SG.hu
Romániában szolgáltat a Magyar Telekom
A Magyar Telekom a mai napon sajtótájékoztatón jelentette be Bukarestben, hogy ma elindult az EUfonika, a romániai távközlési piac legújabb márkája és szolgáltatása, amely kedvező áron kínál telefonszolgáltatást a romániai ügyfeleknek.
Magyarország vezető távközlési szolgáltatója - a 2005. novemberi bulgáriai akvizíciót követően - a délkelet-európai régió újabb piacán jelenik meg. Az EUfonika szolgáltatás lehetővé teszi a Romtelecom vezetékes lakossági és üzleti előfizetőinek, hogy 20%-ot megtakarítsanak a belföldi távolsági, 40%-ot pedig a nemzetközi hívásaikon. Az EUfonikát használó ügyfelek tehát a korábbi árakon hosszabban és gyakrabban telefonálhatnak.
Az új EUfonika szolgáltatás - amelyet a Magyar Telekom Csoport romániai tagvállalata, a Combridge indított el - hasznosítja a romániai távközlési piac liberalizációjából származó előnyöket. Az EUfonika kedvező árait az IP (Internet Protocol) alapú új generációs hálózat (NGN, Next Generation Network) technológiának és egy új üzleti modellnek köszönheti. Az EUfonika piacra lépésével Románia immár teljes egészében megfelel az Európai Unió egyik fontos követelményének: a távközlési piac liberalizációjának.
Az ügyfelek igen egyszerűen vehetik igénybe az EUfonika szolgáltatást. Az előfizetőnek csak az ingyenes 0900 88 0688 számot kell hívnia, és az EUfonika telefonos ügyfélszolgálatánál máris megrendelheti a szolgáltatást. A kezelők számlázás céljára feljegyzik az ügyfél adatait, és a regisztrációs lapot egy tájékoztató csomaggal együtt postán elküldik a felhasználónak. A regisztráció ellenében a felhasználó 5 perc ingyenes távolsági beszélgetést kap a szolgáltatás tesztelése céljából. Ha a felhasználónak megfelel a szolgáltatás, visszaküldi az aláírt szerződést az EUfonikának. Ekkor az ügyfél további 25 perc ingyenes távolsági beszélgetést kap. Ezután az ügyfél a 1688 előhívószámot üti be a hívott számok előtt, ha 20%-ot meg akar takarítani belföldi távolsági, illetve 40%-ot nemzetközi hívásain. Az Eufonika ügyfeleinek nem kell sem kapcsolási, sem havi előfizetési díjat fizetniük, megtarthatják korábbi telefonszámukat, és új vezetéket sem kell beszerelni.
Az EUfonika ügyfelei havonta külön számlát kapnak, és a Romtelecomnak nem kell fizetniük a 1688 előhívószámmal indított hívásokért. Ez azt jelenti, hogy a felhasználók a Romtelecom előfizetői maradnak, és továbbra is a Romtelecomnak fizetik a havidíjat és az előhívószám nélkül indított hívások díját. Az EUfonikának csak a kedvező díjazású, 1688 előhívószámmal kezdeményezett hívásokért kell fizetniük.
Csenteri Levente, a Combridge ügyvezető igazgatója a szolgáltatás indításakor elmondta: "Bízunk benne, hogy az ügyfelek értékelni fogják az EUfonikát, amely valódi alternatívát kínál az ártudatos, racionális ügyfeleknek. Az EUfonika megjelenése a piacon azt jelenti, hogy mind a lakossági, mind az üzleti ügyfeleink alacsony díjakat, hibamentesen működő szolgáltatást és kitűnő ügyfélszolgálatot kapnak. A liberalizált piac előnyei hamarabb válnak érezhetővé, mint sokan gondolták volna."
Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom Vezetékes Szolgáltatások vezérigazgató-helyettese a következőket mondta: "Nagy örömünkre szolgál, hogy elősegíthetjük a romániai fogyasztók előnyére szolgáló szabadpiaci versenyt, és erősíthetjük a jobb árak iránti igényt. Biztos vagyok benne, hogy az ügyfelek nemcsak az EUfonikával elérhető olcsó telefonhívásokat fogják értékelni, hanem az egyszerű használatot és a bevált európai minőséget is. A nemzetközi példák azt mutatják, hogy az ügyfelek hűségesebbek maradnak az eredeti szolgáltatókhoz az alternatív vezetékes szolgáltatók megjelenése után, és általában visszaesnek a vonallemondások, mivel a választási lehetőség eredményeként nő az ügyfelek elégedettsége."
Magyarország vezető távközlési szolgáltatója - a 2005. novemberi bulgáriai akvizíciót követően - a délkelet-európai régió újabb piacán jelenik meg. Az EUfonika szolgáltatás lehetővé teszi a Romtelecom vezetékes lakossági és üzleti előfizetőinek, hogy 20%-ot megtakarítsanak a belföldi távolsági, 40%-ot pedig a nemzetközi hívásaikon. Az EUfonikát használó ügyfelek tehát a korábbi árakon hosszabban és gyakrabban telefonálhatnak.
Az új EUfonika szolgáltatás - amelyet a Magyar Telekom Csoport romániai tagvállalata, a Combridge indított el - hasznosítja a romániai távközlési piac liberalizációjából származó előnyöket. Az EUfonika kedvező árait az IP (Internet Protocol) alapú új generációs hálózat (NGN, Next Generation Network) technológiának és egy új üzleti modellnek köszönheti. Az EUfonika piacra lépésével Románia immár teljes egészében megfelel az Európai Unió egyik fontos követelményének: a távközlési piac liberalizációjának.
Az ügyfelek igen egyszerűen vehetik igénybe az EUfonika szolgáltatást. Az előfizetőnek csak az ingyenes 0900 88 0688 számot kell hívnia, és az EUfonika telefonos ügyfélszolgálatánál máris megrendelheti a szolgáltatást. A kezelők számlázás céljára feljegyzik az ügyfél adatait, és a regisztrációs lapot egy tájékoztató csomaggal együtt postán elküldik a felhasználónak. A regisztráció ellenében a felhasználó 5 perc ingyenes távolsági beszélgetést kap a szolgáltatás tesztelése céljából. Ha a felhasználónak megfelel a szolgáltatás, visszaküldi az aláírt szerződést az EUfonikának. Ekkor az ügyfél további 25 perc ingyenes távolsági beszélgetést kap. Ezután az ügyfél a 1688 előhívószámot üti be a hívott számok előtt, ha 20%-ot meg akar takarítani belföldi távolsági, illetve 40%-ot nemzetközi hívásain. Az Eufonika ügyfeleinek nem kell sem kapcsolási, sem havi előfizetési díjat fizetniük, megtarthatják korábbi telefonszámukat, és új vezetéket sem kell beszerelni.
Az EUfonika ügyfelei havonta külön számlát kapnak, és a Romtelecomnak nem kell fizetniük a 1688 előhívószámmal indított hívásokért. Ez azt jelenti, hogy a felhasználók a Romtelecom előfizetői maradnak, és továbbra is a Romtelecomnak fizetik a havidíjat és az előhívószám nélkül indított hívások díját. Az EUfonikának csak a kedvező díjazású, 1688 előhívószámmal kezdeményezett hívásokért kell fizetniük.
Csenteri Levente, a Combridge ügyvezető igazgatója a szolgáltatás indításakor elmondta: "Bízunk benne, hogy az ügyfelek értékelni fogják az EUfonikát, amely valódi alternatívát kínál az ártudatos, racionális ügyfeleknek. Az EUfonika megjelenése a piacon azt jelenti, hogy mind a lakossági, mind az üzleti ügyfeleink alacsony díjakat, hibamentesen működő szolgáltatást és kitűnő ügyfélszolgálatot kapnak. A liberalizált piac előnyei hamarabb válnak érezhetővé, mint sokan gondolták volna."
Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom Vezetékes Szolgáltatások vezérigazgató-helyettese a következőket mondta: "Nagy örömünkre szolgál, hogy elősegíthetjük a romániai fogyasztók előnyére szolgáló szabadpiaci versenyt, és erősíthetjük a jobb árak iránti igényt. Biztos vagyok benne, hogy az ügyfelek nemcsak az EUfonikával elérhető olcsó telefonhívásokat fogják értékelni, hanem az egyszerű használatot és a bevált európai minőséget is. A nemzetközi példák azt mutatják, hogy az ügyfelek hűségesebbek maradnak az eredeti szolgáltatókhoz az alternatív vezetékes szolgáltatók megjelenése után, és általában visszaesnek a vonallemondások, mivel a választási lehetőség eredményeként nő az ügyfelek elégedettsége."