MTI

Médiavállalattá válik a Thomson

Jót tett a francia Thomson csoportnak, hogy tavaly megvált veszteséges televízió-gyártó üzletágától, s a hangsúlyt a média, illetve szórakoztató üzletágra helyezte.

Ez utóbbi üzletágban tavaly a várakozásokat felülmúlva 176 millió euró adózott eredményre tett szert, miközben a csoport adó utáni vesztesége tavaly még 573 millió euróra emelkedett az egy évvel korábbi 561 millióról. Ebben döntő szerepet játszott, hogy az azóta már eladott üzletágban 749 millió eurós veszteség keletkezett.

A Thomson átalakulóban van: alacsony hatékonyságú fogyasztói elektronikai gyártó vállalatból nagy nyereségességű szolgáltatójává kíván válni a filmstúdióknak és a médiatársaságoknak: tavalyi 5,7 milliárd eurós árbevételéből 5,4 milliárd már ebből az üzletágból származott. Tavalyelőtt forgalma még 6,0 milliárd euró volt. A csoport az idén már nyereséget vár.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!