Napi Online

Laptop-inváziót indít a Lenovo

Három asztali PC-t és három laptopot mutat be a Las Vegas-i fogyasztói elektronikai vásáron a Lenovo.

Módosítani akarja stratégiáját az IBM PC-üzletágának három évvel ezelőtti megvételével a világ 3. legnagyobb PC-gyártójává vált kínai Lenovo. Korábban a világpiacon az üzleti felhasználókra koncentráltak, s a kisfogyasztókat elsősorban Kínában célozták meg, az idei évtől azonban ez utóbbi piaci szegmensben is erősíteni akarják világpiaci jelenlétüket. Ennek jegyében a Las Vegas-i elektronikai vásáron három új asztali gépet és három laptopot mutatnak be.

Az utóbbiak közül az egyik az IdeaPad U110, amely 1 kilogramm körüli súlyával, 11 hüvelykes képernyőjével, színes borításával kilóg a hagyományos laptopok sorából. Ára 1200 és 2000 dollár között mozog majd tudástól függően. Az is igaz ugyanakkor, hogy a piros doboztető nyomán néhány tesztelő megjegyezte: Kínában ez szép lehet, máshol azonban kevésbé. Az IdeaPad Y710 típus a videojáték-mániásoknak szól, billentyűzete ennek megfelelő, speciális gombokat is tartalmaz. Mind a hat új gépet arcfelismerő rendszerrel látták el, amely csak gazdáinak engedi bekapcsolni a gépet.

A Lenovo emellett a jövőben nagyobb hangsúlyt helyez a hagyományosnál gyorsabban fejlődő és jobb profitot ígérő online-eladásokra.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!