánt nemzetközi márkáját, és növelje piaci részesedését. A csapat leválik a Pannontól, így például saját marketingje, disztribúciója, kommunikációja, jogi részlege lesz, de a pénzügyi és hálózati szolgáltatásokat a Pannontól veszi.
Biró Balázs rámutatott, a fiataloknak más kell, mint az idősebbeknek: a telekommunikáció nem érdekli őket, csak az, hogy mindig mindenütt elérhetők legyenek. Elsődleges preferenciájuk a parti, a barátok és a közösség, amit a divat követ. Fontos az is, hogy mindig elérhetők legyenek a közösségi oldalakon is.
A márka a jövőben csak a 26 év alattiaknak értékesít előfizetéseket és szolgáltatásokat, s tarifáit és szolgáltatásait a 15 és 26 év közötti korosztály igényeinek folyamatos kutatásával és figyelembevételével alakítja. A mintegy 500 ezer djuice-előfizető számát az év végre 100-200 ezerrel szeretnék növelni. Biró Balázs kifejtette: a 18-20 munkatársat foglalkoztató márka mind a három mobilszolgáltatóval versenyez, így a Pannonnal is. A fiataloknak a legjobb tarifát kívánják nyújtani, emellett 15-20 százalékos kedvezményt adnak a márkához csatlakozó, például divat, sport és egyéb üzletekben való vásárláskor.
Az előfizetők pontokat is gyűjthetnek, de nem a hagyományos, azaz a mobilbeszélgetések idejének alapján. Pontokat például akkor kaphatnak az előfizetők, ha részt vesznek a márka által szervezett közösségi programokon, túrákon, koncerteken, de akkor is szerezhet pontot valaki, ha jó bizonyítványát megmutatja márkaboltban, vagy nyelvvizsgát tesz. Biró Balázs tájékoztatása szerint négy díjcsomag lesz: a számlás például bruttó 20, a kártyás 29 forintos percdíjat tartalmaz, s lesz közösségi és hálózati tarifa is.
A djuice márka jelenleg hat országban, 10 millió előfizetővel rendelkezik, Magyarországon már hat éve van jelen. A márkavezető elmondta, a tulajdonos norvég Telenor szabadkezet adott a magyar djuice csapatnak, hogy megújítsa a fiataloknak szánt nemzetközi márkáját, és növelje piaci részesedését. A csapat leválik a Pannontól, így például saját marketingje, disztribúciója, kommunikációja, jogi részlege lesz, de a pénzügyi és hálózati szolgáltatásokat a Pannontól veszi.
Biró Balázs rámutatott, a fiataloknak más kell, mint az idősebbeknek: a telekommunikáció nem érdekli őket, csak az, hogy mindig mindenütt elérhetők legyenek. Elsődleges preferenciájuk a parti, a barátok és a közösség, amit a divat követ. Fontos az is, hogy mindig elérhetők legyenek a közösségi oldalakon is.