SG.hu
Javítja emelt díjas rendszerét a T-Com
Az Intervoice megrendelést kapott a T-Com-tól emeltdíjas szolgáltatásokat bonyolító rendszer feljavítására.
Az Intervoice a T-Com távközlési vállalattal, a Deutsche Telekom AG német távközlési konszern szélessávú internetes és vezetékes távközlési részlegével létrejött szerződésének megfelelően szoftver kiegészítések szállít a német vezetékes hálózati emeltdíjas szolgáltatási platformhoz (Service 0900). A DTAG által üzemeltetett voice XML platform - amely egyike a legnagyobbaknak Európában - számos előnyös tulajdonsággal rendelkezik:
megóvja a betárcsázókat attól, hogy óvatlanul emeltdíjas
szolgáltatást vegyenek igénybe és rugalmas díjtételeket biztosít
számukra egyetlen híváson belül is - például az emeltdíjas
ügyfélszolgálati hívások esetén csúcsidőn kívül
az emeltdíjas szolgáltatásokat nyújtó tartalomszolgáltatókat
mentesíti a szolgáltatás futtatását ellátó saját IVR rendszer
létesítésének beruházási költségeitől
a hálózat üzemeltetője pedig - jelen esetben a T-Com -
elegendő rugalmasságra tesz szert ahhoz, hogy a lehető legnagyobb
hozzáadott értéket hozza ki a szolgáltatásokból
A T-Com emeltdíjas szolgáltatási csomagja teljes egészében az Intervoice Service Delivery Platformjára épül. A platform egyidőben 20 ezer egyedi igények szerint konfigurálható szolgáltatást tud bonyolítani. Az alkalmazás részletes tranzakciós feljegyzéseket készít minden egyes szolgáltatásról, ami megkönnyíti a felhasználók szerinti részletes kiszámlázást és lehetővé teszi a hálózat üzemeltetőjének, hogy a maga részéről a hálózati és platform erőforrások igénybevétele alapján számlázzon a prémium szolgáltatást nyújtóknak.
Az Intervoice alkalmazása biztosítja a T-Com számára a rugalmas díjszámlázás lehetőségét, azaz lehetővé teszi, hogy megszerezze a behívó fél beleegyezését a kapcsolat emeltdíjas folytatásához. A rugalmas díjszámlázást a német távközlési hatóság 2003-ban írta elő a szolgáltatók számára a behívó fél érdekeinek a védelmében. A megoldás egyben az erőforrások hatékonyabb igénybevételét is lehetővé teszi a T-Com tartalomszolgáltató ügyfelei számára és jobban kimutathatóvá teszi a költség/bevétel arányt.
Az Intervoice a T-Com távközlési vállalattal, a Deutsche Telekom AG német távközlési konszern szélessávú internetes és vezetékes távközlési részlegével létrejött szerződésének megfelelően szoftver kiegészítések szállít a német vezetékes hálózati emeltdíjas szolgáltatási platformhoz (Service 0900). A DTAG által üzemeltetett voice XML platform - amely egyike a legnagyobbaknak Európában - számos előnyös tulajdonsággal rendelkezik:
A T-Com emeltdíjas szolgáltatási csomagja teljes egészében az Intervoice Service Delivery Platformjára épül. A platform egyidőben 20 ezer egyedi igények szerint konfigurálható szolgáltatást tud bonyolítani. Az alkalmazás részletes tranzakciós feljegyzéseket készít minden egyes szolgáltatásról, ami megkönnyíti a felhasználók szerinti részletes kiszámlázást és lehetővé teszi a hálózat üzemeltetőjének, hogy a maga részéről a hálózati és platform erőforrások igénybevétele alapján számlázzon a prémium szolgáltatást nyújtóknak.
Az Intervoice alkalmazása biztosítja a T-Com számára a rugalmas díjszámlázás lehetőségét, azaz lehetővé teszi, hogy megszerezze a behívó fél beleegyezését a kapcsolat emeltdíjas folytatásához. A rugalmas díjszámlázást a német távközlési hatóság 2003-ban írta elő a szolgáltatók számára a behívó fél érdekeinek a védelmében. A megoldás egyben az erőforrások hatékonyabb igénybevételét is lehetővé teszi a T-Com tartalomszolgáltató ügyfelei számára és jobban kimutathatóvá teszi a költség/bevétel arányt.