Berta Sándor

Átszervezik a Bytedance csoportot

A TikTok anyavállalatát hat üzletágra osztják fel.

Liang Rubo cégalapító és vezető a munkatársainak küldött levelében azt írta, hogy a csoportot az átszervezéssel kapcsolatos elképzelések alapján hat üzletágra osztják fel. A dokumentumban többek között az szerepel, hogy a vállalat az elmúlt esztendőkben gyorsan növekedett és annak szervezetét az üzleti követelményekhez akarják igazítani, valamint a szervezeti struktúrát folyamatosan optimalizálni és javítani szeretnék. Miután a felhasználók és a dolgozók száma is növekszik, ezért különböző esélyekkel és kihívásokkal konfrontálódnak.

A Bytedance legfontosabb terméke a Douyin, amely egy Kínában rendkívül népszerű rövid videókat készítő alkalmazás és amely a nemzetközi piacon TikTok néven érhető el. A szolgáltatást már havonta több mint egymilliárdan használják.

Liang Rubo közölte, hogy Shou Zi Chew, a TikTok első embere lemond a Bytedance pénzügyi vezető pozíciójáról, hogy teljes mértékben a TikToknál lévő feladataira tudjon összpontosítani. A platform támogatni fogja a különböző üzleti területek, például az elektronikus kereskedelem fejlesztését is. A Toutiao, a Xigua, a Sousuo és a Baike nevű kínai ajánlatokat viszont összevonják a Douyinnal, s ez a terület lesz felelős a belföldi információs és szolgáltatási üzlet fejlesztéséért. A további négy üzletágat a Dali Education oktatási vállalkozás, a menedzsment-szolgáltatásokat kínáló Lark (Feishu), a többek között felhőmegoldásokat értékesítő Byteplus és a számítógépes játékokat fejlesztő Nuverse fogja jelenteni. A szakértők úgy vélték, hogy a cél a kínai és a nemzetközi üzlet elkülönítése egymástól.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!