Berta Sándor
Eladná keresőjét és levelezőszolgáltatását a Yahoo!
Marissa Mayer az eddigiektől merőben eltérő ötleteket vázolt fel, amelyek megvalósításával újra régi fényében tündökölhetne a Yahoo!
Radikális alternatív elképzelések merültek fel a társaság vezetésében. Az átszervezések fő eleme, hogy gyakorlatilag feldarabolnák a társaságot és az olyan fő részlegeket értékesítenék, mint a Yahoo! Mail vagy a kereső. A The Wall Street Journal értesülései alapján még a héten számos egyeztetésre kerül sor, amelyeken részletesen kitárgyalják egy-egy megoldás előnyeit és hátrányait.
A megbeszélések során a résztvevők minden lehetséges stratégiát átgondolnak. Többek között megfontolják azt is, hogy leállítják-e a 30 milliárd dolláros Alibaba-részvénycsomag tervezett értékesítését. A Yahoo! egyelőre nem kommentálta a kiszivárgott információkat. Az óriáscég jelenleg a keresés és a levelezés tekintetében nem tud megfelelő vetélytársa lenni a Google, Amazon, Netflix alkotta triónak. Sk felhasználót vesztettek az elmúlt hónapokban, ők már a Facebook, illetve a Snapchat üzenetküldőjét alkalmazzák.
Marissa Mayer már korábban bejelentette, hogy jobban akar fókuszálni a nem sikeres projektekre, amelyeket le is választana a Yahoo!-ról. Lehetséges vásárlókként egyébként elsősorban a magánbefektetők jöhetnek szóba. A Yahoo! részvényének árfolyama mindenesetre a hír megjelenése után 7 százalékkal erősödött.
Radikális alternatív elképzelések merültek fel a társaság vezetésében. Az átszervezések fő eleme, hogy gyakorlatilag feldarabolnák a társaságot és az olyan fő részlegeket értékesítenék, mint a Yahoo! Mail vagy a kereső. A The Wall Street Journal értesülései alapján még a héten számos egyeztetésre kerül sor, amelyeken részletesen kitárgyalják egy-egy megoldás előnyeit és hátrányait.
A megbeszélések során a résztvevők minden lehetséges stratégiát átgondolnak. Többek között megfontolják azt is, hogy leállítják-e a 30 milliárd dolláros Alibaba-részvénycsomag tervezett értékesítését. A Yahoo! egyelőre nem kommentálta a kiszivárgott információkat. Az óriáscég jelenleg a keresés és a levelezés tekintetében nem tud megfelelő vetélytársa lenni a Google, Amazon, Netflix alkotta triónak. Sk felhasználót vesztettek az elmúlt hónapokban, ők már a Facebook, illetve a Snapchat üzenetküldőjét alkalmazzák.
Marissa Mayer már korábban bejelentette, hogy jobban akar fókuszálni a nem sikeres projektekre, amelyeket le is választana a Yahoo!-ról. Lehetséges vásárlókként egyébként elsősorban a magánbefektetők jöhetnek szóba. A Yahoo! részvényének árfolyama mindenesetre a hír megjelenése után 7 százalékkal erősödött.