Berta Sándor
Új irodai csomagot kínál a Google
A keresőcég a fejlesztéssel a Microsoft, a Slack és a Zoom vetélytársává akar válni.
Javier Soltero, a Google Workspace csomagjáért felelős alelnöke és ügyvezető igazgatója a blogbejegyzésében jelentette be az új terméket, amelynek segítségével az óriáscég egyszerre veheti fel a küzdelmet más irodai szoftverekkel és integrált kommunikációs, valamint kooperációs megoldásokkal.
Az új rendszer az eddigi G-Suite nevű szolgáltatáson alapul és magában foglal egy e-mail-címet, valamint számos a kooperációt elősegítő eszközt (Apps Script, Chat, Cloud Search, Diák, Dokumentumok, Gmail, Google Drive, Keep, Meet, Naptár, Táblázatok, Űrlapok és Webhelyek). A Google Workspace legnagyobb ellenfele a Microsoft által kínált Office 365 és a Teams, míg a további konkurens ajánlatok között vannak az olyan különleges szolgáltatások, mint a Slack, a Trello vagy éppen az elmúlt időszakban rendkívül népszerűvé vált Zoom. A társaság célja egyébként az, hogy új platformmal minél nagyobb mértékben függetlenítse magát a reklámpiactól.
A Google júliusban már bővítette a Gmailt és azt a munka új otthonaként pozicionálta. Soltero úgy vélte, hogy ez volt az első lépés ahhoz, hogy az együttműködést, a kommunikációt és a tartalmak létrehozását egyetlen platformon egyesítsék, s többletértéket kínáljanak a felhasználók számára. Ez a típusú kooperációs lehetőség immár a Google Workspace összes üzleti ügyfelének rendelkezésére áll és a következő hónapokban a magánszemélyek számára is elérhető lesz. Soltero szerint az új fejlesztés az általunk ismert hagyományos iroda végét jelenti. Az üzleti ügyfeleknek munkatársanként kell szerződniük a Workspace használatára, az összeg havi 4,68 eurónál kezdődik, míg egy nagyobb, 2 terabájtos felhőtárhely választása esetében felhasználónként havi 9,36 euróra nő.
Javier Soltero, a Google Workspace csomagjáért felelős alelnöke és ügyvezető igazgatója a blogbejegyzésében jelentette be az új terméket, amelynek segítségével az óriáscég egyszerre veheti fel a küzdelmet más irodai szoftverekkel és integrált kommunikációs, valamint kooperációs megoldásokkal.
Az új rendszer az eddigi G-Suite nevű szolgáltatáson alapul és magában foglal egy e-mail-címet, valamint számos a kooperációt elősegítő eszközt (Apps Script, Chat, Cloud Search, Diák, Dokumentumok, Gmail, Google Drive, Keep, Meet, Naptár, Táblázatok, Űrlapok és Webhelyek). A Google Workspace legnagyobb ellenfele a Microsoft által kínált Office 365 és a Teams, míg a további konkurens ajánlatok között vannak az olyan különleges szolgáltatások, mint a Slack, a Trello vagy éppen az elmúlt időszakban rendkívül népszerűvé vált Zoom. A társaság célja egyébként az, hogy új platformmal minél nagyobb mértékben függetlenítse magát a reklámpiactól.
A Google júliusban már bővítette a Gmailt és azt a munka új otthonaként pozicionálta. Soltero úgy vélte, hogy ez volt az első lépés ahhoz, hogy az együttműködést, a kommunikációt és a tartalmak létrehozását egyetlen platformon egyesítsék, s többletértéket kínáljanak a felhasználók számára. Ez a típusú kooperációs lehetőség immár a Google Workspace összes üzleti ügyfelének rendelkezésére áll és a következő hónapokban a magánszemélyek számára is elérhető lesz. Soltero szerint az új fejlesztés az általunk ismert hagyományos iroda végét jelenti. Az üzleti ügyfeleknek munkatársanként kell szerződniük a Workspace használatára, az összeg havi 4,68 eurónál kezdődik, míg egy nagyobb, 2 terabájtos felhőtárhely választása esetében felhasználónként havi 9,36 euróra nő.