Berta Sándor
A Chrome ellen kampányol a Microsoft
A szoftvervállalat új taktikát alkalmaz a felhasználók meggyőzésére.
Az óriáscég szeretné elkerülni, hogy a Windows operációs rendszerekbe integrált Edge böngészőről az emberek a konkurens Chrome böngészőre váltsanak és ezért szinte semmilyen eszköz alkalmazásától sem riad vissza. A társaságot minden bizonnyal az sem érdekli, ha emiatt népszerűtlen lesz az internetezők körében.
A Neowin számolt be arról, hogy a vállalat a Windows 10 és 11 operációs rendszereket használókat olyan üzenetekkel próbálja meggyőzni, amelyek a Google letöltési oldalának felkeresésekor jelennek meg felbukkanó ablakok formájában az Edge böngészőben. Az üzenetek között van például, hogy a "Microsoft Edge ugyanazon a technológián alapul, mint a Chrome, de kiegészíti a Microsoftba vetett bizalom", vagy "Ez a böngésző 2008-as! Tudjátok, mi az új? A Microsoft Edge", illetve előfordul az az üzenet is, hogy "Senki sem mondta még nekem azt, hogy gyűlölök pénzt megtakarítani. Az internetes vásárláshoz a legjobb böngésző a Microsoft Edge".
Az új felbukkanó ablakokkal egyre több internetező találkozik, vagyis úgy tűnik, hogy a cég nem csupán egyes személyeket akar megszólítani, hanem célzott kampányt folytat a Chrome ellen. Az persze kérdéses, hogy ez az akció mennyire lesz sikeres és miként fogadják majd a felhasználók.
Az óriáscég szeretné elkerülni, hogy a Windows operációs rendszerekbe integrált Edge böngészőről az emberek a konkurens Chrome böngészőre váltsanak és ezért szinte semmilyen eszköz alkalmazásától sem riad vissza. A társaságot minden bizonnyal az sem érdekli, ha emiatt népszerűtlen lesz az internetezők körében.
A Neowin számolt be arról, hogy a vállalat a Windows 10 és 11 operációs rendszereket használókat olyan üzenetekkel próbálja meggyőzni, amelyek a Google letöltési oldalának felkeresésekor jelennek meg felbukkanó ablakok formájában az Edge böngészőben. Az üzenetek között van például, hogy a "Microsoft Edge ugyanazon a technológián alapul, mint a Chrome, de kiegészíti a Microsoftba vetett bizalom", vagy "Ez a böngésző 2008-as! Tudjátok, mi az új? A Microsoft Edge", illetve előfordul az az üzenet is, hogy "Senki sem mondta még nekem azt, hogy gyűlölök pénzt megtakarítani. Az internetes vásárláshoz a legjobb böngésző a Microsoft Edge".
Az új felbukkanó ablakokkal egyre több internetező találkozik, vagyis úgy tűnik, hogy a cég nem csupán egyes személyeket akar megszólítani, hanem célzott kampányt folytat a Chrome ellen. Az persze kérdéses, hogy ez az akció mennyire lesz sikeres és miként fogadják majd a felhasználók.