Napi Online
A versenytársak aggódnak a djuice miatt?
A Telenoron kívüli szakmai körökben elhibázottnak tartják a djuice kiszervezését (a korábbi Pannonból), s egyesek úgy értesültek, hogy a mobiltávközlési cég fontolgatja, hogy ismét házon belülre szervezi a márkát.
Mások elhamarkodottnak tartják az előbbi megjegyzéseket, hisz csupán bő egy hónap telt el a márka kiszervezése óta. A djuice különválása a Pannontól szervezeti és fizikai különválást jelentett. A 20 fős csapat levált az anyacégről, saját marketingje, disztribúciója, kommunikációja, jogi részlege van, de a pénzügyi és hálózati szolgáltatásokat a Telenortól vásárolják.
A norvég anyavállalat szabad kezet adott a magyar djuice-csapatnak a fiataloknak szánt márka megújításában. A djuice Magyarországon már hat éve van jelen, több mint 400 ezer előfizetővel. Az aggodalmakat akarja eloszlatni a Telenor Magyarország véleménye is, a cégtől ugyanis azt a tájékoztatást kaptuk, hogy "elkötelezetten hiszünk a multibrand stratégiában, ami révén ügyfeleik életstílusuknak és igényeiknek megfelelő szolgáltatások közül választhatnak, ellentétben az univerzális megoldásokat kínáló márkákkal. Azok pedig, akik aggodalmat éreznek a djuice jövőjéért, mind a Telenor-csoporton kívül találhatóak".
Biró Balázs, a djuice vezetője szerint is teljes mértékben megalapozatlanok az információk, aggódni csak a versenytársaknak van okuk. Az április elején indított bevezető kampány jelenleg is tart, az országos értékesítési hálózat kiépítésének első szakasza sikeresen zárult, a djuice szakmai csapata 18-ról 24 fősre nőtt, az értékesítési eredmények több mint biztatóak, a márka nyári aktivációs programjainak indítása jelenleg zajlik. Ennek megfelelően érthető, hogy a versenytársak aktív aggodalommal követik a djuice piaci térnyerését - véli Bíró.
Mások elhamarkodottnak tartják az előbbi megjegyzéseket, hisz csupán bő egy hónap telt el a márka kiszervezése óta. A djuice különválása a Pannontól szervezeti és fizikai különválást jelentett. A 20 fős csapat levált az anyacégről, saját marketingje, disztribúciója, kommunikációja, jogi részlege van, de a pénzügyi és hálózati szolgáltatásokat a Telenortól vásárolják.
A norvég anyavállalat szabad kezet adott a magyar djuice-csapatnak a fiataloknak szánt márka megújításában. A djuice Magyarországon már hat éve van jelen, több mint 400 ezer előfizetővel. Az aggodalmakat akarja eloszlatni a Telenor Magyarország véleménye is, a cégtől ugyanis azt a tájékoztatást kaptuk, hogy "elkötelezetten hiszünk a multibrand stratégiában, ami révén ügyfeleik életstílusuknak és igényeiknek megfelelő szolgáltatások közül választhatnak, ellentétben az univerzális megoldásokat kínáló márkákkal. Azok pedig, akik aggodalmat éreznek a djuice jövőjéért, mind a Telenor-csoporton kívül találhatóak".
Biró Balázs, a djuice vezetője szerint is teljes mértékben megalapozatlanok az információk, aggódni csak a versenytársaknak van okuk. Az április elején indított bevezető kampány jelenleg is tart, az országos értékesítési hálózat kiépítésének első szakasza sikeresen zárult, a djuice szakmai csapata 18-ról 24 fősre nőtt, az értékesítési eredmények több mint biztatóak, a márka nyári aktivációs programjainak indítása jelenleg zajlik. Ennek megfelelően érthető, hogy a versenytársak aktív aggodalommal követik a djuice piaci térnyerését - véli Bíró.