JohnnyCage
Mozgó pavilon népszerűsíti az Xboxot
A szoftveróriás Microsoft hamarosan útjára indítja azt a 40 amerikai várost érintő turnéját, amelynek célja annak bebizonyítása, hogy az Xbox konzol van olyan jó, mint amilyennek a társaság ígérte.
Kezdődjön a játék! A Microsoft Xbox kamionjai napokon belül hódító útjukra indulnak az Egyesült Államokban. Az "Xbox Odyssey" névre keresztelt mobil pavilonok egyenként 50 darab tévékre, plazmakijelzőkre, és projektorokra kötött Microsoft Xbox játékkonzollal vannak felszerelve, céljuk pedig az, hogy a játékosoknak mintegy első ízelítőt adjanak a közeljövőben megjelenő eszköz által nyújtott élvezetekből. A leendő vásárlók így a különféle teszteket, előzeteseket és ígéreteket félretéve saját maguk tapasztalatára építhetnek, amikor a játékkonzol vásárlásáról döntenek.
Az Xbox videójáték-konzol november 15-én kerül az amerikai boltokba, célja pedig a rivális Sony PlayStation 2 és Nintendo GameCube gépek felülmúlása mind népszerűség, mind eladások terén. A Microsoft nem titkolt szándéka, hogy domináns pozíciót kíván szerezni az évi 20 milliárd dolláros videójáték picon.
Számos szakértő úgy véli, a Microsoft eltúlozta az Xbox hardverösszeállítását, amikor 733 MHz-es Intel Pentium III processzort, 250 MHz-es nVidia grafikus chipet, 8 GByte-os merevlemezt, és integrált broadband (nagysebességű) vezérlőt épített az eszközbe. A road show során alkalma nyílik a szoftveróriásnak bebizonyítani, hogy a sikert nem egy eltúlzott hardverösszeállítástól, hanem egy jólsikerült konzoltól reméli.
- Ez egy komoly alkalom az amerikai játékosoknak, hogy beleérezzenek az Xbox játékainak ízébe - mondta John O'Rouke, a Microsoft Xbox játékok marketingtevékenységével foglalkozó csoportjának igazgatója. A két kamionon létesített mobil pavilon egyenként 200 látogadót tud fogadni egyszerre, amelyből 90 játszhatnak is a konzollal. Az "Xbox Odyssey" kamionok november 1-én indulnak útjukra, egyidőben az Xbox reklámhadjáratának kezdetével.
A Microsoft azt reméli, még az éven sikerül eladni 1-1,5 millió 299 dolláros Xbox játékkonzolt az amerikai piacon annak ellenére, hogy a konkurencia igen erős. A Sony PlayStation 2 már jóideje kapható az Egyesült Államokban, a Nintendo GameCube pedig november 18-án jelenik meg. Igaz a Nintendo GameCube három nappal az Xbox után jelenik meg az USA-ban, a konzol azonban közelmúltbeli japán kiadása kapcsán rengeteg dicsérő szót kapott már, ráadásul 100 dollárral olcsóbb lesz.
- Az Xbox megjelenése körül olymértékű várakozások tapasztalhatók, hogy minden okunk megvan azt remélni, a konzolnak nagyszerű karácsonyi szezonja lesz - mondta O'Rouke. - Az előrendelések nagysága eddig egyáltalán nem adott okot a csalódásra, de a kiskereskedők nem akarják előre eladni az összes játékkonzolt, hogy a boltokban is kapni lehessen a november 15-ei megjelenéskor - tette hozzá a vezető.
Az "Xbox Odyssey" kamionokon kívül a Microsoft 10 ezer darab konzolt állít ki olyan áruházláncok üzleteiben, mint a Toys R U, a Best Buy, illetve az Electronics Boutique.
Kezdődjön a játék! A Microsoft Xbox kamionjai napokon belül hódító útjukra indulnak az Egyesült Államokban. Az "Xbox Odyssey" névre keresztelt mobil pavilonok egyenként 50 darab tévékre, plazmakijelzőkre, és projektorokra kötött Microsoft Xbox játékkonzollal vannak felszerelve, céljuk pedig az, hogy a játékosoknak mintegy első ízelítőt adjanak a közeljövőben megjelenő eszköz által nyújtott élvezetekből. A leendő vásárlók így a különféle teszteket, előzeteseket és ígéreteket félretéve saját maguk tapasztalatára építhetnek, amikor a játékkonzol vásárlásáról döntenek.
Az Xbox videójáték-konzol november 15-én kerül az amerikai boltokba, célja pedig a rivális Sony PlayStation 2 és Nintendo GameCube gépek felülmúlása mind népszerűség, mind eladások terén. A Microsoft nem titkolt szándéka, hogy domináns pozíciót kíván szerezni az évi 20 milliárd dolláros videójáték picon.
Számos szakértő úgy véli, a Microsoft eltúlozta az Xbox hardverösszeállítását, amikor 733 MHz-es Intel Pentium III processzort, 250 MHz-es nVidia grafikus chipet, 8 GByte-os merevlemezt, és integrált broadband (nagysebességű) vezérlőt épített az eszközbe. A road show során alkalma nyílik a szoftveróriásnak bebizonyítani, hogy a sikert nem egy eltúlzott hardverösszeállítástól, hanem egy jólsikerült konzoltól reméli.
- Ez egy komoly alkalom az amerikai játékosoknak, hogy beleérezzenek az Xbox játékainak ízébe - mondta John O'Rouke, a Microsoft Xbox játékok marketingtevékenységével foglalkozó csoportjának igazgatója. A két kamionon létesített mobil pavilon egyenként 200 látogadót tud fogadni egyszerre, amelyből 90 játszhatnak is a konzollal. Az "Xbox Odyssey" kamionok november 1-én indulnak útjukra, egyidőben az Xbox reklámhadjáratának kezdetével.
A Microsoft azt reméli, még az éven sikerül eladni 1-1,5 millió 299 dolláros Xbox játékkonzolt az amerikai piacon annak ellenére, hogy a konkurencia igen erős. A Sony PlayStation 2 már jóideje kapható az Egyesült Államokban, a Nintendo GameCube pedig november 18-án jelenik meg. Igaz a Nintendo GameCube három nappal az Xbox után jelenik meg az USA-ban, a konzol azonban közelmúltbeli japán kiadása kapcsán rengeteg dicsérő szót kapott már, ráadásul 100 dollárral olcsóbb lesz.
- Az Xbox megjelenése körül olymértékű várakozások tapasztalhatók, hogy minden okunk megvan azt remélni, a konzolnak nagyszerű karácsonyi szezonja lesz - mondta O'Rouke. - Az előrendelések nagysága eddig egyáltalán nem adott okot a csalódásra, de a kiskereskedők nem akarják előre eladni az összes játékkonzolt, hogy a boltokban is kapni lehessen a november 15-ei megjelenéskor - tette hozzá a vezető.
Az "Xbox Odyssey" kamionokon kívül a Microsoft 10 ezer darab konzolt állít ki olyan áruházláncok üzleteiben, mint a Toys R U, a Best Buy, illetve az Electronics Boutique.