Specker Balázs
Interaktív koncert SMS-sel
A Blue Man Group nevű formáció mindig is nagy hangsúlyt fektetett az előadó és a közönség közötti dinamikus párbeszédre. A zenét és színpadi látványt egyedien ötvöző csoport legújabb showjával azonban még tovább vitte ezt a fajta kommunikációt.
Az ötlet lényege, hogy a közönség tagjai SMS-ek küldésével avatkozhatnak be az előadás vezérfonalába. A kékben pompázó csapat reméli, hogy Counts Media cég Mobkastr elnevezésű technológiája révén rajongóik még közvetlenebbül érezhetik azt, hogy a műsor részesei. "A show bizonyos pontjain plusz tartalmat kap a közönség, amely egyfajta személyes élményt ad az előadáshoz" - foglalta össze Howard Pyle, a Counts Media vezérigazgatója.
Lényegében arról van szó, hogy a közönséget egy interaktív SMS-ezésbe vonják be, amelyet a Mobkastr szerverével bonyolítanak le, és amely reagál az elküldött üzenetekre a műsor alatt. Az üzenetváltás révén a hallgatóság több olyan játékban is részt vehet, amelyek kiegészítő elemekkel bővíti a látottakat és a hallottakat. Az előadás közben egy LED-es kijelzőn instruálják az embereket a megfelelő kódszavak elküldésére, amelyek elküldése után kezdetét veszi a játék. Maga az interaktív élmény 1,99 dollárba kerül, az elküldött üzenetekért pedig a szokásos tarifát számolják fel.
Puck Quinn, a Blue Man Group művészeti vezetője elmondta, a Mobkastr alkalmazásával az volt az elsődleges céljuk, hogy - teljesebbé téve az élményt - kiegészítő magyarázatokat szolgáltassanak a nézőknek a kivetítőkön megjelenő szimbólumokhoz és metaforákhoz. Sajnos a formabontónak számító, interaktív koncertől pontos részletek nem derültek ki, mivel - meglehet a nem egyértelmű üzeneteknek köszönhetően - a CNet jelenlévő újságírója reklámnak vélte az invitáló kezdő üzenetet, és így kimaradt az interaktív showból.
Az ötlet lényege, hogy a közönség tagjai SMS-ek küldésével avatkozhatnak be az előadás vezérfonalába. A kékben pompázó csapat reméli, hogy Counts Media cég Mobkastr elnevezésű technológiája révén rajongóik még közvetlenebbül érezhetik azt, hogy a műsor részesei. "A show bizonyos pontjain plusz tartalmat kap a közönség, amely egyfajta személyes élményt ad az előadáshoz" - foglalta össze Howard Pyle, a Counts Media vezérigazgatója.
Lényegében arról van szó, hogy a közönséget egy interaktív SMS-ezésbe vonják be, amelyet a Mobkastr szerverével bonyolítanak le, és amely reagál az elküldött üzenetekre a műsor alatt. Az üzenetváltás révén a hallgatóság több olyan játékban is részt vehet, amelyek kiegészítő elemekkel bővíti a látottakat és a hallottakat. Az előadás közben egy LED-es kijelzőn instruálják az embereket a megfelelő kódszavak elküldésére, amelyek elküldése után kezdetét veszi a játék. Maga az interaktív élmény 1,99 dollárba kerül, az elküldött üzenetekért pedig a szokásos tarifát számolják fel.
Puck Quinn, a Blue Man Group művészeti vezetője elmondta, a Mobkastr alkalmazásával az volt az elsődleges céljuk, hogy - teljesebbé téve az élményt - kiegészítő magyarázatokat szolgáltassanak a nézőknek a kivetítőkön megjelenő szimbólumokhoz és metaforákhoz. Sajnos a formabontónak számító, interaktív koncertől pontos részletek nem derültek ki, mivel - meglehet a nem egyértelmű üzeneteknek köszönhetően - a CNet jelenlévő újságírója reklámnak vélte az invitáló kezdő üzenetet, és így kimaradt az interaktív showból.