Napi Online
Egy év alatt 32 000 Toshiba notebook kelt el itthon
A Toshiba a március végével zárult 2007-es üzleti év során - az előző hasonló időszakhoz képest 38 százalékos növekedéssel - 32 ezer notebookot értékesített Magyarországon.
Ez hozzávetőlegesen kilencszázalékos piaci részesedést jelent, ezzel az ötödik helyet foglalják el a magyar notebookpiacon. A Toshiba is érzi azon tendenciát, hogy a felhasználók szívesebben vásárolnak notebookot, mint asztali számítógépet - mondta el Patonai Szabolcs, a Toshiba Europe notebook-üzletágának magyarországi értékesítési vezetője. Hozzátette, ebből az átrendeződésből következően a klasszikus notebooktulajdonságok - mint például a könnyűség és hosszú akkumulátoros üzemidő - mellett számos új, speciális felhasználói igény is jelentkezik.
A felhasználói igények legszélesebb spektrumát a népszerű Satellite család fedi le, amelynek jelentős része 2008 második negyedévében megújul. Az idei üzleti év egyik fontos célkitűzése a Toshiba számára a piaci részesedés növelése és a notebookgyártók között a negyedik pozíció megszerzése - mondta Patonai.
Ez hozzávetőlegesen kilencszázalékos piaci részesedést jelent, ezzel az ötödik helyet foglalják el a magyar notebookpiacon. A Toshiba is érzi azon tendenciát, hogy a felhasználók szívesebben vásárolnak notebookot, mint asztali számítógépet - mondta el Patonai Szabolcs, a Toshiba Europe notebook-üzletágának magyarországi értékesítési vezetője. Hozzátette, ebből az átrendeződésből következően a klasszikus notebooktulajdonságok - mint például a könnyűség és hosszú akkumulátoros üzemidő - mellett számos új, speciális felhasználói igény is jelentkezik.
A felhasználói igények legszélesebb spektrumát a népszerű Satellite család fedi le, amelynek jelentős része 2008 második negyedévében megújul. Az idei üzleti év egyik fontos célkitűzése a Toshiba számára a piaci részesedés növelése és a notebookgyártók között a negyedik pozíció megszerzése - mondta Patonai.