SG.hu
Szuperdrága előfizetést vezet be a Tinder a magányos gazdagoknak
A Tinder bevezetett egy high-end tagságot, a "Tinder Select" névre keresztelt havi 499 dolláros, azaz azaz 185 ezer forintos előfizetést. Ez olyan egyedi előnyöket tartalmaz, mint például az, hogy több felhasználó láthatja a profilunkat, beleértve a Tinder "legkeresettebb profiljait", hogy párosítás nélkül is lehet másoknak közvetlen üzenetet küldeni, és egyéb VIP-szintű funkciókat. De nem a funkciók, hanem az exkluzivitás a lényeg.
Úgy látszik, az anyavállalat Match Group minden pénzt ki akar sajtolni a gazdag, de magányos férfiakból. A Tinder közlése szerint a felhasználók kevesebb, mint 1%-a kaphat majd hozzáférést ehhez a prémium termékhez, és a tagok eldönthetik, hogy státuszukat egy exkluzív SELECT jelvénnyel jelzik-e a profiljukon. A felső tizezernek szóló előfizetés ötletét a cég a The League nevű csúcskategóriás társkereső alkalmazásból vette át, melyet a Match 2022 júliusában vásárolt fel. Ott egy ilyen prémium csomag ennek sokszorosába, akár heti 1000 dollárba is kerülhet a felhasználóknak.
Mark Van Ryswyk termékigazgató a Tinder 2023. második negyedévi eredményeiről tartott sajtótájékoztatón jelezte, hogy meglehetősen bő azon randizók piaca, akik hajlandóak fizetni a minőségi párosításokért és élményekért. A Tinder Select azonban nem jár együtt szemlélyes tanácsadással és nem is kínál semmi olyat, ami igazán megéri a havi 500 dolláros tagság árát. Az exkluzivitáson túl a funkciókészlet meglehetősen csekély. A Select tagok párosítás nélkül küldhetnek közvetlen üzenetet egy másik tagnak, de csak hetente legfeljebb 2 alkalommal és nem küldhetnek egyszerre Super Like-ot, amely azt jelzi a másik felhasználónak, hogy nagyon kedveljük őt. Ráadásul a címzettek külön beállítással letilthatják a közvetlen üzenetek fogadását - jegyzi meg a cég honlapja. A Select tagok profiljai legfeljebb hét napig elmosódva jelennek meg az alkalmazás Like You rácsában, még akkor is, ha nem fizetnek a Tinder Gold vagy Platinum előfizetésért.
A Select tagoknak azonban azt ígérik, hogy a Tinder "legkeresettebb profiljai" is megjelennek előttük, így több minőségi párosítást élvezhetnek. A cég nem részletezi, hogyan működik ez a technológia, és hogyan értékelik ezeket az úgynevezett "kivételes kapcsolatokat", de elképzelhető, hogy ezek közé bekerülnek a többi Select-tag, vagy azok, akiket más felhasználók a leginkább kedvelnek. A Tinder Select felhasználók mások előtt tesztelhetik az új Tinder funkciókat, képesek lesznek elrejteni a hirdetéseket, valamint látni fogják az általuk az elmúlt hét napban elküldött lájkokat. Az új előfizetés Plus, Gold vagy Platinum előfizetéssel kombinálható, így több funkcióhoz is hozzáférhetünk - jegyzi meg a vállalat.
A Tinder Selectre való jelentkezéshez a felhasználóknak legalább 4 fotóval, 5 érdeklődési körrel és legalább 15 karakteres életrajzzal kell rendelkezniük. Párkapcsolati szándékot kell mutatniuk, fotóellenőrzéssel kell rendelkezniük, és ami fontos, rengeteg, a társkereső alkalmazásra költhető pénzzel kell rendelkezniük. Ha jóváhagyják, kapnak egy alkalmazáson belüli üzenetet, valamint egy e-mailt egy egyedi feloldó kóddal. Bár a Tinder Select várhatóan csak kevés előfizetőt fog vonzani, árcédulája jót tehet a Tinder bevételeivel egy olyan időszakban, amikor a platform a fizető felhasználók számának csökkenését tapasztalja. Ezek éves szinten 4%-kal, 10,5 millióra estek vissza.
Úgy látszik, az anyavállalat Match Group minden pénzt ki akar sajtolni a gazdag, de magányos férfiakból. A Tinder közlése szerint a felhasználók kevesebb, mint 1%-a kaphat majd hozzáférést ehhez a prémium termékhez, és a tagok eldönthetik, hogy státuszukat egy exkluzív SELECT jelvénnyel jelzik-e a profiljukon. A felső tizezernek szóló előfizetés ötletét a cég a The League nevű csúcskategóriás társkereső alkalmazásból vette át, melyet a Match 2022 júliusában vásárolt fel. Ott egy ilyen prémium csomag ennek sokszorosába, akár heti 1000 dollárba is kerülhet a felhasználóknak.
Mark Van Ryswyk termékigazgató a Tinder 2023. második negyedévi eredményeiről tartott sajtótájékoztatón jelezte, hogy meglehetősen bő azon randizók piaca, akik hajlandóak fizetni a minőségi párosításokért és élményekért. A Tinder Select azonban nem jár együtt szemlélyes tanácsadással és nem is kínál semmi olyat, ami igazán megéri a havi 500 dolláros tagság árát. Az exkluzivitáson túl a funkciókészlet meglehetősen csekély. A Select tagok párosítás nélkül küldhetnek közvetlen üzenetet egy másik tagnak, de csak hetente legfeljebb 2 alkalommal és nem küldhetnek egyszerre Super Like-ot, amely azt jelzi a másik felhasználónak, hogy nagyon kedveljük őt. Ráadásul a címzettek külön beállítással letilthatják a közvetlen üzenetek fogadását - jegyzi meg a cég honlapja. A Select tagok profiljai legfeljebb hét napig elmosódva jelennek meg az alkalmazás Like You rácsában, még akkor is, ha nem fizetnek a Tinder Gold vagy Platinum előfizetésért.
A Select tagoknak azonban azt ígérik, hogy a Tinder "legkeresettebb profiljai" is megjelennek előttük, így több minőségi párosítást élvezhetnek. A cég nem részletezi, hogyan működik ez a technológia, és hogyan értékelik ezeket az úgynevezett "kivételes kapcsolatokat", de elképzelhető, hogy ezek közé bekerülnek a többi Select-tag, vagy azok, akiket más felhasználók a leginkább kedvelnek. A Tinder Select felhasználók mások előtt tesztelhetik az új Tinder funkciókat, képesek lesznek elrejteni a hirdetéseket, valamint látni fogják az általuk az elmúlt hét napban elküldött lájkokat. Az új előfizetés Plus, Gold vagy Platinum előfizetéssel kombinálható, így több funkcióhoz is hozzáférhetünk - jegyzi meg a vállalat.
A Tinder Selectre való jelentkezéshez a felhasználóknak legalább 4 fotóval, 5 érdeklődési körrel és legalább 15 karakteres életrajzzal kell rendelkezniük. Párkapcsolati szándékot kell mutatniuk, fotóellenőrzéssel kell rendelkezniük, és ami fontos, rengeteg, a társkereső alkalmazásra költhető pénzzel kell rendelkezniük. Ha jóváhagyják, kapnak egy alkalmazáson belüli üzenetet, valamint egy e-mailt egy egyedi feloldó kóddal. Bár a Tinder Select várhatóan csak kevés előfizetőt fog vonzani, árcédulája jót tehet a Tinder bevételeivel egy olyan időszakban, amikor a platform a fizető felhasználók számának csökkenését tapasztalja. Ezek éves szinten 4%-kal, 10,5 millióra estek vissza.