Figyelőnet
A japánok nem lelkesedtek az Xbox 360-ért
A Microsoft a hétvégére időzítette a Xbox 360 japán premierjét, de a szigetországban a konzol, úgy tűnik, hűvös fogadtatásra talált.
A konzolok őshazájában nem rózsásak a Microsoft-konzol esélyei, a japánok, úgy tűnik, kitartanak a Playstation és a Nintendo mellett. Nem lehet tudni, hogy márkahűség, lokálpatriotizmus, avagy bizalomhiány okozza a japánok idegenkedését a Microsoft legújabb játékkonzoljának piacra lépésével kapcsolatban, mindenesetre úgy tűnik, hogy meglehetősen kevesen fognak a karácsonyfa alá Xbox 360-at helyezni a szigetországban.
Noha megelőzte a Microsoft vetélytársait az új generációs készülékek megjelenésében, mégis úgy látszik, hogy a japán piac nem engedi be az amerikai konzolt. A Nintendo és a Sony ugyan csak jövőre dobja piacra a legújabb készülékét, de a hűséges japánok eddig is kis hányadát adták az Xbox-értékesítéseknek. A Microsoft helyi képviselője és marketingese ennek ellenére hisz abban, hogy az Xbox 360 nagyobb siker lesz elődjénél, amelyből mintegy 1,9 millió darabot értékesítettek a felkelő nap országában.
Egyes szakértők szerint a hűvös fogadtatás, erősen megnövelt marketing hatására sem változtatja meg a japán vásárlási szokásokat, a Microsoft sikerét nem ez a piac hozhatja meg, és a jelenléten kívül sokkal többre nem számíthat a redmondi vállalat.
A konzolok őshazájában nem rózsásak a Microsoft-konzol esélyei, a japánok, úgy tűnik, kitartanak a Playstation és a Nintendo mellett. Nem lehet tudni, hogy márkahűség, lokálpatriotizmus, avagy bizalomhiány okozza a japánok idegenkedését a Microsoft legújabb játékkonzoljának piacra lépésével kapcsolatban, mindenesetre úgy tűnik, hogy meglehetősen kevesen fognak a karácsonyfa alá Xbox 360-at helyezni a szigetországban.
Noha megelőzte a Microsoft vetélytársait az új generációs készülékek megjelenésében, mégis úgy látszik, hogy a japán piac nem engedi be az amerikai konzolt. A Nintendo és a Sony ugyan csak jövőre dobja piacra a legújabb készülékét, de a hűséges japánok eddig is kis hányadát adták az Xbox-értékesítéseknek. A Microsoft helyi képviselője és marketingese ennek ellenére hisz abban, hogy az Xbox 360 nagyobb siker lesz elődjénél, amelyből mintegy 1,9 millió darabot értékesítettek a felkelő nap országában.
Egyes szakértők szerint a hűvös fogadtatás, erősen megnövelt marketing hatására sem változtatja meg a japán vásárlási szokásokat, a Microsoft sikerét nem ez a piac hozhatja meg, és a jelenléten kívül sokkal többre nem számíthat a redmondi vállalat.