Mikeyy
A Macromedia a második menetben
A Flash hatalmas sikereket ért el, de ha a Macromedia továbbra is fent akarja tartani növekedését, akkor termékvonalát ki kell bővítse, és át kell szervezze. Az elemzők szerint ha az Adobe-nak sikerült, akkor a Macromedia-nak is fog.
A Macromedia - internetes szoftvereket fejlesztő cég - nagyon jól tudja, hogy idén már nem sokáig lovagolhat a tavaly elért eredményeken. A San Franciscói központtal rendelkező társaság hatalmas sikereket ért el legtöbb termékével, konkrétan a Dreamweaver weboldal készítő, illetve a Flash multimédiás és animációs programjával. Mindkettő több, mint 70 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik a PC Data adatai szerint.
A Macromedia további termékei - mint például a Fireworks és a Freehand - is széles körben elterjedtek, ezzel is biztosítva a cég vezető helyét az internetes fejlesztői szoftverek terén. Ez az erős termékvonal azonban nem volt elég ahhoz, hogy a társaságot megóvják a negyedik negyedévben a veszteségektől. A társaság május 2.-n 21,8 millió USD veszteséget jelentett be erre az időszakra, ezzel ellentétben tavaly ugyanebben az időszakban 5 millió dolláros nyereséget könyvelhetett el a cég. A társaság a veszteségekért főként a makro-gazdasági helyzetet okolta.
A befektetések nagyfokú bizonytalansága miatt Rob Burgess ügyvezető igazgató nem volt hajlandó előrejelzéseket közzétenni a következő negyedévvel, vagy az év hátralevő részével kapcsolatban. A gyenge gazdaság természetesen nagy szerepet játszott a veszteségekben, azonban más körülményeket sem szabad figyelmen kívül hagyni. Az olyan termékeket, mint például a Flash, már szinte mindenhol használják, így a Macromedia-nak szembe kell nézni az új vásárlók hiányával.
Az Adobe Systems hatalmas sikereket ért el Photoshop nevű képszerkesztő programjával, majd hasonló problémákkal kellett szembenéznie, mint a Macromedia-nak. Miután a Photoshop lett az alapvető, mindenki által használt program a képek manipulálására, az Adobe teljesen új termékkel kellett megjelenjen, hogy nagyobb vásárlóközönséget tudjon elérni, és folytathassa a növekedést, és ezt sikerült is elérniük különböző Acrobat termékeikkel.
A Macromedia - internetes szoftvereket fejlesztő cég - nagyon jól tudja, hogy idén már nem sokáig lovagolhat a tavaly elért eredményeken. A San Franciscói központtal rendelkező társaság hatalmas sikereket ért el legtöbb termékével, konkrétan a Dreamweaver weboldal készítő, illetve a Flash multimédiás és animációs programjával. Mindkettő több, mint 70 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik a PC Data adatai szerint.
A Macromedia további termékei - mint például a Fireworks és a Freehand - is széles körben elterjedtek, ezzel is biztosítva a cég vezető helyét az internetes fejlesztői szoftverek terén. Ez az erős termékvonal azonban nem volt elég ahhoz, hogy a társaságot megóvják a negyedik negyedévben a veszteségektől. A társaság május 2.-n 21,8 millió USD veszteséget jelentett be erre az időszakra, ezzel ellentétben tavaly ugyanebben az időszakban 5 millió dolláros nyereséget könyvelhetett el a cég. A társaság a veszteségekért főként a makro-gazdasági helyzetet okolta.
A befektetések nagyfokú bizonytalansága miatt Rob Burgess ügyvezető igazgató nem volt hajlandó előrejelzéseket közzétenni a következő negyedévvel, vagy az év hátralevő részével kapcsolatban. A gyenge gazdaság természetesen nagy szerepet játszott a veszteségekben, azonban más körülményeket sem szabad figyelmen kívül hagyni. Az olyan termékeket, mint például a Flash, már szinte mindenhol használják, így a Macromedia-nak szembe kell nézni az új vásárlók hiányával.
Az Adobe Systems hatalmas sikereket ért el Photoshop nevű képszerkesztő programjával, majd hasonló problémákkal kellett szembenéznie, mint a Macromedia-nak. Miután a Photoshop lett az alapvető, mindenki által használt program a képek manipulálására, az Adobe teljesen új termékkel kellett megjelenjen, hogy nagyobb vásárlóközönséget tudjon elérni, és folytathassa a növekedést, és ezt sikerült is elérniük különböző Acrobat termékeikkel.