Berta Sándor

Tudni fogja a felhasználó, hogy miért lát egy bejegyzést

A Facebook elmagyarázza majd a tagjainak, hogy miért mutatott meg valakinek egy adott közösségi posztot vagy reakciót.

Ramya Sethuraman, a Facebook termékmenedzsere blogbejegyzésben jelentette be, hogy a jövőben változások várhatók és még inkább személyre szabottá válik a közösségi oldal hírfolyama. Ennek keretében minden felhasználó tudni fogja, hogy miért mutat meg neki a platform egy-egy posztot, s melyik jelzés származik a barátaitól és a különböző csoportoktól. Ehhez egy külön funkció is bekerül a hírfolyamba és lehetőség lesz számos beállítás elvégzésére.

A menedzser azt írta, hogy a felhasználók korábban azért bírálták őket, hogy nem mindig tudják követni, hogy miért kerül egy-egy bejegyzés a hírfolyamukba vagy miért szerepel annak a tetején. Most kiderült, hogy ennek egyik indoka az lehet, ha valaki gyakrabban fűzött megjegyzést a fotókkal ellátott közösségi posztokhoz, mint a más bejegyzésekhez, illetve az is, ha az illető egy bizonyos személy írásait gyakrabban lájkolta.


A közösségi platform már 2014-ben bevezetett egy hasonló funkciót a reklámok területén, amelyet most szintén bővítene, illetve kiegészítő információkkal látna el. Így a felhasználók többek között azt is láthatják a jövőben, hogy egy hirdetési ügyfél együtt dolgozik-e egy reklámügynökséggel vagy sem azért, hogy elérhetővé tegyen egy ajánlatot.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!