Berta Sándor
130 dollárba kerül a Snapchat kamerás napszemüvege
A tőzsdére készülő cég trendi, de szuperbuta eszköze tökéletes ellentéte a Google profi megoldásának.
Kiderült, hogy mennyiért lehet megvásárolni a cég különleges eszközét: a Snap Inc. Spectacles nevű kamerás szemüvegének hivatalos ára 130 dollár, míg a töltéshez is használható ház 50, a töltőkábel pedig 10 dollárba kerül. Az új terméket tavaly szeptemberben mutatta be Evan Spiegel, a vállalat társalapítója és első embere. A készülék tíz másodperc hosszúságú videókat tud rögzíteni, ehhez elég csak megérinteni a szemüveg oldalát és egy LED mutatja, hogy felvétel zajlik. A kamerák 115 fokos szögben látnak és a videókat Bluetooth-kapcsolaton keresztül lehet az okostelefonra továbbítani.
A Snap Inc. az eszközt eddig spontán módon kihelyezett automatákon keresztül értékesítette, de - türkíz, narancs és fekete színben - most már online is megrendelhetők. Az előbbi megoldás hátránya az volt, hogy a pontos eladási helyet csak az utolsó pillanatokban tudták meg az interneten a felhasználók. Igaz, előnyös volt, hogy így elkerülhetővé váltak a tumultusok. A társaság az online értékesítés mellett ugyanakkor az automatákról sem akar lemondani. A megrendelést követően a kiszállítás ideje körülbelül 2-4 hét. A Snap Inc. hat darabban maximalizálta az egy háztartás által megvásárolható készülékek számát.
Az elkészített videók az Android és az iOS alatt egyaránt működő okostelefonos szinkronizálásnak köszönhetően a Snapchat Memories rubrikában jelennek meg. A termék feltöltésére a külön megvásárolható ház használható fel, amelyet szintén elláttak egy LED-gyűrűvel. Ez villog akkor, ha a szemüveg feltöltés alatt van és jelzi a telítettségi szintet is. A megoldás hátránya az, hogy rossz fényviszonyok mellett nem igazán használható, ilyenkor ugyanis a rögzített videó minősége is rosszabb.
Kiderült, hogy mennyiért lehet megvásárolni a cég különleges eszközét: a Snap Inc. Spectacles nevű kamerás szemüvegének hivatalos ára 130 dollár, míg a töltéshez is használható ház 50, a töltőkábel pedig 10 dollárba kerül. Az új terméket tavaly szeptemberben mutatta be Evan Spiegel, a vállalat társalapítója és első embere. A készülék tíz másodperc hosszúságú videókat tud rögzíteni, ehhez elég csak megérinteni a szemüveg oldalát és egy LED mutatja, hogy felvétel zajlik. A kamerák 115 fokos szögben látnak és a videókat Bluetooth-kapcsolaton keresztül lehet az okostelefonra továbbítani.
A Snap Inc. az eszközt eddig spontán módon kihelyezett automatákon keresztül értékesítette, de - türkíz, narancs és fekete színben - most már online is megrendelhetők. Az előbbi megoldás hátránya az volt, hogy a pontos eladási helyet csak az utolsó pillanatokban tudták meg az interneten a felhasználók. Igaz, előnyös volt, hogy így elkerülhetővé váltak a tumultusok. A társaság az online értékesítés mellett ugyanakkor az automatákról sem akar lemondani. A megrendelést követően a kiszállítás ideje körülbelül 2-4 hét. A Snap Inc. hat darabban maximalizálta az egy háztartás által megvásárolható készülékek számát.
Az elkészített videók az Android és az iOS alatt egyaránt működő okostelefonos szinkronizálásnak köszönhetően a Snapchat Memories rubrikában jelennek meg. A termék feltöltésére a külön megvásárolható ház használható fel, amelyet szintén elláttak egy LED-gyűrűvel. Ez villog akkor, ha a szemüveg feltöltés alatt van és jelzi a telítettségi szintet is. A megoldás hátránya az, hogy rossz fényviszonyok mellett nem igazán használható, ilyenkor ugyanis a rögzített videó minősége is rosszabb.