MTI

A Microsoft kisebb cégek felé vett irányt

Azután, hogy a Microsoft sikertelen kísérletet tett a közelmúltban a Yahoo megszerzésére egy több mint 45 milliárd dolláros üzlet keretében, kisebb akvizíciók révén igyekszik fejleszteni online szolgáltatásainak színvonalát.

A Mirosoft e cél érdekében kötött megállapodást a Greenfield Online Inc-el, amelynek 486 millió dollárt fizet. A Connecticut állambeli Greenfield az interneten végez fogyasztói felméréseket, utazók, vásárlók, kisállattartók, és több más fogyasztói csoport körében. Az így megszerzett adatokat hasznosíthatja a Microsoft a jövőben úgy, hogy a különböző fogyasztói csoportoknak megfelelő online szolgáltatásokat épít ki.

A Microsoft 17,5 dollárt fizet a Nasdaq-on forgalmazott Greenfield részvényeiért. A Greenfield, amely korábban 15,5 dolláros részvényenkénti áron kötött szerződést egy másik, a Quadrangle Group társasággal, most, mivel a Microsoft jobb ajánlatát választotta, a korábbi szerződés felmondása miatt 5 millió dolláros felmondási díjat fizet a Quadrangle-nak.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!