3
-
TeDDyRuSh #3 Dídzsújznál is rájöttek erre. Nem jön a lóvé. Tehát egy megoldás maradt, új tagok beszervezése. Mert ha nem megy a szekér, legalább mondhatja, hogy 1500%-al több előfizetőm van a bázisévhez képest. Nem akarok kárörvendő lenni, de nyomtam már egy hozzászólást erről tavasszal is, mikor indult a buli és akkor se jósoltam sok jót ennek a dolognak. Nekem tetszik önmagában az ötlet, de ez a megvalósítás elég harmatos. Most meg ez a pontrendszer... Csak jutalmaz, nem ösztönöz. Senki nem fog azért nyelvizsgázni, hogy kapjon 1000 djuice pontot. Baromira nincsenek képben B. Balázs csapata. Miért nem ezeknek melózok...?:) -
morden #2 Nekem se szimpi a djuice kampány, pedig elsődleges célpont vagyok, (26 alatt dolgozó fiatal) amúgy nemértem a 20 év alattiakra miért hajtanak, én akiket ismerek mindenkinek a szülők fizetik a mobilt és ált 2 nap alatt lebeszélik a kártyát, vagy az előfizetési díjat, aztán már csak a megcsörgetés megy :D -
TeDDyRuSh #1 Nevetséges a kampány. Tipikus példája a görbe tükörnek. Tudjuk, hogy te vagy az áldozata ennek a felületes, pénzhajhász világnak, ahol csak a külsőség számít, de azért mi toljuk neked a kedvezményeket a boltokba, hogy ezt tápláljuk. Segíteni akarsz Bíró Balázs? Intézd el, hogy ne kerüljön nekem 3000 HUF-ba egy tenisz óra oktatás, vagy 30 ezerbe egy 20 alkalmas úszóbérlet. Ne IPhont lehessen nyerni, hanem fél éves ösztöndíjat külföldre, vagy egy keverőpultot, hangszereket a reklámarc gyereknek az U26 filmetekben.
Felelősséget akarsz kihasítani ebből az országból? Változtatni akarsz? Tedd meg. És kezd a kis csitrivel a filmből.
"Szeretnék pszichiáter lenni és ha lehet egy magánrendelőt nyitni. Lesz munkám szerintem bőven. Télleg...bolondok mindig lesznek." No comment!