JohnnyCage
2 milliárdos "gyorssegély" az Xbox projektnek
A szoftveróriás az elkövetkező öt év során összesen mintegy 2 milliárd dollárt kíván áldozni az Xbox játékkonzol népszerűsítésére, az Xbox Live szolgáltatás megvalósítására, illetve a konzol következő generációjának kifejlesztésére.
A társaság egyértelműen kijelentette, hogy piacvezető játékkonzolt szeretne faragni az Xboxból. John O'Rouke, a Microsoft játékokkal foglalkozó divíziójának marketingigazgatója elmondta, hogy a 2 milliárd dolláros összeg jelentős része az Xbox Live elnevezésű online játékszolgáltatás kifejlesztéséhez szükséges, de a társaság emellett a játékkiadókat, illetve a következő generációs konzol kifejlesztését is támogatni szeretné a keretből. A szoftveróriás képviselői azt már korábban bejelentették, hogy a társaság konzolonként 40 - 50 dollárt kíván költeni az online játékszolgáltatás bevezetésére, noha az Xbox ára az előállítási költségeket sem fedezi.
O'Rouke szerint a Microsoft várhatóan idén ősszel fogja bejelenteni az Xbox Live szolgáltatás debütálási időpontját. Az Xbox online szolgáltatása a Sony PlayStation 2, illetve Nintendo GameCube játékkonzolokhoz készülő online szolgáltatásokkal ellenben nem hagyományos internethozzáférésen keresztül lesz elérhető, hanem egy zárt előfizetői hálózatra fog épülni.
A Microsoft egy 49,95 dolláros árú Xbox Live csomagot fog árusítani, amely 12 hónapos előfizetést, valamint egy mikrofonos headsetet tartalmaz majd. Az utóbbi eszköz egyébként a felhasználók közötti csevegéshez lesz használatos. Az Xbox Live csomag ára nem foglalja magába a broadband hozzáférést, amelyre külön kell majd előfizetni.
A várakozások szerint az NFL Fever 2003, a Mech Assault, illetve az Unreal Championship játékok fogják elsőként támogatni az Xbox online szolgáltatását. O'Rouke arról nem nyilatkozott, hány játék fogja támogatni az Xbox Live-ot annak megjelenésekor, de a jövő év végére várhatóan 50 Xbox Live-alapú játékszoftver lesz elérhető a piacon.
A társaság egyértelműen kijelentette, hogy piacvezető játékkonzolt szeretne faragni az Xboxból. John O'Rouke, a Microsoft játékokkal foglalkozó divíziójának marketingigazgatója elmondta, hogy a 2 milliárd dolláros összeg jelentős része az Xbox Live elnevezésű online játékszolgáltatás kifejlesztéséhez szükséges, de a társaság emellett a játékkiadókat, illetve a következő generációs konzol kifejlesztését is támogatni szeretné a keretből. A szoftveróriás képviselői azt már korábban bejelentették, hogy a társaság konzolonként 40 - 50 dollárt kíván költeni az online játékszolgáltatás bevezetésére, noha az Xbox ára az előállítási költségeket sem fedezi.
O'Rouke szerint a Microsoft várhatóan idén ősszel fogja bejelenteni az Xbox Live szolgáltatás debütálási időpontját. Az Xbox online szolgáltatása a Sony PlayStation 2, illetve Nintendo GameCube játékkonzolokhoz készülő online szolgáltatásokkal ellenben nem hagyományos internethozzáférésen keresztül lesz elérhető, hanem egy zárt előfizetői hálózatra fog épülni.
A Microsoft egy 49,95 dolláros árú Xbox Live csomagot fog árusítani, amely 12 hónapos előfizetést, valamint egy mikrofonos headsetet tartalmaz majd. Az utóbbi eszköz egyébként a felhasználók közötti csevegéshez lesz használatos. Az Xbox Live csomag ára nem foglalja magába a broadband hozzáférést, amelyre külön kell majd előfizetni.
A várakozások szerint az NFL Fever 2003, a Mech Assault, illetve az Unreal Championship játékok fogják elsőként támogatni az Xbox online szolgáltatását. O'Rouke arról nem nyilatkozott, hány játék fogja támogatni az Xbox Live-ot annak megjelenésekor, de a jövő év végére várhatóan 50 Xbox Live-alapú játékszoftver lesz elérhető a piacon.