Berta Sándor
Közeli benzintarifák SMS-ben
A 2005 márciusában alapított Imin Holding Srl nevű cég olyan új mobil szolgáltatást mutatott be, amelynek segítségével pénzt takaríthatnak meg az autósok.
A Polo Scientifico Tecnologico Lombardo székhelyén működő vállalat SMS-es rendszerének köszönhetően bárki másodpercek alatt megtudhatja, hogy melyik a környéken lévő legolcsóbb benzinkút. A megoldás előnye, hogy nem csak a legolcsóbb benzinkút megtalálásában segít, hanem ugyanígy alkalmazható az éttermek, a szállodák és motelek esetében is. A már szabadalmaztatott Clic&Clic Fuel nevű eljárást az olasz szakemberek a helyi kereskedelmi szövetségekkel és szakszervezetekkel egyeztetve, Enze De Feo pisai informatikai mérnökkel és annak milánói Webspot nevű cégével közösen fejlesztették ki.
"A mostani technikát a korábbi Immediate Advisor Data Information (IADI) rendszer alapján hoztuk létre a Wind, a Tim, a Tre és a Vodafone mobil szolgáltatókkal közösen. A programban jelenleg már 22 000 benzinkút és 250 000 étterem vesz részt. Minden árat eltárolunk a központi adatbázisban és ezeket az információkat rendszeresen frissítjük. A szolgáltatás éves ára 150 euró. Azt szeretnénk elérni, hogy a Clic&Clic Fuelt naponta 150 000-en használják. A jövőben ki akarjuk bővíteni a nyilvántartást a múzeumokkal, az építészeti és más kulturális látnivalókkal, így a látogatók a jövőben SMS-ben kaphatják meg például az egyes turista célpontok földrajzi koordinátáit, a nyitvatartási idejét vagy a belépők árát" - közölte Gaetano Rizzi, a cég alapítója és ügyvezetője.
A szolgáltatást egy központi számon lehet elérni, amit bárki egy SMS-sel aktiválhat. Egy hívás díja 16 eurocent között mozog. A bevétel 70 százalékát a mobil szolgáltatók, 30 százalékát pedig az Imin Holding Srl kapja meg.
A Polo Scientifico Tecnologico Lombardo székhelyén működő vállalat SMS-es rendszerének köszönhetően bárki másodpercek alatt megtudhatja, hogy melyik a környéken lévő legolcsóbb benzinkút. A megoldás előnye, hogy nem csak a legolcsóbb benzinkút megtalálásában segít, hanem ugyanígy alkalmazható az éttermek, a szállodák és motelek esetében is. A már szabadalmaztatott Clic&Clic Fuel nevű eljárást az olasz szakemberek a helyi kereskedelmi szövetségekkel és szakszervezetekkel egyeztetve, Enze De Feo pisai informatikai mérnökkel és annak milánói Webspot nevű cégével közösen fejlesztették ki.
"A mostani technikát a korábbi Immediate Advisor Data Information (IADI) rendszer alapján hoztuk létre a Wind, a Tim, a Tre és a Vodafone mobil szolgáltatókkal közösen. A programban jelenleg már 22 000 benzinkút és 250 000 étterem vesz részt. Minden árat eltárolunk a központi adatbázisban és ezeket az információkat rendszeresen frissítjük. A szolgáltatás éves ára 150 euró. Azt szeretnénk elérni, hogy a Clic&Clic Fuelt naponta 150 000-en használják. A jövőben ki akarjuk bővíteni a nyilvántartást a múzeumokkal, az építészeti és más kulturális látnivalókkal, így a látogatók a jövőben SMS-ben kaphatják meg például az egyes turista célpontok földrajzi koordinátáit, a nyitvatartási idejét vagy a belépők árát" - közölte Gaetano Rizzi, a cég alapítója és ügyvezetője.
A szolgáltatást egy központi számon lehet elérni, amit bárki egy SMS-sel aktiválhat. Egy hívás díja 16 eurocent között mozog. A bevétel 70 százalékát a mobil szolgáltatók, 30 százalékát pedig az Imin Holding Srl kapja meg.