SG.hu
Elindult a Microsoft átformálása
Egynapos szakmai workshopot tartott csütörtökön a Corvinus Egyetemen a Microsoft Magyarország, ahol közel negyven webes szakértő kapott lehetőséget arra, hogy "újraformálja" a nagyvállalatot.
A rendezvény kulcskérdése az volt, hogy milyen Microsoftot látnának szívesen a webügynökségek képviselői a hazai webes ökoszisztémában. A Microsoft arra kereste a választ, hogyan támogathatja még hatékonyabban a meghívott vállalatok munkáját, hogy azok egyre magasabb színvonalon tudják kiszolgálni az ügyfeleiket.
Az egynapos workshop során olyan konkrét kezdeményezések, programok öltöttek formát, amelyek a jövőben a hazai webfejlesztői piac továbblendítését, fejlődését eredményezik. A jelenlévők által kiválasztott négy témát a négy nagy hazai ügynökség fejlesztési igazgatója vezette, a Microsoft adott szakterületért felelős tanácsadója pedig moderálta.
A Varga Tamás (Carnation) által vezetett workshop az üzletfejlesztés, a kereskedelem és a marketing terén állt elő konkrét javaslatokkal. Zentai Péter (SenseNet) a webfejlesztői közösség-építés és klub-rendszer, míg Gergely László (Kirowski) az erőforrás-problémák (oktatás, toborzás, kiválasztás, webes piac vonzerejének növelése) kérdéskörére igyekezett választ találni. Toldi György (Arcus Interactive Group) szekciójában a webfejlesztő cégeket érintő infrastrukturális kérdések kerültek napirendre és megválaszolásra a hoszting, a saját rendszerek és inkubációs központok témákban. Mind a négy workshop konkrét programokat definiált, amelyeknek megvalósítása a résztvevők vállán nyugszik - de ötletgazdaként a Microsoft biztosítja hozzá a legtöbb erőforrást.
Bátorfi Zsolt, a Microsoft Magyarország Kft. fejlesztési platform szakértője (aki a "Jövő Web-technológiáiról a Microsofttól" címmel tartott előadást), rendkívül sikeresnek ítélte a kezdeményezést, és hangsúlyozta, hogy hosszútávú, stratégiai együttműködésre törekszenek a magyarországi webügynökségekkel, webfejlesztő vállalatokkal. Csiszár Dénes, a Microsoft Magyarország Kft. üzletfejlesztési tanácsadója (egyben a workshop ötletgazdája és vezetője) kiemelte, hogy az esemény azért bizonyult nagyon hasznosnak, mert egyrészt illeszkedik az átformálódó, megújuló Microsoft üzleti stratégiájába, másrészt konkrét eredmények is születtek.
A rendezvény kulcskérdése az volt, hogy milyen Microsoftot látnának szívesen a webügynökségek képviselői a hazai webes ökoszisztémában. A Microsoft arra kereste a választ, hogyan támogathatja még hatékonyabban a meghívott vállalatok munkáját, hogy azok egyre magasabb színvonalon tudják kiszolgálni az ügyfeleiket.
Az egynapos workshop során olyan konkrét kezdeményezések, programok öltöttek formát, amelyek a jövőben a hazai webfejlesztői piac továbblendítését, fejlődését eredményezik. A jelenlévők által kiválasztott négy témát a négy nagy hazai ügynökség fejlesztési igazgatója vezette, a Microsoft adott szakterületért felelős tanácsadója pedig moderálta.
A Varga Tamás (Carnation) által vezetett workshop az üzletfejlesztés, a kereskedelem és a marketing terén állt elő konkrét javaslatokkal. Zentai Péter (SenseNet) a webfejlesztői közösség-építés és klub-rendszer, míg Gergely László (Kirowski) az erőforrás-problémák (oktatás, toborzás, kiválasztás, webes piac vonzerejének növelése) kérdéskörére igyekezett választ találni. Toldi György (Arcus Interactive Group) szekciójában a webfejlesztő cégeket érintő infrastrukturális kérdések kerültek napirendre és megválaszolásra a hoszting, a saját rendszerek és inkubációs központok témákban. Mind a négy workshop konkrét programokat definiált, amelyeknek megvalósítása a résztvevők vállán nyugszik - de ötletgazdaként a Microsoft biztosítja hozzá a legtöbb erőforrást.
Bátorfi Zsolt, a Microsoft Magyarország Kft. fejlesztési platform szakértője (aki a "Jövő Web-technológiáiról a Microsofttól" címmel tartott előadást), rendkívül sikeresnek ítélte a kezdeményezést, és hangsúlyozta, hogy hosszútávú, stratégiai együttműködésre törekszenek a magyarországi webügynökségekkel, webfejlesztő vállalatokkal. Csiszár Dénes, a Microsoft Magyarország Kft. üzletfejlesztési tanácsadója (egyben a workshop ötletgazdája és vezetője) kiemelte, hogy az esemény azért bizonyult nagyon hasznosnak, mert egyrészt illeszkedik az átformálódó, megújuló Microsoft üzleti stratégiájába, másrészt konkrét eredmények is születtek.