Gyurkity Péter
Játékgépen dolgozik a Commodore Gaming
Ismét próbálkoznak a nyolcvanas évek egyik legnépszerűbb márkájával: a Commodore Gaming nevű cég a CeBIT-en mutatja be játékgépét, amelynek részleteiről azonban jelenleg semmit nem tudni.
Érdekes húzásra szánta el a magát a cég, hiszen nem kis bátorságra vall ezen a piacon egy újabb játékgép bemutatása. Azt egyelőre nem tudhatjuk, hogy kiket tekintenek a célközönségnek és pontosan mely szegmensből szeretnének egy értékelhető szeletet kiharapni, a készülő gépekről ugyanis az égvilágon semmilyen technikai részlet nem jelent meg.
A Commodore Gaming honlapja alapján valószínűsíthető, hogy ismét a gyökerekhez nyúlnak vissza, vagyis tartózkodnak minden új ötlettől is kizárólag a régi nevekre és fejlesztésekre támaszkodnak, már ami a szoftveres kínálatot jelenti. Itt azonban semmi sem biztos, bár azt nehezen lehet elképzelni, hogy komolyan felvehetnék a versenyt napjaink nagy neveivel, ezért inkább maradunk ennél a verziónál. A CeBIT előtt tehát a sötétben tapogatózunk, igaz előfordulhat, hogy egy üdítő színfoltként jelennek majd meg a kiállításon.
Maga a cég a Commodore International Corporation és a holland The Content Factory közös vállalkozásaként indult útjára 2005 őszén. A mostanra a béka hátsója alatt két kilométeres mélységben tanyázó márkanév esetében további nagy visszaeséstől már nem kell tartani, így mindenképpen érdemes kivárni, hogy mit tudnak összehozni. A vállalat eredetileg konzolos kiegészítőket, illetve átiratokat és mobilra szánt játékokat ígért, eddigi tevékenységét azonban többnyire nagy csend övezte. Egyik területen sem sikerült bankot robbantani, a jelek szerint a nagyközönség inkább a szép emlékeket őrzi, az újragondolt fejlesztésekért nincs igazi érdeklődés.
Érdekes húzásra szánta el a magát a cég, hiszen nem kis bátorságra vall ezen a piacon egy újabb játékgép bemutatása. Azt egyelőre nem tudhatjuk, hogy kiket tekintenek a célközönségnek és pontosan mely szegmensből szeretnének egy értékelhető szeletet kiharapni, a készülő gépekről ugyanis az égvilágon semmilyen technikai részlet nem jelent meg.
A Commodore Gaming honlapja alapján valószínűsíthető, hogy ismét a gyökerekhez nyúlnak vissza, vagyis tartózkodnak minden új ötlettől is kizárólag a régi nevekre és fejlesztésekre támaszkodnak, már ami a szoftveres kínálatot jelenti. Itt azonban semmi sem biztos, bár azt nehezen lehet elképzelni, hogy komolyan felvehetnék a versenyt napjaink nagy neveivel, ezért inkább maradunk ennél a verziónál. A CeBIT előtt tehát a sötétben tapogatózunk, igaz előfordulhat, hogy egy üdítő színfoltként jelennek majd meg a kiállításon.
Maga a cég a Commodore International Corporation és a holland The Content Factory közös vállalkozásaként indult útjára 2005 őszén. A mostanra a béka hátsója alatt két kilométeres mélységben tanyázó márkanév esetében további nagy visszaeséstől már nem kell tartani, így mindenképpen érdemes kivárni, hogy mit tudnak összehozni. A vállalat eredetileg konzolos kiegészítőket, illetve átiratokat és mobilra szánt játékokat ígért, eddigi tevékenységét azonban többnyire nagy csend övezte. Egyik területen sem sikerült bankot robbantani, a jelek szerint a nagyközönség inkább a szép emlékeket őrzi, az újragondolt fejlesztésekért nincs igazi érdeklődés.