SG.hu
Ericsson - EMI letöltési partnerség
Az Ericsson és az EMI közösen szolgáltat letöltéseket és csengetési dallamokat Európában.
Az Ericsson mobil zeneszolgáltatásra vonatkozó, páneurópai megállapodás megkötését jelentette be az EMI Music vállalattal. A megállapodás értelmében az Ericsson lehetővé teszi az európai mobilszolgáltatók számára, hogy csengetési dallamokat és teljes zeneszámletöltéseket terjesszenek az EMI katalógusából Európában, köztük a Coldplay, Faith Evans, a Gorillaz, Norah Jones, KT Tunstall és Robbie Williams, valamint Bebe (Spanyolország), Tiziano Ferro (Olaszország), a Wir Sind Helden (Németország) és Raphael (Franciaország) felvételeit.
A megállapodás értelmében az Ericssonon keresztül körülbelül 12 000 csengetési dallam és 200 000 teljes zeneszám letöltése válik elérhetővé a fogyasztók számára. Az Ericsson Personalized Music Portal (személyre szabott zeneportál) promóciós anyagokat tartalmazó vállalatközi megoldás. Jelenleg ez a szolgáltatók által kereskedelmi forgalomban leggyakrabban alkalmazott, személyre szabott mobil zeneszolgáltatás.
Az Ericsson személyre szabott zeneportálja a médiaszolgáltatások számára kifejlesztett szolgáltatásszállítási platformon (SDP Media) alapul, amelynek segítségével a szolgáltatók könnyen és gyorsan vezethetnek be csengetési dallamokat és teljes zeneszámokat tartalmazó letöltési szolgáltatásokat, alacsony áron. A tartalomszolgáltatók, például az EMI, digitális tartalommal látják el a céget, az pedig teljes körű menedzselési szolgáltatás nyújtásában állapodik meg a szolgáltatókkal. Ezáltal a tartalomszolgáltató az új tartalom létrehozására és az azzal kapcsolatos marketingtevékenységre, míg a szolgáltatók a szolgáltatás reklámozására és a számlázásra koncentrálhatnak.
Doug Lucas, az EMI Music digitális fejlesztésért és terjesztésért felelős európai alelnöke, a következőket nyilatkozta: "A zenerajongók egész Európában folyamatosan arról tesznek tanúbizonyságot, hogy kedvenc előadóik teljes zeneszámait szeretnék hallgatni telefonjukon, vagy készüléküket csengetési dallammal kívánják személyessé tenni. Az Ericssonnal kötött megállapodás még inkább hozzásegít bennünket ahhoz, hogy fogyasztók millióit lássuk el az EMI katalógusából származó nagyszerű zenével, akkor és ott, amikor és ahol csak szeretnék".
"Az Ericsson személyre szabott zeneportálja már most rendkívül sikeres. Arra számítunk, hogy a szolgáltatás iránti igény még tovább növekszik, hála az EMI és világhírű előadói névsora által, együttműködésünk keretein belül biztosított nagyszerű tartalomszolgáltatási és promóciós lehetőségeknek"- nyilatkozta Johan Bergendahl, az Ericsson marketingért felelős alelnöke.
Az Ericsson mobil zeneszolgáltatásra vonatkozó, páneurópai megállapodás megkötését jelentette be az EMI Music vállalattal. A megállapodás értelmében az Ericsson lehetővé teszi az európai mobilszolgáltatók számára, hogy csengetési dallamokat és teljes zeneszámletöltéseket terjesszenek az EMI katalógusából Európában, köztük a Coldplay, Faith Evans, a Gorillaz, Norah Jones, KT Tunstall és Robbie Williams, valamint Bebe (Spanyolország), Tiziano Ferro (Olaszország), a Wir Sind Helden (Németország) és Raphael (Franciaország) felvételeit.
A megállapodás értelmében az Ericssonon keresztül körülbelül 12 000 csengetési dallam és 200 000 teljes zeneszám letöltése válik elérhetővé a fogyasztók számára. Az Ericsson Personalized Music Portal (személyre szabott zeneportál) promóciós anyagokat tartalmazó vállalatközi megoldás. Jelenleg ez a szolgáltatók által kereskedelmi forgalomban leggyakrabban alkalmazott, személyre szabott mobil zeneszolgáltatás.
Az Ericsson személyre szabott zeneportálja a médiaszolgáltatások számára kifejlesztett szolgáltatásszállítási platformon (SDP Media) alapul, amelynek segítségével a szolgáltatók könnyen és gyorsan vezethetnek be csengetési dallamokat és teljes zeneszámokat tartalmazó letöltési szolgáltatásokat, alacsony áron. A tartalomszolgáltatók, például az EMI, digitális tartalommal látják el a céget, az pedig teljes körű menedzselési szolgáltatás nyújtásában állapodik meg a szolgáltatókkal. Ezáltal a tartalomszolgáltató az új tartalom létrehozására és az azzal kapcsolatos marketingtevékenységre, míg a szolgáltatók a szolgáltatás reklámozására és a számlázásra koncentrálhatnak.
Doug Lucas, az EMI Music digitális fejlesztésért és terjesztésért felelős európai alelnöke, a következőket nyilatkozta: "A zenerajongók egész Európában folyamatosan arról tesznek tanúbizonyságot, hogy kedvenc előadóik teljes zeneszámait szeretnék hallgatni telefonjukon, vagy készüléküket csengetési dallammal kívánják személyessé tenni. Az Ericssonnal kötött megállapodás még inkább hozzásegít bennünket ahhoz, hogy fogyasztók millióit lássuk el az EMI katalógusából származó nagyszerű zenével, akkor és ott, amikor és ahol csak szeretnék".
"Az Ericsson személyre szabott zeneportálja már most rendkívül sikeres. Arra számítunk, hogy a szolgáltatás iránti igény még tovább növekszik, hála az EMI és világhírű előadói névsora által, együttműködésünk keretein belül biztosított nagyszerű tartalomszolgáltatási és promóciós lehetőségeknek"- nyilatkozta Johan Bergendahl, az Ericsson marketingért felelős alelnöke.